Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи опалення Ліцею «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди,27» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
7 658 616,20 UAH
UA-2020-04-09-002952-a fc51cda45eb34f9ba534f6820e356a2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лемик Оля

380980232258 grono_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22350321
Місцезнаходження: 79052, Україна , Львівська обл., Львів, Вигоди,27
Контактна особа: Лемик Оля
380980232258
grono_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:22
Очікувана вартість: 7 658 616,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 293,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38293.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи опалення Ліцею «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди,27» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, Вигоди,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 12:54
зміни які вносяться.docx
14 квітня 2020 12:52
ТД зі змінами.docx
09 квітня 2020 18:58
Відомість обсягів робіт.pdf
09 квітня 2020 18:58
Відомість ресурсів.pdf
09 квітня 2020 18:58
ТД Капітальний ремонт системи опалення Ліцей Гроно.docx
14 квітня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 12:54
зміни які вносяться.docx
14 квітня 2020 12:52
ТД зі змінами.docx
09 квітня 2020 18:58
Відомість обсягів робіт.pdf
09 квітня 2020 18:58
Відомість ресурсів.pdf
09 квітня 2020 18:58
ТД Капітальний ремонт системи опалення Ліцей Гроно.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002952-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40142645
Дата подання: 01 червня 2020 18:09
До уваги Державної аудитирської служби! Замовник визнав переможцем учасника (Тов "Сервіскотломонтаж-Львів"), який не відповідає умовам тендерної документації, і згідно з законом "Про публічні закупівлі" повинен бути дискваліфікований.
Пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" також не відповідає умовам закупівлі, що були зазначені у тендерній документації, тому учасник підлягає дискваліфікації з наступних причин:
І. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної документації Тендерної документації на закупівлю робіт Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити: радіатори; насосне обладнання; розширювальні баки; регулюючі клапани; запірні клапани; динамічні радіаторні клапани; регулятори перепаду тиску; заслінки поворотні; електроприводи; датчики температури в обсягах, що вказані у технічному завданні тендерної документації та пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійними листами від товаровиробників чи офіційних представників товаровиробників, якщо товар не виробляється в Україні, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель Pro Zorro (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Документи, що підтверджують якість, а саме: сертифікати відповідності. Документи мають бути чинні на дату подання таких документів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).»
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" у складі тендерної пропозиції не надано листа від товаровиробника ELBA радіаторів. Гарантійний лист надано від ТОВ «Ромстал Україна», проте відсутній будь-який документ, який підтверджував, що ТОВ «Ромстал Україна» є офіційним представником товаровиробника ELBA. А також відсутній сертифікат відповідності на радіатори торговельної марки Romstal. Також не надано Лист від товаровиробника компанії Reflex. Гарантійний лист від ТОВ «ФЕКО» на розширювальні баки Reflex (документ з назвою Гарантійний_лист_на_поставку_розшир_баків.pdf) нічим не підтверджено, що ТОВ «ФЕКО» є офіційним представником товаровиробника компанії.
ІІ. Пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Тендерні пропозиції повинно бути складено українською мовою» Загальних положеннь Тендерної документації на закупівлю робіт Замовником встановлено наступну вимогу: «У разі подання документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, організаціями (підприємствами, установами) іноземних держав, обов’язково подається їх переклад українською мовою, засвідчений перекладацькою агенцією.»
Та переч наведеному учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" у складі своєї пропозиції (документ завантажений за назвою розширювальні_баки_Reflex.rar, в якому міститься Гарантійний_лист_на_поставку_розшир_баків.pdf) подано документ на російській мові без наявного перекладу українською мовою, засвідченого перекладацькою агенцією або будь-якого іншого документу, який би пояснював Замовнику відсутність такого перекладу.
