Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-08 Гайсин-Теплик км 7+933 - 17+860, протяжністю 9,927 км (с.Кущинці – с.Кіблич, Гайсинський район)
Major repairs of the public highway of local importance O-02-04-08 Haysyn - Teplik km 7 + 933 - 17 + 860, with a length of 9,927 km (v. Kushchyntsi – v. Kiblych, Haysyn district)
Очікувана вартість
178 523 303,00 UAH
UA-2020-04-09-003327-b eb1a5b824778409bba3a320f3b982ad8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Vadim Volodumurovuch
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:50
Очікувана вартість: 178 523 303,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 892 616,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 892616.52 UAH
Publication date: 09 квітня 2020 16:23
Enquiries until: 30 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 травня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 178 523 303 UAH including VAT
Minimal lowering step: 892 617 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-08 Гайсин-Теплик км 7+933 - 17+860, протяжністю 9,927 км (с.Кущинці – с.Кіблич, Гайсинський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Major repairs of the public highway of local importance O-02-04-08 Haysyn - Teplik km 7 + 933 - 17 + 860, with a length of 9,927 km (v. Kushchyntsi – v. Kiblych, Haysyn district)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 21 квітня 2020 14:19
Дата відповіді: 21 квітня 2020 15:44
Доброго дня! Згідно умов тендерної документації, а саме таблиці 2 Додатку 1, зазначено, що виробнича потужність АБЗ для виробництва асфальтобетону має складати не меньше 100 т/год. Учасник має в наявності власний АБЗ, потужність якого меньше 100 т/год. Але в разі залучення субпідрядника, за наявності в нього асфальтозмішувальної установки, сумарна потужність двох АБЗ буде складати більше 100 т/год, що є однією з вимог тендерної документації. В зв'язку з цим просимо Вас надати роз'яснення на слідуюче питання. Чи має право Учасник залучити до власної потужності АБЗ субпідрядника або орендований АБЗ, що разом будуть відповідати потужності не меньше 100 т/год?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Крім того, в таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації прописано можливі способи залучення АБЗ.
Технічне завдання
Дата подання: 28 квітня 2020 13:05
Дата відповіді: 28 квітня 2020 15:07
В Додатку № 5 «Технічне завдання» в п.4,6 підрозділу 5.1; п.8 підрозділу 5.2; п.5, 7 підрозділу 5.3; п.7, 9 підрозділу 5.4; п.3, 5 підрозділу 5.5; п.7, 8 підрозділу 5.6; п.7,8 облаштування автобусних зупинок на ПК 109+59 та ПК 125+08; п.8,9 облаштування автобусних зупинок на ПК 123+60; п.10 облаштування автобусних зупинок на ПК 166+43; п.7 облаштування автобусних зупинок на ПК 167+25; сьома стрічка підрозділу 8.1 відсутні одиниці виміру. Просимо виправити дану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання містить в усіх позиціях одиниці виміру. Можливо дана проблема спричинена відмінністю версій програмного забезпечення. Рекомендую на тих позиціях, де не відображені одиниці виміру очистити стиль відповідних комірок, або прибрати відступи у тих же комірках.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-003327-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 25 травня 2020 17:48
Незаконне рішення Замовника
Деталі викладено у скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: інший спосіб захисту порушених прав
Дата: 27 травня 2020 14:49
рішення від 28.05.2020 № 10516.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 16:47

Документи подані скаржником

25 травня 2020 17:47
1. Платіжне доручення.pdf
25 травня 2020 17:48
Скарга 3327-b.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000022 ● 10dfa09ebcee4c4290592aba7a100790
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-04-09-003327-b 09.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-08 Гайсин-Теплик км 7+933 - 17+860, протяжністю 9,927 км (с.Кущинці – с.Кіблич, Гайсинський район). Major repairs of the public highway of local importance O-02-04-08 Haysyn - Teplik km 7 + 933 - 17 + 860, with a length of 9,927 km (v. Kushchyntsi – v. Kiblych, Haysyn district)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-003327-b. Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі, складеним ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (далі Держаудитслужба) з наступних причин: 17 липня 2020 року Держаудитслужбою було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, де Держаудитслужба повідомляє про встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Держаудитслужбою у Висновку викладено шість порушень, які стосуються розгляду пропозицій Учасників, проте Замовник має аргументовані заперечення щодо кожного з них. 1. Держаудитслужба зазначає, що за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив надання учасниками інформації щодо виконання обсягів робіт, згідно Додатку № 3 до ТД, зокрема, інформація повинна містити весь перелік застосованих ресурсних елементних кошторисних норм відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до ТД). Додаток № 5 до ТД зокрема передбачає виконання на І етапі підготовчих робіт з розбирання існуючих автобусних зупинок, навантаження матеріалів від розбирання екскаватором, демонтаж дорожніх знаків з вивезенням на металобрухт, демонтаж опор дорожніх знаків (дерев’яних на звалище), на ІІ етапі впорядкування земляного полотна – роботи з укріплення узбіччя щебенем. Проте, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой» у своїх тендерних пропозиціях зазначили інформацію, яка