Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ)
Очікувана вартість
1 429 950,00 UAH
UA-2020-04-09-003613-b b610e1cec8464cfca1c02e37b1899ca2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

+380577732521 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:32
Очікувана вартість: 1 429 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 од.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пункт 4.3 Договору - 4.3. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно рахунку на оплату Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 15:11
Тендерна документація зі змінами.PDF
22 квітня 2020 15:11
Зміни до ТД.PDF
09 квітня 2020 16:57
Тендерна документація.PDF
09 квітня 2020 16:57
Проект договору.docx
22 квітня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 15:11
Тендерна документація зі змінами.PDF
22 квітня 2020 15:11
Зміни до ТД.PDF
09 квітня 2020 16:57
Тендерна документація.PDF
09 квітня 2020 16:57
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-003613-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС", Код ЄДРПОУ:37576095
Дата подання: 15 квітня 2020 12:30
щодо надання актів виконаних робіт
Чи є "Акт звірки взаєморозрахунків" підтверджуючим документом про виконання договору?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 11:48
Акт звірки розрахунків не є первинним документом, який свідчить про надання послуг або виконання роботи, таким документом може бути Акт виконаних робіт, підписаний двома сторонами договору.
Акт звірки розрахунків використовується для перевірки повноти всіх врахованих первинних документів в бухгалтерському обліку.
Тому Акт звірки розрахунків не є підтверджуючим документом про виконання договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-003613-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС", Код ЄДРПОУ:37576095
Дата подання: 22 квітня 2020 12:31
щодо дискримінаційних вимог до Учасників
СКАРГА на умови тендерної документації 09 квітня 2020 року, Замовником «Служба автомобільних доріг у Харківській області, код ЄДРПОУ 30885376, місцезнаходження замовника: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204, опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ». Відповідно до вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, в порушення вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація Замовника містить наступні дискримінаційні вимоги: По-перше: в Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону», в п. 3 «Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору», визначено що під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марок Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки ремонт перелічених вище автомобілів не є специфічним, та не відрізняється суттєво, а тому вимога щодо надання аналогічних договорів по всіх перелічених в Додатку 2 автомобілів є дискримінацією учасників, оскільки звужує коло учасників, які можуть приймати участь у відкритих торгах. Документальним підтвердженням того факту, що зазначена вимога є дійсно дискримінаційною, підтверджує навіть перелік послуг, які Замовник потребує, що містяться у «Таблиці 1» Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічне завдання по закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», оскільки жодна із перелічених у Таблиці вимог не є специфічною, тобто такою, яка відноситься лише до окремої марки автомобіля та не може бути підтверджена аналогічними роботами по інших марках автомобілів. По-друге: в Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічне завдання по закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», Замовником визначено наступну дискримінаційну вимогу – «З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів працівниками Замовника, а також зважаючи на той факт, що використання автомобілів безпосередньо пов’язане із безпекою працівників, станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним вимогам, розташовуватись на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця дислокації автомобілів Замовника…» Зазначена вимога є дискримінаційною, за наступних підстав: - в проекті договору (Додаток 5 до Тендерної документації Замовника) у п. 5.2. визначено місце надання послуг – м. Харків СТО, м. Київ СТО. П. 6.3.8. проекту договору, передбачено забезпечення надання послуг по Договору у м. Києві СТО у разі нагальної потреби Замовника. - в п. 2.2. Тендерної документації визначено місце знаходження Замовника: «вул. Ахсарова, 2, к. 204, м. Харків, 61202». Даних щодо «місця дислокації автомобілів» Замовника, умовами Тендер
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.04.2020 № 7997 .pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 19:30
Номер скарги: UA-2020-04-09-003613-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ, Код ЄДРПОУ:39417003
Дата подання: 15 травня 2020 17:17
Скарга на дії Замовника
