Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання робіт по розробці проєктної документації по об’єкту «Реконструкція напірних мулопроводів Бортницької станції аерації від камери МК2 вул. Колекторна, 1 в Дарницькому районі м. Києва до камери МК 20 на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
4 993 015,33 UAH
UA-2020-04-09-003619-b 9fa286d1fc564304a539708b64b7b1e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт по розробці проєктної документації по об’єкту «Реконструкція напірних мулопроводів Бортницької станції аерації від камери МК2 вул. Колекторна, 1 в Дарницькому районі м. Києва до камери МК 20 на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02132, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дніпровська набережна, 26Ж, оф. 54-56А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати Договору: 4.2. Розрахунки проводяться виключно шляхом: - оплати Замовником після підписання Сторонами Акту прийманнявиконаних підрядних робіт. 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та на умовах відстрочки платежу до 45 днів з моменту підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.5. Сторони домовились, що: - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії П по Договору на суму, що становить 70% від вартості робіт по розробці стадії П по Договору, Виконавець надає Замовнику та по накладним передає проєктну документацію в обсязі необхідному для проходження експертизи, у строки відповідно до Календарного плану виконання робіт (додаток № 3 до Договору); - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії П по Договору на суму, що становить 30% від вартості робіт по розробці стадії П по Договору підписуються та оплачуються Виконавцю після отримання виключно позитивного експертного звіту та комплектної проєктної документації, відповідно до п. 5.3. та 6.3.8. даного Договору; - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії Р по Договору на суму, що становить 80% від вартості робіт по розробці стадії Р по Договору, Виконавець надає Замовнику та по накладним передає проєктну документацію стадії Р в повному обсязі, у строки відповідно до Календарного плану виконання робіт (додаток № 3 до Договору); - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії Р по Договору на суму, що становить 20% від вартості робіт по розробці стадії Р по Договору, підписуються та оплачуються Виконавцю після отримання останнього примірника комплектної погодженої проєктної документації зі службами міста, у строки відповідно до Календарного плану виконання робіт (додаток № 3 до Договору). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

09 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:58
Звіт_про_укладені_договори_Мулопроводи.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ "КИЇВІНЖПРОЕКТ" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС"
#35948173
Переможець 4 993 015,33
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 16:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 17:05
Звіт_про_укладені_договори_Мулопроводи.doc укладений
09 квітня 2020 17:04