не містить весь перелік застосованих ресурсних елементних кошторисних норм відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до ТД). Так, ТОВ «Ростдорстрой» на І етапі підготовчих робіт зазначило виключно роботи по зрізуванню, згрібанню, навантаженню та перевезенню порослі, на ІІ етапі – не зазначило роботи з укріплення узбіччя щебенем, а ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» на І етапі підготовчих робіт не зазначило роботи з перевезення матеріалів/вивезення на металобрухт. Заперечення: У підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасниками інформації щодо виконання обсягів робіт, згідно Додатку № 3 до ТД, зокрема, інформація повинна містити весь перелік застосованих ресурсних елементних кошторисних норм відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до ТД). Додаток № 5 до ТД зокрема передбачає виконання на І етапі підготовчих робіт з розбирання існуючих автобусних зупинок. Держаудитслужба наголошує на відсутності у пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» розбирання існуючих автобусних зупинок, навантаження матеріалів від розбирання екскаватором. Учасник не вказав вищезазначену інформацію у довідці «Відомість обсягів», але після комплексного розгляду його пропозиції Замовник відніс даний недолік до формальних помилок. Згідно пункту 1.5. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів тощо; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення і т.ін. тощо; - зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад: у листі з відомостями про учасника не зазначено розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника тощо. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Замовником, у тендерній документації, передбачено що відноситься до формальних помилок. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» встановлено, що інформація, яка не була зазначена у довідці «Відомість обсягів робіт», а саме: розбирання існуючих автобусних зупинок міститься в іншому документі пропозиції учасника, а саме: «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» від 07.05.2020 року №3656-Т. (додається). ТОВ «Ростдорстрой» даним документом підтвердив, що ознайомився та погодився з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, які викладені у Додатку №5 «Технічне завдання» до тендерної документації та повідомив, що надаватиме усі послуги відповідно до Технічного завдання. Позицією 2 в Технічному завданні є: Розбирання існуючих автобусних зупинок на ПК 108+62 (зліва); ПК 124+73 (зліва); ПК 166+43. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Замовник прийняв пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та допустив до аукціону. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Ростдорстрой» визначена найбільш економічно вигідною. Учасника закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» визначено переможцем закупівлі. Згідно пункту 6.13. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник-переможець протягом семи днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідної (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження. Повідомлення про намір укладення договору сформовано 01.06.2020 року. Учасник-переможець завантажив на веб-портал Уповноваженого органу 03.06.2020 року Договірну ціну з розрахунками (додається). Договірна ціна містить позиції: розбирання існуючих автобусних зупинок, навантаження матеріалів від розбирання екскаватором (див. 8-9 стор. у файлі). Після перевірки договірної ціни з розрахунками та інших документів переможця закупівлі та після завершення періоду оскаржень заключено договір № 4-Д від 19 червня 2020 року. У практиці Замовника є аналогічні випадки, де орган оскарження притримується такої ж позиції, зокрема у закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-19-002981-b), де проходив період оскарження згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник зазначив, що у учасника, якого допущено до участі в аукціоні відсутні документи, які вимагались документацією, тому пропозиція учасника мала бути відхилена Замовником. Але Замовник пояснив це тим, що учасник допустив формальну помилку, адже інформація, яку учасник не надав у складі пропозиції відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Колегія АМКУ відмовила Скаржнику у задоволені його скарги (Рішення 10104-р/пк-пз від 22.05.2020 року). Відхилення пропозицій Учасників через формальні помилки, призведе до порушення принципів здійснення публічних закупівель та оскарження таких рішень Замовника. У складі Відомості обсягів робіт (додається) наданої ТОВ «Ростдорстрой» відомості про роботи з укріплення узбіч щебенем знаходяться в розділі «Присипні узбіччя» (пункти 247, 248 Відомості), а демонтаж дорожніх знаків знаходиться в розділі «Тимчасові елементи ОДР» (пункт 713 Відомості). Розцінка ЕН27-52-7 застосована на демонтаж включає в себе роботи по демонтажу опор та щитів знаків. Відстутність РЕКН на вивезення сміття та металобрухту обґрунтовується аргументами наведеними нижче щодо учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Пропозиція учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не була відхилена через відсутність робіт з перевезення матеріалів/вивезення на металобрухт так як дані матеріали та сміття можуть бути вивезеними з об’єкту будівництва як попутний вантаж, що не може бути враховано в кошторисній документації так як витрати за рейс вантажного автомобіля будуть відшкодовані в складі транспортних витрат на доставку будівельних матеріалів на об’єкт. Відповідно до пункту 6.