Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (брикети з деревини)
Очікувана вартість
199 620,00 UAH
UA-2020-04-09-004191-b ● 48ccb8db5f7c487d9580658d870edb9a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Іванівна Гапон +380575632961,+380575631102 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 23:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 23:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 23:40 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 199 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 988,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 тонни
Брикети з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 10:30 |
Документація електронної закупівлі-брикети_2020.doc |
13 квітня 2020 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 10:30 |
Документація електронної закупівлі-брикети_2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність файлу з тендерною документацією
Дата подання: 10 квітня 2020 17:14
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:29
Відсутній файл з тендерною документацією на сайті
Відповідь: оприлюднено
Дискримінація
Дата подання: 13 квітня 2020 14:15
У відповідності до тендерної документації необхідно подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наданням копії форми № 1ДФ.
А якщо ФОП веде свою господарську діяльність одноосібно і не має найнятих працівників, відповідно не може надати копію форми № 1ДФ? Але вказаний обсяг брикету може виготовити самостійно і підтвердити це копіями договорів, відгуками, накладними, платіжними дорученнями. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Порушення термінів
Дата подання: 14 квітня 2020 19:00
У відповідності до наказу №11 ДП "Прозорро" період уточнення інформації повинен бути не меньше трьох робочих днів.
Тендерна документація оприлюднена 13 квітня, а період уточнень спливає 14 квітня.
То де три робочих дні? І до чого тут інші якщо Ви не виклали вчасно тендерну документацію?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-09-004191-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2957505171
Дата подання: 27 квітня 2020 12:51
Недотримання вимог тендерної документації
У відповідності до тендерної документації учасник повинен надати
1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічним договором є договір постачання брикетів з деревини у загальноосвітні навчальні заклади)
ФОП Гуляєва такої довідки не надає, також не надає інформації щодо досвіду поставки брикетів до загальноосвітніх навчальних закладів.
2. ФОП Гуляєва надає цінову пропозицію з вартістю 199620,00 грн, хоча за результатами аукціону запропонована вартість 135000,00 грн.
3. ФОП Гуляєва не надає інформації щодо наявності обладнання для виготовленя брикетів паливних. Наявна довідка про матеріально технічну базу не дозволяє встановити можливість виготовлення паливних брикетів.
Прошу, скасувати рішення про визнання ФОП Гуляєва переможцем та продовжити кваліфікацію учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічним договором є договір постачання брикетів з деревини у загальноосвітні навчальні заклади)
ФОП Гуляєва такої довідки не надає, також не надає інформації щодо досвіду поставки брикетів до загальноосвітніх навчальних закладів.
2. ФОП Гуляєва надає цінову пропозицію з вартістю 199620,00 грн, хоча за результатами аукціону запропонована вартість 135000,00 грн.
3. ФОП Гуляєва не надає інформації щодо наявності обладнання для виготовленя брикетів паливних. Наявна довідка про матеріально технічну базу не дозволяє встановити можливість виготовлення паливних брикетів.
Прошу, скасувати рішення про визнання ФОП Гуляєва переможцем та продовжити кваліфікацію учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 16:04
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу та повідомляє, що Замовником прийнято найбільш економічно вигідну цінову пропозицію. Враховуючи те, що Замовник здійснює допорогову закупівлю,суттєвих підстав для відхилення пропозиції учасника з найменьшою ціною у Замовника не має.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-004191-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2957505171
Дата подання: 27 квітня 2020 20:09
Дискримінаційне рішення.
Навіщо в тендерній документації вказувати умови на які тендерний комітет не звертає уваги під час розгляду пропозиції. Якщо ми могли б знати що для тендерного комітету неважливі окремі вимоги тендерної документації то могли б запропонувати меньшу вартість. Вартість же розраховується у відповідності до вимог тендерної документації а не з довідника Стеля. В той же час якщо ми б не надали окремі документи, а при цьому запропонували б меньшу вартість, то це б стало приводом для відхилення пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гуляєва Надія Романівна |
171 000,00
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна |
157 500,00
UAH з ПДВ
|
157 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
167 999,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
192 960,00
UAH з ПДВ
|
173 934,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гуляєва Надія Романівна #2261701161 |
Переможець |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:09
|
додаткова 2.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 19:53
|
протокол виправлення брикети 14.05.2020.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 19:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 17:24
|
додаткова брикети 14.05.2020.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 16:16
|
Договір брикети 05-05-2020.pdf | укладений |
05 травня 2020 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 5/Бр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 5/Бр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол виправлення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | докладніше в додатковій угоді 2 |
Номер договору про закупівлю: | 5/Бр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |