Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-04-09-003233-b 5eb5a7c35b934b29b38d1adbe2fd6c62
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Неліпович Інна Вікторівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Неліпович Інна Вікторівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:30
Початок аукціону: 14 квітня 2020 12:58
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пач
Папір газетний сірий А4, 250 арк (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка картонна швидкозшивач, А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Файли формат А-4, 40 мкм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Ручка кулькова з змінним стержнем, гумовий грип, з ергономічними вставками (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пач
Скоби для степлера №24 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Гумка стиральна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Дирокол (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пач
Скріпки 25мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скотч прозорий 48 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Олівець простий графітовий, твердість грифеля-НВ (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Клей ПВА, суперковпачком, 100мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Калькулятор настільний Brilliant (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 16:13
оголошення канцтовари.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Транзит-С" 3 450,00
UAH з ПДВ
3 276,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 4 508,00
UAH з ПДВ
3 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 5 583,00
UAH з ПДВ
3 279,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 3 510,24
UAH з ПДВ
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 10:46
Транзит_Пропозиція 3276.pdf
14 квітня 2020 15:25
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:25
Транзит_Пропозиція 3276.pdf
13 квітня 2020 14:45
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:44
Транзит_Техвимоги.pdf
13 квітня 2020 14:44
Транзит_Пропозиція 3450.pdf
13 квітня 2020 14:44
Транзит_Лист -згода.pdf
13 квітня 2020 14:44
1_Документи_Транзит.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 12:48
цп.PDF
13 квітня 2020 12:48
Скоби,біндери, скріпки.pdf
13 квітня 2020 12:48
паспорт і код.pdf
13 квітня 2020 12:48
Не обяз сетевиц Axent Delta.pdf
13 квітня 2020 12:48
Лист - відгук.pdf
13 квітня 2020 12:48
Кнопки(Е,О), булавки(Е).pdf
13 квітня 2020 12:48
Договір і видаткова.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка щодо підпису.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка статут.PDF
13 квітня 2020 12:48
Довідка ст.17.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка про виконання.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка ліцензування.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка з банку.pdf
13 квітня 2020 12:48
Довідка довкілля.pdf
13 квітня 2020 12:48
Гарантійний лист.PDF
13 квітня 2020 12:48
Газетка.pdf
13 квітня 2020 12:48
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
13 квітня 2020 12:48
zoom .jpg
13 квітня 2020 12:48
Multilaser.jpg
13 квітня 2020 12:48
fabriano(s)1.jpg

Публічні документи

13 квітня 2020 16:15
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:13
паспорт_код.pdf
13 квітня 2020 16:13
витяг_рпєп.pdf
13 квітня 2020 16:13
витяг_єдрпоу.pdf
13 квітня 2020 16:13
виписка_єдрпоу.pdf
13 квітня 2020 16:13
пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:13
лист_санкції.pdf
13 квітня 2020 16:13
згода_опд.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:37
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:34
цп.pdf
13 квітня 2020 14:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 квітня 2020 14:34
Протокол.pdf
13 квітня 2020 14:34
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
13 квітня 2020 14:34
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 14:34
Наказ.pdf
13 квітня 2020 14:34
МТБ.pdf
13 квітня 2020 14:33
ліцензування.pdf
13 квітня 2020 14:33
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 14:33
дов_дка про довк_лля.pdf
13 квітня 2020 14:33
Витяг ПДВ Ромус.pdf
13 квітня 2020 14:33
Витяг з ЄДР 27.03.2020..pdf
13 квітня 2020 14:33
Виписка.pdf
13 квітня 2020 14:33
2 ч. 1 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Транзит-С"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Транзит-С"
#24699810
Переможець 3 276,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:43

Документи

15 квітня 2020 11:43
рішення №104.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Транзит-С"
#24699810
3 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 11:43
рішення №104.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 травня 2020 11:28
Коментар щодо відміни: в зв’язку із змінами в законодавстві, а саме: Введення в дію Закону України від 19.09.2019 року №114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», який вступив в дію 19.04.2020 року та в зв’язку з тим, що Сторони не встигли укласти договір за результатами допорогової закупівлі
Документи:
07 травня 2020 11:28
протокол 53.pdf