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 «Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт» вартість нульового пробігу (повернення на базу механізації без вантажу) враховується при визначенні вартості перевезення будівельних матеріалів, а тому відсутність даних робіт не може бути підставою для відхилення вищезазначеного Учасника. Замовник повинен розглядати пропозиції учасників з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. В даному випадку, пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» розглянуті у відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, а саме: об’єктивно, неупереджено та з максимальною економію державних коштів. 2. Держаудитслужба встановила: у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник установив вимогу щодо надання учасниками гарантійного листа в довільній формі, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника виконати роботи по предмету закупівлі, згідно Додатку № 5 до ТД, за ціною пропозиції згідно результатів проведеного електронного аукціону. Проте тендерна пропозиція ТОВ «Ростдорстрой» не містить зазначеного гарантійного листа. Заперечення: У складі пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» міститься документ «Гарантійний лист за кінцеву ціну», в якому міститься зобов’язання Учасника надати послуги по предмету закупівлі, згідно додатку №5 до тендерної документації, за ціною пропозиції згідно результатів проведеного електронного аукціону» від 07.05.2020 року 3654-Т (додається), що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Інформація щодо відсутності вказаного документа у складі пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой», яка зазначена у висновку Держаудитслужби є недостовірною. 3. Держаудитслужба повідомляє, що У підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки з банку про відкриття рахунку, який буде зазначено в реквізитах договору та відсутності заборгованості по ньому. Проте, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой» у своїх тендерних пропозиціях надали довідки з банку про відкриті рахунки, проте в них не зазначено про наявність або відсутність заборгованості по зазначених рахунках. Отже, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой» недотримані вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД. Заперечення: Згідно пункту 1.1. Розділу ІІІ учасники у складі пропозиції мають надати: довідку з банку про відкриття рахунку, який буде зазначено в реквізитах договору та відсутності заборгованості по ньому. Учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі пропозиції надав довідки від ПАТ «Акціонерний банк «Південний» про відкриття рахунку від 04.05.2020 року №232-001-16300БТ-2020 (додається) та про відсутність заборгованості у Учасника перед банком від 05.05.2020 року №106-106-16368БТ-2020 (додається), а також Лист-роз’яснення від ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» від 05.05.2020 року №439/55 (додається) де повідомляє, що на виконання вимог тендерної документації учасник згідно внутрішнього регламенту обслуговування корпоративних клієнтів ПАТ «Акціонерний банк «Південний» такими документами є лист про відкритий рахунок №232-001-16300БТ-2020 від 04.05.2020 року та лист про відсутність заборгованості №106-106-16368БТ-2020 від 05.05.2020 року. Тобто, Учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» в повній мірі виконав вимогу тендерної документації. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» на виконання вимог тендерної документації надав у складі пропозиції довідки від ПАТ «Акціонерний банк «Південний» №0236-253-16111-2020 від 30.04.2020 року (додається) щодо відкриття рахунків та довідку щодо відсутності заборгованості №016-001-16102БТ-2020 від 30.04.2020 року (додається). Прострочена заборгованість за кредитами та відсотками відсутня. Отже, учасник виконав вимогу Замовника та надав необхідні документи. Учасниками дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тому підстави для відхилення відсутні. 4. Держаудитслужба у Висновку зазначає наступне: Замовник у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив надання учасниками гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. При цьому, зазначені платіжні реквізити Замовника: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» розрахунковий рахунок UA808201720355399013000091400 Держказначейська служба України, м. Київ. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» містить електронну банківську гарантію від 07.05.2020 № 016-001-16815-2020, у якій зазначено зовсім інші платіжні реквізити Замовника, зокрема вказано інший розрахунковий рахунок UA678201720355189032000091400 Держказначейська служба України, м. Київ, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІІ ТД Замовника. Отже, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой» недотримані вимоги пункту 2 розділу ІІІ ТД. Заперечення: Згідно частини 2 Розділу ІІІ Учасник надає Замовнику гарантію виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія обов’язково має містити наступну інформацію: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна документація не містила прямої вимоги вказувати реквізити Замовника в тексті банківської гарантії, як і не містила застережень щодо відхилення Учасників по причині їх не вказання. Реквізити вказані Замовником носять інформативний характер, оскільки з напрацьованої практики відомо, що деякі банківські установи запитують цю інформацію у Учасників. Учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі пропозиції надав Банківську гарантію №016-001-16815-2020 від 07.05.2020 