ІІІ. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).»
Та переч наведеному вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» у складі своєї пропозиції (документ завантажений за назвою Розрахунок заробітної плати.pdf, Розрахунок Розрахунок_адмін_витрат_ЗВВ.pdf) надано документ «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ»» та документ «Розрахунок», які не містять підпису та печатки на всіх сторінках.
ІV. Пунктом 1 у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «З метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі свої пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал), у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою - підприємцем – лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб.»
Та всупереч наведеному вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» у складі своєї пропозиції не надано листа підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб. Хоча в документі (документ завантажений за назвою 1.1.Довідка про підтвердження повноважень на підписання документів.pdf) читаємо, що інші уповноважені особи відсутні. Але Листа підтвердження не надано. І до формальної (несуттєвої) помилки не належить.
V. Пунктом 1 у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі “PDF”».
Та всупереч наведеному вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» у складі своєї пропозиції завантажено файли у форматі «RAR», не у форматі “PDF (документи завантажені за назвою 1.Повноваження на підпис документів+копія_паспорта_директора.rar? 2.Повноваження на підписання договору за результатами торгів.rar 5.Забезпечення тендерної пропозиції.rar 7.Проект договору.rar 8.Установчі_документи_ліцензія_дозвіл_витяги_з_держ_реєстрів.rar 9.Гарантійні листи та довідки довільної форми.rar 10.1.Аналогічний_договір_141-к_відгук_від_Замовника_до_аналогічного_договору. rar 10.2.Довідки_КБ-3_та_акти_виконаних_робіт_КБ-2_до_договору_141-к.rar 10.3.Аналогічний договір 258-к_відгук_від_Замовника_до_договору_довідки_КБ-3_КБ-2.rar 10.Кваліфікаційні критерії.rar 11.Кошторисна документація.rar 12.Гарантійні листи та сертифікати на постачання обладнання.rar.
До того ж об’єднувати в архівні файли Замовник не передбачав в тендерній документації.
VI. Пунктом 2 у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF””: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.»
Та всупереч наведеному, вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» у складі своєї пропозиції завантажив файли у форматі «zip», не у форматі “PDF”, а саме: Bankivska Licenzia.zip, Vutyag z nakazu Savchenko.zip, Dovirenist_Savchenko.zip.
VII. Пунктом 25 Додатку 4 тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник повинен надати не менше двох копій виконаних договорів на капітальний ремонт або реконструкцію системи опалення з яких не менше одного договору укладеного з юридичними особами державної чи комунальної форми власності з підтверджуючими документами виконання договору, документи що свідчать про оплату договору (платіжний документ), а також оригінал позитивного(х) листа(ів) – відгуку(ів) виконання договорів поданих в складі пропозиції.»
Та всупереч наведеному, вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» у складі своєї пропозиції завантажено документ 1. Копія_договору_підряду_№258-к.pdf. Ціна договору: 2 116 639,20 грн. з ПДВ. ID контракту в Електронній системі закупівель: UA-2017-04-28-000211-b-c1. На prozorro.gov.ua за предметом договору є дана закупіля №UA-2017-04-28-000211-b, де бачимо що Сума фактичної оплати (яка підтверджена і документами Учасника, що свідчать про оплату): 2 116 025 грн. з ПДВ. Все це свідчить, що договір невиконаний в повному обсязі.
VIII. Пунктом 1 у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «Звертаємо увагу учасників публічних закупівель, що відскановані документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям,подаються в окремому файлі (частина 1 статті 25 Закону).» А у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовнико визначені кваліфікаційні критерії: «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та про наявність обладнання і матеріально-технічної бази учасника для виконання закупівлі.
Документи які засвідчують про досвід виконання аналогічних договору(договорів): копія договорів на виконання капітальних робіт та/або реконструкції системи опалення, зведена інформація про виконання аналогічних договорів та рекомендаційні листи виконання таких договорів.»

Та всупереч наведеному, вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» надано документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, не в окремому файлі, а делькома файлами (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf, Довідка про наявність працівників.pdf, Документи працівників_трудові_книжки_накази_про_призначення.pdf, Зведена інформація про досвід виконання аналогічних договорів.pdf, Звіт_за_формою_1-ПВ-03-20.pdf)

Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критерія, в порядку, визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 13:27
І. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю робіт Замовником встановлено наступну вимогу:
«Учасники процедри закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити: радіатори; насосне обладнання; розширювальні баки; регулюючі клапани; запірні клапани; динамічні радіаторні клапани; регулятори перепаду тиску; заслінки поворотні; електроприводи; датчики температури в обсягах, що вказані у технічному завданні тендерної документації та пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійними листами від товаровиробників чи офіційних представників товаровиробників, якщо товар не виробляється в Україні, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель Pro Zorro (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Документи, що підтверджують якість, а саме: сертифікати відповідності. Документи мають бути чинні на дату подання таких документів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)».

На виконання вказаної вимоги Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності за №UA.PN.191.0275-19 на радіатори компанії виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина та гарантійний лист від ТОВ «Ромстал Україна», представника компанії товаровиробника ELBA на території України. У вимогах тендерної документації не передбачено надання учасниками документів, які підтверджують представництво.
Також учасником надано сертифікат та гарантійний лист на поставку розширювальних баків Reflex. Гарантійний лист надано від ТОВ «ФЕКО», представника компанії Reflex Winkelmann GmbH, яка згідно сертифікату за №UA.RSM.0047-19, являється виробником вказаних мембранних розширювальних баків. У вимогах тендерної документації не передбачено надання учасниками документів, які підтверджують представництво.
Вважаємо Вашу вимогу некоректною та безпідставною.
В складі тендерної документації учасника запропоновано радіатори компанії виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина на які учасник надав сертифікат та гарантійний лист від ТОВ «Ромстал Україна» представника даного товаровиробника.
Пропозиція ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» не містить радіаторів торговельної марки Romstal, а отже учасник не повинен завантажувати гарантійний лист та сертифікат відповідності на радіатори торговельної марки Romstal.

ІІ. Пунктом 7 ТД «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» встановлено: Тендерні пропозиції повинно бути складено українською мовою. У разі подання документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, організаціями (підприємствами, установами) іноземних держав, обов’язково подається їх переклад українською мовою, засвідчений перекладацькою агенцією.
Наданий учасником Гарантійний_лист_на_поставку_розшир_баків.pdf, на виконання вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу Інструкції з підготовки тендерної документації, відповідає умовам ТД та складений українською мовою. Сторінка 2, даного документу містить інформацію, яка не передбачена Замовником в ТД для даної закупівлі.
Вважаємо Вашу вимогу некоректною та безпідставною.

ІІІ. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».

Учасником надано скановані оригінали наступних документів: Розрахунок заробітної плати.pdf; Розрахунок_адмін_витрат_ЗВВ.pdf, які містять підпис, прізвище, ініціали, посаду уповноваженої особи та печатку. Оригінали документів чи нотаріально завірені документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) не повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитком печатки. Крім того, доводимо до Вашого відома, що питання пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції вважаються формальними (несуттєвими), частина 3 статті 22 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо Вашу вимогу некоректною та безпідставною.

ІV. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: З метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі свої пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал), у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою - підприємцем – лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб.
Інформація згідно даної вимоги, а саме, інформація про уповноважених осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю та про відсутність інших уповноважених осіб
надана учасником в повному обсязі у файлі «1.1.Довідка про підтвердження повноважень на підписання документів.pdf».
Вважаємо Вашу вимогу некоректною та безпідставною.

V. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: «Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі “PDF”. Кожен завантажений файл повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ відповідно до вимог тендерної документації. Документи, завантажені з нечіткими зображеннями, не будуть розглядатись тендерним комітетом, що буде підставою для відхилення пропозиції цього учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб».
Всі документи, що містяться у складі пропозиції учасника відповідають вказаним вимогам, а саме:
надані у форматі .pdf, не містять обмеження доступу, шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб; кожен завантажений файл має назву, яка дозволяє ідентифікувати документ відповідно до вимог тендерної документації; скановані документи завантажено з чітким зображенням, що дозволило Замовнику в повній мірі вивчити подану пропозицію. В тендерній документації Замовника не зазначено вимоги про заборону об’єднання документів з розширенням .pdf в архів.
Вважаємо Вашу вимогу упередженою та безпідставною.

VI. Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію».
Учасником вимога п.2 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції повністю виконана. Вказані документи надані у електронному форматі з розширенням .pdf та електронним цифровим підписом банку.
Вважаємо Вашу вимогу упередженою та безпідставною.

VII. Пунктом 25 Додатку 4 тендерної документації встановлено: «Учасник повинен надати не менше двох копій виконаних договорів на капітальний ремонт або реконструкцію системи опалення з яких не менше одного договору укладеного з юридичними особами державної чи комунальної форми власності з підтверджуючими документами виконання договору, документи що свідчать про оплату договору (платіжний документ), а також оригінал позитивного(х) листа(ів) – відгуку(ів) виконання договорів поданих в складі пропозиції».

