Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-04-10-000091-a ● f54405e23daf44b2a0de64156979c8b6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhsrda@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Надання послуг полягає в заправці та відновленні картриджів до принтерів HP LJ 1100/1100A (EP22), Canon LBP 2900/3000 (703), Canon 6000 (725/285), HP LaserJet Pro M15a (PC-230R) в кількості 100 шт. протягом 2020 року відповідно до потреби. Після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк – контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і точок. Картриджі після заправок і відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані в нові темні пакети. До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість послуг з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Договір повинен бути укладений протягом 5 робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником після підписання актів про надані послуги. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону.! Тел. техн. питань: 299-08-69.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | у розмірі 100% протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Замовником відповідного акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Картриджі
Дата подання: 14 квітня 2020 10:27
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:47
Напишіть будь ласка кількість заправок/відновлень картриджів по позиціях. Щоб коректно прорахувати комерційну пропозицію. Дякую!
Відповідь: Замовник не може вказати конкретну кількість заправок / відновлень по позиціях, оскільки неможливо передбачити наскільки швидко виникне потреба у заправці / відновленні картриджу по кожній окремій позиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
8 125,00
UAH з ПДВ
|
8 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В. |
9 900,00
UAH з ПДВ
|
9 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант прінт сервіс |
11 700,00
UAH з ПДВ
|
11 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
11 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
12 900,00
UAH з ПДВ
|
12 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Переможець |
8 125,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_91_4.pdf | укладений |
30 квітня 2020 11:04
|