року (додається). Банківська гарантія подана у відповідності до Постанови Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та умов закупівлі. Замовником зазначено основні вимоги до банківської гарантії, які були виконані Учасником. Предмет договору, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції банк-гарант зазначив, як і вимагає тендерна документація. Держаудитслужба вважає, що учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не дотримано вимог ТД, оскільки в банківській гарантії зазначений невірний рахунок. Згідно Постанови Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме: пункт 26 Розділу ІІІ Порядок надання гарантій банком-гарантом Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Реквізити бенефіціара не являються обов’язковим реквізитом Гарантії. Крім того, у разі настання гарантійного випадку, коли Замовник (бенефіціар) зобов’язаний звернутись до банку (банк-гарант), який видав гарантію для перерахування єдиним платежем суми зазначеної у гарантії Замовник надсилає вимогу до банку-гаранта щодо необхідності перерахування коштів. Банк-гарант - банк, який надає гарантію на користь бенефіціара. Бенефіціар - особа, на користь якої надається гарантія/контргарантія. Банк-гарант є гарантом перед бенефіціаром і лише у вимозі зазначаються остаточні реквізити для перерахування суми забезпечення. Також, слід наголосити, що рахунок який зазначив учасник у банківській гарантії це чинний рахунок Замовника Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області». Підсумовуючи вищесказане, стає очевидним, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині, Замовник не мав законних підстав для її відхилення, тому учасник був допущений до аукціону. 5. Держаудитслужба у висновку зазначає, що Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, щодо надання учасниками довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (сканкопії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції; Проте, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку від 13.04.2020 № 401/28 щодо наявності виконаного аналогічного договору від 15.07.2019 № 107/19-П на суму фактичного виконання 221 060 819,29 грн, сканкопію цього договору з додатками, сканкопії актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідок за формою КБ-3. Проте, сума виконаних робіт, згідно з довідками за формою КБ-3, наданими у складі тендерної пропозиції становить 181 060 819,30 грн, що не підтверджує повне фактичне виконання договору, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ ТД Замовника. Заперечення: Проаналізувавши інформацію, зазначену у висновку, щодо підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» повідомляє, що інформація зазначена у висновку є недостовірною, адже на веб-порталі Уповноваженого органу розміщені усі акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 на загальну суму 221 060 819,29 грн. Файли у складі пропозиції, які підтверджують виконання договору мають такі назви: - 41. Договір 399км; - 42-43. Серпень1; - 42-43.1 Серпень2; - 42-43.2 Вересень1.1; - 42-43.3 Вересень1.2; - 42-43.4 Вересень2.1; - 42-43.5 Вересень2.2; - 42-43.6 Жовтень1.1; - 42-43.7 Жовтень1.2; - 42-43.8 Жовтень2.1; - 42-43.9 Жовтень2.2; - 42-43.10 Листопад1; - 42-43.11 Листопад2; - 42-43.12 Грудень1; - 42-43.13 Грудень2.1; - 42-43.14 Грудень2.2; - 42-43.15 Грудень2.3; - 42-43.16 Грудень3; - 44. Відгук 399_395_24.04.2020. Згідно договору від 15 липня 2019 року № 107/19-П Виконавцем робіт є ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Надано послуги на суму 221 060 819,29 грн. Лист-відгук від 24.04.2020 року №815 (додається) наданий Службою автомобільних доріг у Вінницькій області містить ту ж інформацію щодо суми виконання, яку учасник зазначив у довідці про наявність виконаного аналогічного договору від 13.04.2020 року №401/28 (додається). - Файл 42-43. Серпень 1 містить Довідку про вартість виконаних робіт та витрати (далі КБ-3) №2 за серпень 2019 року на суму 5 232 733,20 грн, а також КБ-3 №1 за серпень 2019 року на суму 41 013 476,11 грн. (додається). - Файл 42-43.13 Грудень 2.1. містить КБ-3 за грудень 2019 року на суму 43 825 525,39 грн. (додається). - Файл 42-43.6 Жовтень 1.1 містить КБ-3 за жовтень 2019 року на суму 63 779 130,46 грн. (додається). - Файл 42-43.2 Вересень 1.1 містить КБ-3 за вересень 2019 року на суму 180 367,34 грн. та КБ-3 за вересень 2019 року на суму 52 600 669,75 грн. (додається). - Файл 42-43.12 Грудень 1 містить КБ-3 за грудень 2019 року на суму 4 214 230,24 грн. (додається). - Файл 42-43.10 Листопад 1 містить файл КБ-3 за листопад 2019 року на суму 3 197 037,60 грн. (додається). - Файл 42-43.11 Листопад 2 містить КБ-3 за листопад 2019 року на суму 7 017 649,20 грн. (додається). Отже, учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» в повній мірі підтвердив виконання аналогічного договору. Інформація зазначена у висновку Держаудитслужбою є невірною. 6. Держаудитслужба у висновку зазначає, що відповідно до підпунктів 6.3, 6.4 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, щодо визначення вартості робіт відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-050:2018 та ціна розраховується на підставі вартості прямих витрат на роботи з капітального ремонту які визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, на підставі ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-094. Водночас, тендерна пропозиція ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» містить лист - роз’яснення від 13.04.2020 № 401/66 про те, що документи надані у складі тендерної пропозиції складено із застосуванням ресурсних елементних кошторисних норм згідно інших СОУ Д.2.2-40148165-001:2018, СОУ Д.2.7-40148165-002:2018, СОУ Д.2.2-35387667-001:2018, СОУ Д.2.7-35387667-002:2018, чим не дотримано вимоги підпунктів 6.3, 6.4 пункту 6 розділу ІІІ ТД Замовника. Виходячи з викладеного, тендерні пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой» не відповідали абзацу 2 пункту 1 частини першої та частині четвертій статті 30 Закону. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої та частини четвертої статті 30 Закону Замовником не відхилені тендерні пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Ростдорстрой», допущені до аукціону, а з ТОВ «Ростдорстрой» укладено договір про закупівлю. Заперечення: Розглянувши лист-роз’яснення №401/66 від 13 квітня 2020 року завантаженого в складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада» (додається) було встановлено, що індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, які застосував Учасник, можуть бути застосовані при визначені вартості будівництва на підставі положень СОУ 42.1-37641918-050:2018 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013, а саме: - Відповідно до пункту 4.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при визначені вартості робіт з капітального ремонту дозволяється керуватись індивідуальними кошторисними нормами. - Відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Відповідно до вимог вищевказаного пункту індивідуальні СОУ Д.2.2-40148165-001:2018, СОУ Д.2.7-40148165-002:2018, СОУ Д.2.2-35387667-001:2018 та СОУ Д.2.7-35387667-002:2018 були затверджені в установленому порядку Технічним комітетом стандартизації ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві». - Відповідно до пункту 1.2 СОУ Д.2.2-40148165-001:2018 індивідуальні РЕКН даного стандарту можуть бути застосовані при виконанні робіт з капітального ремонту за умови, що технологія, склад робіт, перелік та витрати ресурсів аналогічні тим, що наведені в РЕКН. Так на підставі порівняльного аналізу РЕКН СОУ Д.2.2-40148165-001:2018 та СОУ 42.1-37641918-035:2018 було встановлено, що відмінності в технології, складі робіт, переліку та витраті матеріалів - відсутні, отже відповідають вимогам чинного законодавства в сфері ціноутворення (таблиця порівняння складу робіт, переліку та витрати матеріалів додається). Вищезазначене також застосовується до СОУ Д.2.2-35387667-001:2018 так як, відповідно до пункту 3.4 даного СОУ, витрати матеріалів в даному стандарті приймається у відповідності до вимог СОУ 42.1-37641918-095. - Відповідно до пункту 3.2 СОУ Д.2.7-35387667-002:2018 та пункту 3.2 СОУ Д.2.7-40148165-002:2018 дані стандарти були розроблено в структурі вимог ДСТУ Б Д.2.7-1:2012 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів» та несуть в своєму складі норми експлуатації тих машин і механізмів, на які відсутні норми в інших галузевих чи національних стандартах. Вищевикладене свідчить про законність застосування Учасником індивідуальних РЕКН у відповідності до вимог чинних нормативних документів, наведених в пункті 6.3 та 6.4 Інструкції, так як їх застосування вплинуло виключно на заміну машин та механізмів без зміни технології, складу робіт та витрат матеріалів. Отже, учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» допущено з дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 5.9. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: У разі неподання будь-яких документів Учасник надає довідку із обгрунтуванням причини неподання. Врахувуючи наданий Учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» лист-роз’яснення та законність його дій, Замовник не мав підстав для відхилення його Тендерної пропозиції. Отже, Замовник надав аргументовані заперечення по кожному з пунктів висновку Держаудитслужби. Учасники закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» допущені до участі в аукціоні на законних засадах, підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників не було. Договір заключено у відповідності до норм чинного законодавства, тому у Замовника немає законних підстав для його розірвання.

2020-07-23 09:54:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Частина 10 Стаття 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 30 липня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 травня 2020
UA-2020-04-09-003327-beb1a5b824778409bba3a320f3b982ad8
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Шляхбудматеріали Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 травня 2020 21:35
Електронний підпис
09 травня 2020 21:20
80.Лист розяснення.pdf
08 травня 2020 16:47
наказ.pdf
08 травня 2020 16:47
лицензия.pdf
08 травня 2020 16:47
довіреність.pdf
08 травня 2020 16:47
18682 БМФ ЕТАЛОН-БУД p7s.7z
08 травня 2020 16:47
Реєстр.pdf
08 травня 2020 16:47
95. Протокол ЗЗУ.pdf
08 травня 2020 16:47
93. Технічне завдання.pdf
08 травня 2020 16:47
87. Додаток Л до ДБН.pdf
08 травня 2020 16:46
83. Копія сертифікату ISO.pdf
08 травня 2020 16:46
81. Транспортна схема.pdf
08 травня 2020 16:46
75. Копії посвідчень ОП.pdf
08 травня 2020 16:46
71. Скан Штатний розпис.pdf
08 травня 2020 16:45
45. Скан лист згода ТБД.pdf
08 травня 2020 16:45
29. Копія Витягу з ЄДР.pdf
08 травня 2020 16:45
21. Скан Опис оригінал.pdf
08 травня 2020 16:45
21. Копія Опису.pdf
08 травня 2020 16:45
20. Копія Статуту.pdf
08 травня 2020 16:45
19. Копія код директора.pdf

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 18:02
Електронний підпис
08 травня 2020 17:53
Реєстр документів.pdf
08 травня 2020 17:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 травня 2020 17:53