Учасником повністю виконана вимога п.25 Додатку 4. Ваша вимога упереджена та безпідставна. Факт виконання договору у повному обсязі учасником підтверджено шляхом надання листа-відгука від замовника та платіжними документами, в яких вказана інформація про розмір оплати за фактично виконані роботи за договором, яка становить становить 2 116 025 грн. з ПДВ. Окрім того, інформація, яка підтверджує виконання вказаного договору учасником розміщена замовником на сайті ProZorro у формі звіту про виконання договору про закупівлю від 21.03.2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-28-000211-b).


VIII. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено наступне: «Звертаємо увагу учасників публічних закупівель, що відскановані документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, подаються в окремому файлі (частина 1 статті 25 Закону)».
Учасником, надано всю інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кожному з кваліфікаційних критеріїв, що встановлені Замовником у ТД, окремим файлом по кожному критерію. Документи про відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям надано, відповідно ч.1 ст.25 Закону та з врахуванням максимального розміру файлів, які можуть бути завантажені в складі пропозиції (не більше 49 Мб). Вважаємо Вашу вимогу упередженою та безпідставною.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002952-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40142645
Дата подання: 05 червня 2020 17:45
До уваги Держаудитслужби! Замовник на попередню вимогу зазначив неправдиву інформацію (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-04-09-002952-a/complaints/0d30525b414e49809b85c381a5fc56aa) у відповідь на IV.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: З метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі свої пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал), у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою - підприємцем – лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб. Та всупереч наведеному вказаним учасником ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» (якого Замовник необ*єктивно визнав переможцем закупівлі) у складі своєї пропозиції не надано листа підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб. У Документі завантажений за назвою 1.1.Довідка про підтвердження повноважень на підписання документів.pdf читаємо, що інші уповноважені особи відсутні. Але Листа підтвердження не надано. Отже, Пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" не відповідає умовам закупівлі, що були зазначені у тендерній документації, тому учасник підлягає дискваліфікації згідно з ч. 4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" попередня версія до 19.04.2020, оскільки закупівля розміщена до 19.04.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 20:13
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-04-09-002952-a.b2 повідомляємо наступне:
Інформація надана Замовником у відповідь на Вашу вимогу UA-2020-04-09-002952-a.b1 від 01-06-20, базується на умовах ТД та є достовірною. Ваше твердження про те, що ЗАМОВНИК НА ПОПЕРЕДНЮ ВИМОГУ ЗАЗНАЧИВ НЕПРАВДИВУ ІНФОРМАЦІЮ є безпідставним та упередженим.
Вкотре, доводимо до Вашого відома, що частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: З метою уточнення інформації про уповноважених осіб, учасник у складі свої пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал), у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою - підприємцем – лист підтвердження у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб.
Інформація згідно даної вимоги ТД, а саме, інформація про уповноважених осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю та про відсутність інших уповноважених осіб надана учасником в повному обсязі у файлі «1.1.Довідка про підтвердження повноважень на підписання документів.pdf». У розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» читаємо: «Зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації належить до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002952-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40142645
Дата подання: 05 червня 2020 18:14
Підстава для відхилення пропозиції Учасника, яку Замовник не врахував, - та неправомірно визнав переможцем
Пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" також не відповідає умовам закупівлі, що були зазначені у тендерній документації, тому учасник підлягає дискваліфікації з причини (виявленої ще додатково до причин, вказаних у попередніх вимогах):
- Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю робіт Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасники процедри закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити: радіатори; насосне обладнання; розширювальні баки; регулюючі клапани; запірні клапани; динамічні радіаторні клапани; регулятори перепаду тиску; заслінки поворотні; електроприводи; датчики температури в обсягах, що вказані у технічному завданні тендерної документації та пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійними листами від товаровиробників чи офіційних представників товаровиробників, якщо товар не виробляється в Україні, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель Pro Zorro (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Документи, що підтверджують якість, а саме: сертифікати відповідності. Документи мають бути чинні на дату подання таких документів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)». Та всупереч наведеному на виконання вказаної вимоги Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності за №UA.PN.191.0275-19 на радіатори компанії виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина, АЛЕ не надано гарантійний лист від виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина або представника виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина. У складі пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" міститься гарантійний лист від ТОВ «Ромстал Україна», представника компанії заводу ELBA. ПРОТЕ завод ELBA, вказаний в листі, не є Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина, а можливо є ТОВ ELBA-БЕТОН, який не є представником і тим більше виробником радіаторів. Тому гарантійний лист від виробника радіаторів Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина чи його предстаника ВІДСУТНІЙ. Отже, враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ «СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ-ЛЬВІВ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, в порядку визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 20:12
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-04-09-002952-a.b3 повідомляємо наступне:
Частиною 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю робіт Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасники процедри закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити: радіатори; насосне обладнання; розширювальні баки; регулюючі клапани; запірні клапани; динамічні радіаторні клапани; регулятори перепаду тиску; заслінки поворотні; електроприводи; датчики температури в обсягах, що вказані у технічному завданні тендерної документації та пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійними листами від товаровиробників чи офіційних представників товаровиробників, якщо товар не виробляється в Україні, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель Pro Zorro (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Документи, що підтверджують якість, а саме: сертифікати відповідності. Документи мають бути чинні на дату подання таких документів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал)». На виконання вказаної вимоги Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності за №UA.PN.191.0275-19 на радіатори компанії виробника Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина та гарантійний лист від ТОВ «Ромстал Україна», представника компанії ELBA - виробника сталевих радіаторів. У вимогах тендерної документації не передбачено надання учасниками документів, які підтверджують представництво. Ваше припущення про те, що завод ELBA - виробник сталевих радіаторів, вказаний в гарантійному листі від ТОВ «Ромстал Україна» для Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", не є Elba Basınçlı Döküm San.A.Ş, Туреччина, а МОЖЛИВО є ТОВ ELBA-БЕТОН, який не є представником і тим більше виробником радіаторів є необгрунованим та безпідставним. Ваша вимога є надуманою та неправдивою. Вказана інформація про компанію ТОВ ELBA-БЕТОН не має жодного відношення до даної закупівлі та пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів».