Вих. № 150520/1 від 15. 05. 2020 року. АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Голові постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вовк А. М. 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 251-62-62; факс: (044) 520-03-25 Електронна пошта: slg@ameu.gov.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «СУГ-ПРЕМІУМ» Код ЄДРПОУ: 39417003 Юридична адреса: 61046, місто Харків, проспект Московський , будинок 273, офіс 32 Адреса для листування: 61046, місто Харків, проспект Московський, будинок 273, офіс 32 Телефон: (057) 7323343 ЗАМОВНИК: Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області Код ЄДРПОУ: 30885376 Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область, місто Харків, вулиця Ахсарова, 2, кабінет 204 Телефон: (057) 773 25 21 Електронна пошта: kh_tdv@ukravtodor.gov.ua ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: ID: b610e1cec8464cfca1c02e37b1899ca2 Ідентифікатор у системі Уповноваженого органу: UA-2020-04-09-003613-b Процедура закупівлі: Відкриті торги Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ Код предмету закупівлі за ДК 021-2015: ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 08.05.2020 р, 14:58 Плата за подання скарги: 5 000,00 грн (п’ять тисяч гривень, 00 копійок) Скарга подається в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» СКАРГА на дії Замовника Службою автомобільних доріг у Харківській області на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 р. (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ) (ідентифікатор у системі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-003613-b). Закупівля оголошена: 09.04.2020 р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 30.04.2020 р. Кваліфікація переможця – з 05.05.2020 р. Пропозиції розглянуті – 08.05.2020 р. Оцінка тендерних пропозицій проводилась на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції, з питомою вагою цінового критерію 100%. Згідно «Протоколу розгляду тендерних пропозицій №6 від 08.05.2020 р., розміщеного Замовником 08.05.2020 р, 14:58 Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» було визначено переможцем закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «СУГ-ПРЕМІУМ» (надалі – Скаржник), не погоджується з рішенням Замовника. У зв’язку з чим, вважаємо за необхідне повідомити про порушення законодавства у сфері Публічних закупівель під час проведення Процедури закупівлі та просимо прийняти рішення, а саме зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «Суг - Преміум» строки подання скарги порушені не були, у зв’язку з чим у постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель немає підстав для залишення скарги без розгляду. Під час розгляду цієї скарги просимо встановити наявність порушення Замовником Процедури закупівлі щодо визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС». Неправомірність дій Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі учасника товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» зазначаємо виходячи з наступного. У відповідності норм частини четвертої статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у строки встановлені Законом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Нормами статті 30 Закону встановлено обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію, у випадках визначених частиною першою. Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин: 1) Товариством з обмеженою відповідальністю «Автосервіс Хаус» у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист ФОП Мартиненко Є.Ю. (вих. №5068 від 28.04.2020 року), який містить ознаки підробки та монтажу, та який не можна вважати дійсним. Є всі підстави вважати, що цей лист було виконано не шляхом його сканування, а шляхом монтажу тексту та фотографії печатки за допомогою спеціальних комп’ютерних програм (фотошоп), що підтверджується наступним. Так, відповідно до цього листа ФОП Мартиненко Є.Ю. на витиску печатки мається код ЄДРПОУ - 2967003519, та зазначено ФОП Мартиненко Є.Ю. Разом з тим, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутні дані про таку фізичну особу-підприємця із зазначеним кодом (посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, скрин шот додається), пошук в реєстрі здійснювався за ідентифікаційним номером фізичної особи-підприємця, який зазначений на печатці ФОП Мартиненко Євген Юрійович - 2967003519, в системі відсутні дані про фізичну особу-підприємця з кодом 2967003519. Також інформація про фізичну особу-підприємця з кодом 2967003519 відсутня і в Реєстрі «Дані про взяття на облік платників податків» (посилання https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration ), копія додається. Таким чином, в цьому листі мається витиск печатки фізичної особи - підприємця, яка не належить ФОП Мартиненко Є.Ю., бо цей ФОП має інший код, а саме – 2967006519. Ознаки підробки документу вбачаються при візуальному огляді зазначеного листа за допомогою програми для перегляду даного документу Adobe Acrobat Reader DC, та при цьому видно, що документ не є цільним, а складається з кількох шарів, тобто виконаний шляхом накладення окремої фотографії підпису з печаткой на окремий текстовий документ «Гарантійний лист ФОП Мартиненко Є.Ю. (вих. №5068 від 28.04.2020 року)», що вказує на ознаки його монтажу. Тобто дане накладення підпису з печаткою фізичної особи-підприємця із печаткою, яка не належить ФОП Мартиненко Є.Ю., прямо вказує на його підробку, та його використання свідчить про порушення вимог діючого законодавства, в тому числі за яке передбачена і кримінальна відповідальність за ст. 358 Кримінального кодексу України - Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів. Про відсутність ведення господарської діяльності фізичної особи-підприємця Мартиненко Є.Ю. (ІПН 2967003519) вказує і той факт, що на фірмовому бланку зазначені банківські реквізити, які станом на дату подання гарантійного листа вважаються не дійсними. Згідно з Постановою Правління Національного банку України 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» з 05 серпня до 31 жовтня 2019 року банками проведена зміна діючих рахунків клієнтів банків відповідно до вимог стандарту IBAN із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку - не більше 14 символів. У реквізитах ФОП Мартиненко Є.Ю. (ІПН 2967003519) вказаний поточний рахунок старого (недійсного зразку): п/р 26002052615024 в ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649. Зазначені порушення вказують на порушення ТОВ «Автосервіс Хаус» вимоги тендерної документації, а саме вимог Додатка №2 до Тендерної документації, де передбачена необхідність гарантувати Учасником можливість залучення по субпідрядному договору СТО у місті Києві для обслуговування автомобілів замовника у разі нагальної потреби (надати гарантійний лист в довільній формі від власника/орендаря СТО в місті Києві). 2) Відповідно вимог п.1.1. Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен гарантувати можливість залучення по субпідрядному договору СТО у м. Києві для обслуговування автомобілів Замовника у разі нагальної потреби. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» у складі пропозиції надана довідка №86/20 від 27.04.2020 року, щодо незалучення субпідрядника для виконання послуг, що суттєво суперечить інформації наведеної у гарантійному листі від ФОП Мартиненко Є.В. №5068 від 28.04.2020 про згоду на залучення СТО Дакар м. Київ для виконання послуг з обслуговування автомобілів, а отже надані довідки містять недостовірну інформацію. 3) Згідно вимог пункту 2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен подати інформаційну довідку, про наявність у учасника працівників, які будуть надавати послуги згідно технічного завдання за встановленою Таблицею №2 Додатку 2. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника на кожного працівника, яка міститься в Таблиці № 2, необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення, або копії наказів про сумісництво (якщо працівник працює за сумісництвом), або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками зазначеними в Таблиці № 2. На виконання цих вимог товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» у складі пропозиції надана довідка згідно Таблиці № 2, де працівник Бубліков Генадій Вікторович є сумісником та займає 2 посади (маляр - рихтувальник та слюсар з ремонту автомобілів 5-го розряду), та надає наказ лише маляра - рихтувальника. В підтвердження учасник повинен був надати копії наказів про сумісництво (тобто на 2 посади). 3). Відповідно вимог п.2. Додатку №6 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають: - відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-УШ від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодекс) України, якщо Учасник-юридична особа маг форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину. якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В Іншому випадку Учасником надасться інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те. що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом па кінець попереднього кварталу; Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» надана довідка «про відсутність підстав на отримання згоди від загальних зборів» учасників на вчинення правочину (укладання договору), що суперечить наданому учасником протоколу №10 від 23 квітня 2020 року рішення загальних зборів на вчинення правочину, а отже надані довідки містять недостовірну інформацію. ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою. 3. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ) (ідентифікатор у системі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-003613-b). 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ), відхилити його пропозицію та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. ДОДАТКИ: 1. Докази сплати мита – Платіжне доручення № 1715 від 15.05.2020 р. про сплату мита в сумі 5000,00 (п’ять тисяч) грн, за подання Скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», з відмітками банківської установи про перерахування до бюджету. 2. Довідки ТОВ «АВТОСЕРВІС-ХАУС»: - «без субпідрядника.pdf» - «відсутність підстав на отримання згоди загальних зборів.pdf» - «гарантійний лист Київ.pdf» - «Накази працівників.pdf» - «Працівники.pdf» - «протокол №10 на вчинення правочину» 3. Повідомлення про намір укласти договір 4. Протокол № 6 Розгляду 5. Скрин шот cabinet.tax.gov.ua 6. Скрин шот minjust.gov.ua Директор ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» Радченко В.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 08:54
Рішення від 19.05.2020 №9719.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 08:54
Рішення від 04.06.2020 №11091.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 22:24