40.Копія Статуту.pdf
08 травня 2020 17:53
39.Ліцензія і дозволи.pdf
08 травня 2020 17:53
17. Дог акт АПШБІ.pdf
08 травня 2020 17:53
15.Копії свідоцтв ТЗ.pdf
08 травня 2020 17:52
14.Відгук.pdf
08 травня 2020 17:52
13. КБ2 Лист2..pdf
08 травня 2020 17:52
12. КБ2 Лист..pdf
08 травня 2020 17:52
34. Бух.довідка АБЗ.pdf
08 травня 2020 17:52
33. Договір АКТ АБЗ.pdf
08 травня 2020 17:52
11. КБ2 Жовт.3..pdf
08 травня 2020 17:52
32. Атетсати АБЗ.pdf
08 травня 2020 17:52
10. КБ2 Жовт.2..pdf
08 травня 2020 17:52
31.Паспорт АБЗ 2.pdf
08 травня 2020 17:52
9. КБ2 Жовт..pdf
08 травня 2020 17:52
30.Паспорт АБЗ 1.pdf
08 травня 2020 17:52
8. КБ2 Серп..pdf
08 травня 2020 17:52
5. Копії наказів.pdf
08 травня 2020 17:52
4.Штатний розпис.pdf
08 травня 2020 17:52
27.ТО Грейдер Котки.pdf
08 травня 2020 17:52
3.Документ_ЄДР_1006565993.zip
08 травня 2020 17:52
1.Дов.банк.pdf
08 травня 2020 17:52
30.Транспортна схема.pdf
08 травня 2020 17:52
24.Лист щодо застави.pdf
08 травня 2020 17:51
12.Згода з умовами Т.Д..pdf
08 травня 2020 17:51
7.Проект договору.pdf
08 травня 2020 17:51
1.Дов. ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 18:21
Електронний підпис
08 травня 2020 18:16
18658 ТОВ ШЛЯХБУД p7s.7z
08 травня 2020 18:16
80. Довідка нерезидент.pdf
08 травня 2020 18:16
77. Довідка ТО.pdf
08 травня 2020 18:16
74. Лист-пояснення з ОП.pdf
08 травня 2020 18:16
67.ст 17.pdf
08 травня 2020 18:16
66 витяг з ПДВ.pdf
08 травня 2020 18:16
65 Document_USR_1006542846.pdf
08 травня 2020 18:16
62.Проект договору.pdf
08 травня 2020 18:16
57 Копія паспорта і код.pdf
08 травня 2020 18:16
55 протокол + наказ.PDF
08 травня 2020 18:16
54 ліцензія додаток.PDF
08 травня 2020 18:16
54 Ліцезія нво.PDF
08 травня 2020 18:16
51.Д.Нечая Відгук.pdf
08 травня 2020 18:16
49. АВР Н.Шосе.pdf
08 травня 2020 18:16
48.АВР Д.Нечая.pdf
08 травня 2020 18:16
46. Договір Немир.шосе.pdf
08 травня 2020 18:16
45. Договір Д.Нечая.pdf
08 травня 2020 18:16
43.1Статут новий.pdf
08 травня 2020 18:16
39. Транспортна схема.pdf
08 травня 2020 18:16
38 Дозвіл на викиди 64_1.pdf
08 травня 2020 18:16
37 Дозвіл на викиди 64.pdf
08 травня 2020 18:16
35.Атестат виробництва.PDF
08 травня 2020 18:16
34 КДМ ОЗ-6.PDF
08 травня 2020 18:16
32 копія паспорт_КДМ_2013.pdf
08 травня 2020 18:16
30,Договір застави.pdf
08 травня 2020 18:16
29.Відомості АБЗ.pdf
08 травня 2020 18:16
24.тех паспорт копія х.PDF
08 травня 2020 18:16
24.ОЗ-6 ор.pdf
08 травня 2020 18:16
24.ОЗ-6 копія х.PDF
08 травня 2020 18:16
11.1.договір Гудронатор.pdf
08 травня 2020 18:16
9.Посвідчення з ОП.pdf
08 травня 2020 18:16
8. протокол_31.PDF
08 травня 2020 18:16
6. свідоцтво геодезист.PDF
08 травня 2020 18:16
4 Накази на прийом у.pdf
08 травня 2020 18:16
1.16техогляд гудронатор.pdf
08 травня 2020 18:16
1.15техогляд.PDF
08 травня 2020 18:16
1. Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 18:51
Електронний підпис
08 травня 2020 18:49
68. Банківська гарантія.7z
08 травня 2020 18:49
56. Технічне завдання.pdf
08 травня 2020 18:48
51. Ліцензія.pdf
08 травня 2020 18:48
50. Транспортна схема.pdf
08 травня 2020 18:48
47. Форм КБ-2в та КБ-3.pdf
08 травня 2020 18:48
46. Договор _ 47-1-03-с.pdf
08 травня 2020 18:48
40. Штатний розпис.pdf
08 травня 2020 18:47
13. Статут.pdf
08 травня 2020 18:47
2. Довідка ст. 17.pdf

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 16:46
довідка з податкової.PDF
03 червня 2020 23:16
ДЦ частина 4.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 3.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 2.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 1.PDF
03 червня 2020 19:42
довідка МВС.PDF
09 травня 2020 20:39
Електронний підпис
09 травня 2020 20:38
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:19
Довідка із термінами.PDF
09 травня 2020 15:47
Транспортна схема.PDF
09 травня 2020 15:47
Техничний опис.PDF
09 травня 2020 15:47
Статут.PDF
09 травня 2020 15:47
Проект Застави.PDF
09 травня 2020 15:47
Проект договору.PDF
09 травня 2020 15:46
Посвідчення Лапшин.PDF
09 травня 2020 15:46
Ліцензія.pdf
09 травня 2020 15:46
Лист-щодо зобовязань.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-погодження.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-погодження 2.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-згода.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист про порядок змін.PDF
09 травня 2020 15:46
Копії тех.паспортів.PDF
09 травня 2020 15:45
Копії наказів ТОВ РДС.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.9.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.8.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.7.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.6.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.5.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.4.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.3.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.2.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.1.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.4.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.3.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.2.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.1.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір №55-Б.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір №101-19.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір оренди АБЗ.PDF
09 травня 2020 15:44
