Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Шкільні меблі (39160000- 1) (меблі для дитячого садка)»
Очікувана вартість
854 410,00 UAH
UA-2020-04-09-003110-a 2d214f4ecf114de0af35798530e7acd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 22:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 22:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 22:53
Початок аукціону: 27 квітня 2020 14:45
Очікувана вартість: 854 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 272,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015: Шкільні меблі (39160000- 1) (меблі для дитячого садка)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Навчальні заклади Шевченківського та Залізничного районів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 22:49
ТД Меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 15 квітня 2020 12:07
Дата відповіді: 17 квітня 2020 16:36
Доброго дня. Опис товару у Додатку 5 "Стінка кухонна 1950 ширина, .верхня тумба закрита в т. ч. сушка для посуду. Нижня тумба закрита волого- та термостійкою кухонною стільницею шт. (комплектація та розміри уточнювати в керівника закладу)" не дає можливості ні розрахувати вартість товару, ні підготувати тендерну пропозицію. Натомість, Замовник в цьому ж Додатку зазначає "Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення" Оскільки технічне завдання замовника не містить достатьої інфрмації про предмет закупівлі, це може привести до необґрунтованого відхиленя. Просимо внести уточнення у технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше запитання надаємо наступну відповідь щодо стінки кухонної 1950 х 850 : низ складається з 2-х або 3-х тумб (одна з яких з мийкою). верхні тумби закриті складаються з 2-х або 3-х тумб (в одній з них сушка для посуду).
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2020 12:17
Дата відповіді: 17 квітня 2020 16:39
Доброго дня. Пункт 24 Додатку 2 містить вимогу надати "Лист-відгук повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером, датою видачі не раніше дати оголошення тендеру, сумою договору, номером та датою виконаного договору поданого в складі пропозиції". Приймаючи до уваги карантинні заходи в Україні у зв'язку з росповсюдженням захворювання, велика кількість установ освіти не працює в штатному режимі. Вимога до листа-відгуку мати "дату видачі не раніше дати оголошення тендеру", заздалегідь призводить до ускладнення, або унеможливлює звернення до посадових осіб замовників(а) (покупців(я)), з якими укладались договори на поставку. Просимо виключити таку вимогу, як таку що призводить до обеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП" 559 992,52
UAH з ПДВ
559 992,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чимрук Микола Васильович 641 700,00
UAH з ПДВ
608 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 665 362,80
UAH з ПДВ
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 647 808,00
UAH з ПДВ
629 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Міленіум плюс БК 799 560,00
UAH з ПДВ
729 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
25 квітня 2020 12:43
Якість + СЕС на товар.pdf
25 квітня 2020 12:43
установчі документи.pdf
25 квітня 2020 12:43
стаття 16.pdf
25 квітня 2020 12:43
Листи-згоди.pdf
25 квітня 2020 12:43
проект договору.pdf
25 квітня 2020 12:43
довідки.pdf
25 квітня 2020 12:43
Пропозиція.pdf
25 квітня 2020 12:43
Форма 1-ДФ.pdf
25 квітня 2020 12:43
технічна частина.pdf
25 квітня 2020 12:43
стаття 17.pdf
25 квітня 2020 12:43
довідка пояснення.pdf

Публічні документи

26 квітня 2020 21:18
Електронний підпис
26 квітня 2020 16:27
34. Опис товару.pdf
26 квітня 2020 16:27
30.3. ISO.pdf
26 квітня 2020 16:27
30.2. Сертифікати (копія).pdf
26 квітня 2020 16:27
30.1. ISO.pdf
26 квітня 2020 16:27
26. Працівники.pdf
26 квітня 2020 16:27
24. Статут (копія) + ОПИС.pdf
26 квітня 2020 16:27
19. Виписка Єдр, витяг.pdf
26 квітня 2020 16:27
18. Паспорт копія.pdf
26 квітня 2020 16:27
16. Стаття 17.pdf
26 квітня 2020 16:27
15. Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2020 16:27
14.1. Згода на істотні.pdf
26 квітня 2020 16:27
13. Лист доставка.pdf
26 квітня 2020 16:27
11. Довкілля.pdf
26 квітня 2020 16:27
10. Додаток 5 Вимоги..pdf
26 квітня 2020 16:27
9.Строк ТП.pdf
26 квітня 2020 16:27
7. Довідка ненадання..pdf
26 квітня 2020 16:27
4. Проект договору.pdf
26 квітня 2020 16:27
3. Наказ, протокол.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:43
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:42
7.Інші документи.pdf
24 квітня 2020 15:42
5.Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2020 15:42
4.Повноваження.pdf
24 квітня 2020 15:42
3.Технічні вимоги.pdf
24 квітня 2020 15:42
2.Стаття 17.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 14:57
Шевч Зал Докум.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТП ГРУП"

ФОП Чимрук Микола Васильович

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ Міленіум плюс БК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
Переможець 559 992,52
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
559 992,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:47
додаткова угода меблі.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 15:06
договір укладений
11 червня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору та внесено зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 10-06М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 541 009,11
UAH (в тому числі ПДВ 90 168,18 UAH)