Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби (Протипожежні двері)
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2020-04-09-004175-b fa6c0483766248ac9c301bf472843e94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 22:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 14:08
Очікувана вартість: 1 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 штуки
Протипожежні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 22:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 22:19
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
09 квітня 2020 22:19
Проект договору.docx
09 квітня 2020 22:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-004175-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РІАЛ ДОРС", Код ЄДРПОУ:40907909
Дата подання: 05 травня 2020 15:55
Вимога про зміну рішення, щодо неправомірного визначення переможця
30 квітня 2020 року за оголошенням про проведення відкритих торгів на закупівлю номер оголошення UA-2020-04-09-004175-b, предмет закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері), згідно протоколу (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №69 30.04.2020 року, було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» та укласти з ним Договір. Поряд з цим, протоколом (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №69 30.04.2020 року було зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» відповідає умовам оголошення та чинному законодавству.
Вважаємо, що прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» оформлене протоколом (рішенням) уповноваженої особи про визначення переможця №69 30.04.2020 року, є передчасним, об’єктивно незаконним та таким, що протирічить положенням ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
Пунктом 31 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону) дане визначення поняттю тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Пунктом 33 ч.1.ст. визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Відповідно до ч.1 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам визначені у Додатку 8 до тендерної документації (Технічний опис до предмету закупівлі).
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі код згідно ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (протипожежні двері) визначених Замовником у Додатку №8 Тендерної документації, окрім дотримання вимог учасником щодо технічних вимог та якісних характеристик, кольору дверей, комплектності постачання протипожежних дверей, визначена умова щодо встановлення протипожежних дверей, яка повинна включати наступний перелік робіт, які необхідно виконати при заміні дверей:
1. Замір існуючих отворів на об’єктах.
2. Виготовлення протипожежних дверей та металевих дверних блоків.
3. Доставка протипожежних дверей на об’єкт.
4. Демонтаж існуючих дверей та блоків.
5. Монтаж дверей та блоків.
6. Забивання щілин між дверною коробкою та стіною вогнестійкою піною.
7. Встановлення лиштви.
8. Виконання фінішного оздоблення стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру (штукатурення цементно-вапняним розчином, вирівнювання гіпсовою сумішшю, просте фарбування різними сумішами).
9. Установка фурнітури та регулювання пристроїв для самозачинення дверей.
10. Оформлення та видача супроводжуючих документів: сертифікат відповідності; паспорт.
Натомість тендерна пропозиція учасника ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ», якого згідно протоколу (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця №69 30.04.2020 року, було визначено переможцем не містить умов щодо встановлення протипожежних дверей.
Фактично зміст поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» дає підстави для висновку виключно про поставку дверей без здійснення будівельно/монтажних робіт, на яких Замовник акцентував увагу визначаючи технічні вимоги до предмету закупівлі код згідно ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (протипожежні двері), вартість яких обов’язково повинна була входити до складу тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додаток 8 до тендерної документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
В даному випадку Замовником не було дотримано положень п.4 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині відхилення тендерної пропозиції яка не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з чим,
ВИМАГАЄМО:
Прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» оформлене протоколом (рішенням) уповноваженої особи про визначення переможця №69 30.04.2020 року – скасувати. У випадку не виконання даної вимоги, змушені будемо звернутись до АМКУ за відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 18:14
ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано лист номер 21/04-20 від 21 квітня 2020 року у якому вони повідомляють про те, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз'яснень. Також ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано лист номер 21/04 - 20-27 від 21 квітня 2020 року у якому вони повідомляють про те, що ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» згодне з проектом Договору поставки (Додаток 6 тендерної документації). Згідно пункту 2.4 проекту договору Постачальник повинен виконати роботи по демонтажу старих дверей та монтажу нових дверей на об'єктах згідно додатку 2, що є невід'ємною частиною договору. Вартість демонтажу та монтажу входить у вартість договору. Листом номер 21 0 4-20 34 від 21 квітня 2020 року, який подано у складі тендерної пропозиції ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» повідомляє про те, що тендерна пропозиція ТОВ «МТ 10-ІНВЕСТ» відповідає технічним якісним та кількісним вимогам в тому числі технічному завданню встановленому у додатку 8 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

05 травня 2020 15:55
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІАЛ ДОРС" 990 600,00
UAH з ПДВ
990 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""МТ 10-ІНВЕСТ"" 1 005 078,00
UAH з ПДВ
1 005 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС" 1 009 954,80
UAH з ПДВ
1 009 954,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:18
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:15
19 Модельний статут.PDF
24 квітня 2020 14:15
56 Довідка з ЄДРПОУ.PDF
24 квітня 2020 14:15
55 Виписка.PDF
24 квітня 2020 14:15
54 Опис.PDF
24 квітня 2020 14:15
43 ЕЦП.PDF
24 квітня 2020 14:15
39 Трудові книжки.PDF
24 квітня 2020 14:15
30 Проект договору.PDF
24 квітня 2020 14:15
27 Лист-пояснення.PDF
24 квітня 2020 14:15
25 Квитанція.pdf
24 квітня 2020 14:15
24 Форми 1.2.pdf
24 квітня 2020 14:15
21 Витяг ЄДР 210420.PDF
24 квітня 2020 14:15
20 Витяг по ПДВ.PDF
24 квітня 2020 14:15
17 Довідки ст.17.PDF
24 квітня 2020 14:15
11 Паспорт керівника.PDF
24 квітня 2020 14:15
7 Наказ на директора.PDF
24 квітня 2020 14:15
5 Специфікація.PDF
24 квітня 2020 14:15
4Тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 14:15
1 Реєстр.PDF

Публічні документи

04 травня 2020 16:42
Електронний підпис
04 травня 2020 16:32
Електронний підпис
04 травня 2020 16:30
file.pdf
22 квітня 2020 12:31
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:58
Статут.pdf
22 квітня 2020 10:58
Фінансові відомості.pdf
22 квітня 2020 10:58
Уповноважена особа.pdf
22 квітня 2020 10:58
Договір.pdf
22 квітня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.PDF
22 квітня 2020 10:58
Реєстр.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 14:31
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:30
svidotstvo_pro_reestratsiju.pdf
24 квітня 2020 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 14:30
витяг эдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІАЛ ДОРС"

ТОВ ""МТ 10-ІНВЕСТ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІАЛ ДОРС"
#40907909
Відхилено 990 600,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:45
ТОВ ""МТ 10-ІНВЕСТ""
#35543267
Переможець 1 005 078,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 18:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ""МТ 10-ІНВЕСТ""
#35543267
1 005 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 00:49
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:20
Доп 1 Дог 13_05-1.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 21:11
Договір13_05-1.pdf укладений
13 травня 2020 20:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 997 164,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 194,00 UAH)