Договір Лабораторія.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір з Бізань.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідки з банку.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідка щодо витрат 1.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка про довкілля.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка про адресу АБЗ.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідка із термінами.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка за ст.17.PDF
09 травня 2020 15:43
Довідка за ст.17 ще.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійний лист 2.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійний лист 1.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійна довідка.PDF
09 травня 2020 15:43
гар 395.zip
09 травня 2020 15:43
Відгук САД Миколаїв.pdf
09 травня 2020 15:43
Витяг зі статуту.PDF
09 травня 2020 15:43
виписка.pdf
09 травня 2020 15:43
Шундрін.PDF
09 травня 2020 15:43
Швець ВМ.PDF
09 травня 2020 15:43
Терещенко.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Швець ВМ.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Маренич.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Кілор.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Гайдай.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Боцу.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Березовський.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Андрюшин.PDF
09 травня 2020 15:42
Маренич.PDF
09 травня 2020 15:42
Лапшин.PDF
09 травня 2020 15:42
Лапшин Переклад.PDF
09 травня 2020 15:42
Кілор.PDF
09 травня 2020 15:41
Гайдай.PDF
09 травня 2020 15:41
Боцу.PDF
09 травня 2020 15:41
Березовський.PDF
09 травня 2020 15:41
Андрюшин.PDF
09 травня 2020 15:41
Ангелов.PDF

Документи

Публічні документи

09 травня 2020 19:13
Електронний підпис
09 травня 2020 19:13
Електронний підпис
09 травня 2020 19:10
довіреність Лановенко.pdf
09 травня 2020 19:10
016-001-16815-2020.zip
09 травня 2020 19:10
84. Ліцензія пальне.pdf
09 травня 2020 19:10
82. Довідка про Шмель.pdf
09 травня 2020 19:10
78. Інформація про РЕКН.rar
09 травня 2020 19:09
75. Копія Статуту.pdf
09 травня 2020 19:08
42-43.6 Жовтень1.1.pdf
09 травня 2020 19:08
42-43.5 Вересень2.2.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.4 Вересень2.1.pdf
09 травня 2020 19:07
53. Довідка про витрати.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.3 Вересень1.2.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.2 Вересень1.1.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.1 Серпень2.pdf
09 травня 2020 19:06
46. Копія ліцензії.pdf
09 травня 2020 19:06
45. Транспортна схема.pdf
09 травня 2020 19:06
44. Відгук 399_395_24.04.2020.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.16 Грудень3.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43. Серпень1.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.15 Грудень2.3.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.14 Грудень2.2.pdf
09 травня 2020 19:06
41. Договір 399км.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.13 Грудень2.1.pdf
09 травня 2020 19:06
17. Паспорт Вакар А.М..pdf
09 травня 2020 19:05
24. Витяг_ Виписка.pdf
09 травня 2020 19:05
39. Посвідчення ОП.pdf
09 травня 2020 19:05
42-43.12 Грудень1.pdf
09 травня 2020 19:05
42-43.11 Листопад2.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.10 Листопад1.pdf
09 травня 2020 19:04
35. Накази.rar
09 травня 2020 19:04
42-43.9 Жовтень2.2.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.8 Жовтень2.1.pdf
09 травня 2020 19:04
29-32.6 Екскаватор.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.7 Жовтень1.2.pdf
09 травня 2020 19:04
12. Проект договору.pdf
09 травня 2020 19:03
1. Реєстр.pdf
09 травня 2020 19:03
29-32.1 Договора лізингу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

ТОВ Шляхбудматеріали

ТОВ "ШЛЯХБУД"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 169 590 000,00
UAH з ПДВ
160 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 160 700 000,00
UAH з ПДВ
160 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 16:46
довідка з податкової.PDF
03 червня 2020 23:16
ДЦ частина 4.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 3.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 2.PDF
03 червня 2020 22:25
ДЦ частина 1.PDF
03 червня 2020 19:42
довідка МВС.PDF
09 травня 2020 20:39
Електронний підпис
09 травня 2020 20:38
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:25
Електронний підпис
09 травня 2020 16:19
Довідка із термінами.PDF
09 травня 2020 15:47
Транспортна схема.PDF
09 травня 2020 15:47
Техничний опис.PDF
09 травня 2020 15:47
Статут.PDF
09 травня 2020 15:47
Проект Застави.PDF
09 травня 2020 15:47
Проект договору.PDF
09 травня 2020 15:46
Посвідчення Лапшин.PDF
09 травня 2020 15:46
Ліцензія.pdf
09 травня 2020 15:46
Лист-щодо зобовязань.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-погодження.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-погодження 2.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист-згода.PDF
09 травня 2020 15:46
Лист про порядок змін.PDF
09 травня 2020 15:46
Копії тех.паспортів.PDF
09 травня 2020 15:45
Копії наказів ТОВ РДС.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.9.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.8.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.7.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.6.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.5.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.4.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.3.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.2.PDF
09 травня 2020 15:45
КБ 55-Б ч.1.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.4.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.3.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.2.pdf
