Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування)
Очікувана вартість
1 429 010,00 UAH
UA-2020-04-09-003665-b 041701e961064129b8ec9beef0f62d7c
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Наприкінці 2019 - початку 2020 року було проведено процедуру відкриті торги на закупівлю послуг їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах). За результатами процедури закупівлі укладено договори на закупівлю послуг їдалень з організаторами харчування – переможцями процедури відкритих торгів – строком дії до 31.12.2020. Відповідно до укладених договорів суб’єкти підприємницької діяльності забезпечують організацію харчування дітей різних категорій навчальних закладів, зокрема у своїй діяльності здійснюють: відпрацювання режиму і графіку харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства; складання та погодження примірних двотижневих (щоденних) меню; постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням та посудом; виготовлення страв; реалізацію готових страв та буфетної продукції дітям, у тому числі й за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі; дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку; своєчасне проходження медоглядів та інше. З огляду на зазначене вище, у зв’язку з необхідністю забезпечення організації харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування навчальних закладів м. Запоріжжя, потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого надавача послуг з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, послугами, де заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у зв’язку з перевищенням очікуваної суми закупівлі послуг вартісних меж, визначених статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, необхідно здійснити закупівлю даного предмету закупівлі, застосовуючи переговорну процедуру закупівлі з суб’єктами підприємницької діяльності, з якими вже було укладено договори за результатами проведення відкритих торгів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 17:47
Оскарження наміру укласти договір: 20 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

09 квітня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000041 ● 6f5f5a5ae7674bd89092a1fd72e3036d
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-04-09-003665-b 09.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-30 15:20:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-09-003665-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі послуг їдалень очікуваною вартістю 1 429 010,00 гривень.
Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинен містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-06 17:13:50

Пояснення

Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного запиту, надаються наступні пояснення щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Переговорна процедура закупівлі ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування) здійснюється на підставі пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року, надалі - Закон), а саме у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
12 листопада 2019 року Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради оголошена закупівля відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах) (ID: UA-2019-11-12-003747-b, за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-12-003747-b). За результатами вказаної закупівлі за лотами навчальні заклади Вознесенівського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Дніпровського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Заводського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Комунарського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Олександрівського району м. Запоріжжя, навчальні заклади Хортицького району м. Запоріжжя, навчальні заклади Шевченківського району м. Запоріжжя, укладено сім договорів (додаються до пояснення) про закупівлю послуг з організації харчування дітей у навчальних закладах кожного району м. Запоріжжя з суб’єктами господарювання - ТОВ «БАРХАН-АВТО», ТОВ «ДНІПРОТОРГ-М», ФОП Соловей З.М., ТОВ «ЛЮКС-СНАБ». За умовами проведеної закупівлі відкритих торгів, послуги надаються на період до 31.12.2020 року за узгодженими двотижневими (щоденними) меню окремо для кожної категорії дітей у навчальних закладах денної форми навчання, з урахуванням рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 478 від 28.10.2019 (додається).
Необхідність проведення переговорної процедури з підстав передбачених п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону визначається з того факту, що переможці вищезазначених відкритих торгів (ID: UA-2019-11-12-003747-b), (які надають послуги з організації харчування дітей у тих самих навчальних закладах (приміщеннях), де надаватимуться послуги за результатами переговорної процедури щодо організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування) відпрацьовують режим і графік харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства; складають та погоджують примірних двотижневих (щоденних) меню; постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням та посудом; виготовлення страв; реалізацію готових страв та буфетної продукції дітям, у тому числі й за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі; дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку; своєчасне проходження медоглядів.
За переговорною процедурою закупівель надаються послуги харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування у червні 2020 року (або липні/серпні в залежності від періоду дії оголошеного карантину), тобто у оздоровчий період з урахуванням вимог рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 171 від 30.04.2020 (додається). У зв’язку з чим, одночасне надання послуг у приміщеннях їдалень навчальних закладів більше одного суб’єкта господарської діяльності неможливо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура закупівлі відмінена

2020-05-18 14:33:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів

2020-08-12 16:08:40

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: навчальні заклади Вознесенівського району м. Запоріжжя
Опис предмету закупівлі:
Одиницею виміру послуг є дітодні
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 146 340,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3600 посл
Організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Вознесенівського району
Дата доставки: 01 червня 2020  —  31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРХАН-АВТО"
#23787238
Переможець 146 340,00
UAH
09 квітня 2020 17:47

Документи

09 квітня 2020 17:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 17:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРХАН-АВТО"
#23787238
146 340,00
UAH
Документи

Документи

09 квітня 2020 17:47
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2020 14:40
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель відповідно до абзацу 3 частини 4 ст. 35 Закону
Документи:
18 травня 2020 14:40
Електронний підпис
18 травня 2020 14:39
Протокол № 45-В 18.05.20.docx