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 12:31
Платіжне доручення.pdf
22 квітня 2020 12:31
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 квітня 2020 16:21
Протокол № 3.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

15 травня 2020 17:16
Скарга
15 травня 2020 17:16
Без субпідрядника
15 травня 2020 17:16
гарантійний лист Київ
15 травня 2020 17:16
Накази працівників
15 травня 2020 17:16
Скрин шот cabinet.tax.gov.ua
15 травня 2020 17:17
Платіжне доручення №1715
15 травня 2020 17:17
Скрин шот minjust.gov.ua
15 травня 2020 17:17
Скарга word
15 травня 2020 17:17
працівники
15 травня 2020 17:17
Протокол № 6 Розгляду

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

20 травня 2020 08:54
Рішення від 19.05.2020 №9719.pdf
10 червня 2020 22:24
Рішення від 04.06.2020 №11091.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМЕТАНСЬКИЙ ОВАНЕС ЮРІЙОВИЧ" 705 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМІРНОВ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС" 1 064 170,40
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ 900 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 16:37
Електронний підпис
12 травня 2020 16:37
розрахунок переможця.pdf
08 травня 2020 18:43
Електронний підпис
08 травня 2020 18:43
без ліцензії.pdf
08 травня 2020 18:42
МВС Білецька 05.05.2020.zip
08 травня 2020 18:42
ДФІ.pdf
29 квітня 2020 20:07
Електронний підпис
29 квітня 2020 20:06
акти 4.pdf
29 квітня 2020 20:06
акти 3.pdf
29 квітня 2020 20:06
акти 2.pdf
29 квітня 2020 20:06
акти 1.pdf
29 квітня 2020 18:10
щодо евакуатора.pdf
29 квітня 2020 18:10
стаття 17.pdf
29 квітня 2020 18:10
про підписанта.pdf
29 квітня 2020 18:10
працівники.pdf
29 квітня 2020 18:10
Накази працівників.pdf
29 квітня 2020 18:10
Наказ працівника.pdf
29 квітня 2020 18:10
мат база.pdf
29 квітня 2020 18:09
копія договору №94.pdf
29 квітня 2020 18:09
Київ.pdf
29 квітня 2020 18:09
захист довкілля.pdf
29 квітня 2020 18:09
Дог 94 тех обслуж.pdf
29 квітня 2020 18:09
гарантійний лист Київ.pdf
29 квітня 2020 18:09
Ваша Гарантия.zip
29 квітня 2020 18:09
без субпідрядника.pdf
29 квітня 2020 18:09
без ліцензії.pdf
29 квітня 2020 18:09
аналогічний договір.pdf
29 квітня 2020 18:09
адреса СТО.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 06:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 06:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 квітня 2020 06:32
25 Проект договору.pdf
30 квітня 2020 06:32
24 ЕП оригінал.pdf
30 квітня 2020 06:32
22 Протокол.pdf
30 квітня 2020 06:32
20 Захист довкілля.pdf
30 квітня 2020 06:32
18 Відгук.pdf
30 квітня 2020 06:32
17 Акти.pdf
30 квітня 2020 06:32
19.9 Довідка не надання 2.pdf
30 квітня 2020 06:32
19.8 Довідка не надання.pdf
30 квітня 2020 06:32
16 Аналог договір.pdf
30 квітня 2020 06:32
19.6 Довідка щодо п.9 ст 9.pdf
30 квітня 2020 06:32
15 Аналог досвід.pdf
30 квітня 2020 06:32
14 Накази працівники.pdf
30 квітня 2020 06:32
13 Довідка працівники.pdf
30 квітня 2020 06:32
19.3 Довідка п.4 ст 6.pdf
30 квітня 2020 06:32
19.1 Довідка відс корупц.pdf
30 квітня 2020 06:31
9 Наявність обладнання.pdf
30 квітня 2020 06:31
7.1 Договір.pdf
30 квітня 2020 06:31
6 Право власності 2.pdf
30 квітня 2020 06:31
5 Право власності.pdf
30 квітня 2020 06:31
3 Мат тех база.pdf
30 квітня 2020 06:31
2 Техн як кількісні.pdf
30 квітня 2020 06:31
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМЕТАНСЬКИЙ ОВАНЕС ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "СМІРНОВ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС"

ТОВ СУГ-ПРЕМІУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СМЕТАНСЬКИЙ ОВАНЕС ЮРІЙОВИЧ"
#2678800256
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:55
ФОП "СМІРНОВ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3149706193
Відхилено 419 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС"
#37576095
Переможець 540 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 травня 2020 14:55
Електронний підпис
05 травня 2020 13:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

08 травня 2020 14:56
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС" #37576095

№ рішення у справі

70/32-р/к

Дата рішення у справі

12.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС ХАУС"
#37576095
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:56
Додаткова угода 2 Т39-ТО-21 (1).PDF зміни до договору
07 травня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:50
Додаткова угода 1 до Договору Т39-ТО-20 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 16:46
Т39-ТО-20.PDF укладений
11 червня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ч.5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись п. 11.2. Договору подовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму 105 000,00 грн. ( сто п’ять тисяч грн. 00 коп.), без урахування ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Ціна Договору становить 645 000,00 грн., без урахування ПДВ. Термін надання послуг: по 31.05.2021 р. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.05.2021 року та/або дати реєстрації Договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік, але у будь-якому випадку до виконання Сторонами усіх зобов’язань по Договору.
Номер договору про закупівлю: Т39-ТО/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реєстрацією Договору на закупівлю послуг з послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т39-ТО/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 05 травня 2021
Сума оплати за договором: 645 000,00
UAH