09 травня 2020 15:45
КБ 101.19 ч.1.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір №55-Б.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір №101-19.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір оренди АБЗ.PDF
09 травня 2020 15:44
Договір Лабораторія.pdf
09 травня 2020 15:44
Договір з Бізань.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідки з банку.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідка щодо витрат 1.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка про довкілля.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка про адресу АБЗ.pdf
09 травня 2020 15:44
Довідка із термінами.PDF
09 травня 2020 15:44
Довідка за ст.17.PDF
09 травня 2020 15:43
Довідка за ст.17 ще.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійний лист 2.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійний лист 1.PDF
09 травня 2020 15:43
Гарантійна довідка.PDF
09 травня 2020 15:43
гар 395.zip
09 травня 2020 15:43
Відгук САД Миколаїв.pdf
09 травня 2020 15:43
Витяг зі статуту.PDF
09 травня 2020 15:43
виписка.pdf
09 травня 2020 15:43
Шундрін.PDF
09 травня 2020 15:43
Швець ВМ.PDF
09 травня 2020 15:43
Терещенко.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Швець ВМ.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Маренич.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Кілор.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Гайдай.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Боцу.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Березовський.PDF
09 травня 2020 15:42
Переклад Андрюшин.PDF
09 травня 2020 15:42
Маренич.PDF
09 травня 2020 15:42
Лапшин.PDF
09 травня 2020 15:42
Лапшин Переклад.PDF
09 травня 2020 15:42
Кілор.PDF
09 травня 2020 15:41
Гайдай.PDF
09 травня 2020 15:41
Боцу.PDF
09 травня 2020 15:41
Березовський.PDF
09 травня 2020 15:41
Андрюшин.PDF
09 травня 2020 15:41
Ангелов.PDF

Публічні документи

09 травня 2020 19:13
Електронний підпис
09 травня 2020 19:13
Електронний підпис
09 травня 2020 19:10
довіреність Лановенко.pdf
09 травня 2020 19:10
016-001-16815-2020.zip
09 травня 2020 19:10
84. Ліцензія пальне.pdf
09 травня 2020 19:10
82. Довідка про Шмель.pdf
09 травня 2020 19:10
78. Інформація про РЕКН.rar
09 травня 2020 19:09
75. Копія Статуту.pdf
09 травня 2020 19:08
42-43.6 Жовтень1.1.pdf
09 травня 2020 19:08
42-43.5 Вересень2.2.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.4 Вересень2.1.pdf
09 травня 2020 19:07
53. Довідка про витрати.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.3 Вересень1.2.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.2 Вересень1.1.pdf
09 травня 2020 19:07
42-43.1 Серпень2.pdf
09 травня 2020 19:06
46. Копія ліцензії.pdf
09 травня 2020 19:06
45. Транспортна схема.pdf
09 травня 2020 19:06
44. Відгук 399_395_24.04.2020.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.16 Грудень3.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43. Серпень1.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.15 Грудень2.3.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.14 Грудень2.2.pdf
09 травня 2020 19:06
41. Договір 399км.pdf
09 травня 2020 19:06
42-43.13 Грудень2.1.pdf
09 травня 2020 19:06
17. Паспорт Вакар А.М..pdf
09 травня 2020 19:05
24. Витяг_ Виписка.pdf
09 травня 2020 19:05
39. Посвідчення ОП.pdf
09 травня 2020 19:05
42-43.12 Грудень1.pdf
09 травня 2020 19:05
42-43.11 Листопад2.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.10 Листопад1.pdf
09 травня 2020 19:04
35. Накази.rar
09 травня 2020 19:04
42-43.9 Жовтень2.2.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.8 Жовтень2.1.pdf
09 травня 2020 19:04
29-32.6 Екскаватор.pdf
09 травня 2020 19:04
42-43.7 Жовтень1.2.pdf
09 травня 2020 19:04
12. Проект договору.pdf
09 травня 2020 19:03
1. Реєстр.pdf
09 травня 2020 19:03
29-32.1 Договора лізингу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 160 680 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
160 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 09:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:06
Додаткова угода №9 від 29 грудня 2021 року (Договір №4-Д).PDF зміни до договору
30 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:47
Додаткова угода №8 від 30.11.2021 року.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 12:04
Додаткова угода №7 від 22 квітня 2021 року (4-Д).PDF зміни до договору
22 квітня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 15:51
Додаткова угода №6 від 11 березня 2021 року (Договір №4-Д).PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 10:41
Додаткова угода №5 від 15 лютого 2021 року Договір 4-Д.PDF зміни до договору
15 лютого 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:31
Додаткова угода №4 до договору 4-Д від 29 грудня 2020 року.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:34
Додаткова угода № 3 від 25 листопада 2020 року (дог. 4-Д).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 09:38
Додаткова угода №2 від 19 листопада 2020 року.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:05
Додаткова угода № 1 від 24 червня 2020 року (4-Д).PDF зміни до договору
24 червня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:49
Договір №4-Д від 19 червня 2020 року.PDF укладений
19 червня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток №2 Графік виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 13.1. Розділу 13 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 160 156 231,82
UAH (в тому числі ПДВ 26 692 705,30 UAH)