Документи подані скаржником

05 червня 2020 17:45
ІV.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ" 6 318 358,20
UAH з ПДВ
6 318 358,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ" 6 500 741,44
UAH з ПДВ
6 500 741,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 6 637 092,00
UAH з ПДВ
6 637 092,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО" 7 356 456,00
UAH з ПДВ
7 356 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 17:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 квітня 2020 17:21
Кошторис.rar
24 квітня 2020 17:21
Технічні вимоги.pdf
24 квітня 2020 17:21
Проект договору_згода.pdf
24 квітня 2020 17:21
Паспорт, РНОКПП.pdf
24 квітня 2020 17:21
Опис оригінал.pdf
24 квітня 2020 17:21
Ліцензія_копія.pdf
24 квітня 2020 17:21
ліцензія Банку.pdf
24 квітня 2020 17:21
Дозвіл_копія.pdf
24 квітня 2020 17:21
довіреність Мороз.pdf
24 квітня 2020 17:21
Довідка про досвід.pdf
24 квітня 2020 17:21
Довідка обладнання.pdf
24 квітня 2020 17:21
ГЛ про санкції.pdf
24 квітня 2020 17:21
ВИТЯГ.pdf
24 квітня 2020 17:21
витяг з наказу Мороз.pdf
24 квітня 2020 17:21
Виписка оригінал.pdf
24 квітня 2020 17:21
18446 ПП ТЕРМОБУД-КИЇВ p7s.zip

Публічні документи

24 квітня 2020 18:28
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:26
Технічні вимоги Дод.3.pdf
24 квітня 2020 18:26
28 Перелік обсягів.pdf
24 квітня 2020 18:26
26 Ліцензія_Копія.pdf
24 квітня 2020 18:26
26 Дозвіл_Копія.pdf
24 квітня 2020 18:26
19 Лінійний графік.pdf
24 квітня 2020 18:26
16 ПРОТОКОЛ оригінал.pdf
24 квітня 2020 18:26
15 Копія Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2020 18:26
10 Копія код ІПН.pdf
24 квітня 2020 18:26
Підписаний_Лицензия.pdf
24 квітня 2020 18:26
Підписаний_G0420-5829-GL_tender.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 18:53
Електронний підпис
02 червня 2020 18:51
Довідка МВС.pdf
02 червня 2020 18:51
Довідка ДФС.pdf
24 квітня 2020 15:51
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:50
13.Технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 15:50
16.Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 15:50
3.ВПВ_ст17.pdf
24 квітня 2020 15:49
7.Проект договору.rar

Публічні документи

24 квітня 2020 16:52
20315_DKBO_Гарантия.pdf
24 квітня 2020 16:52
20315_DKBO_Гарантия.pdf (1).p7s
24 квітня 2020 16:52
Банківська ліцензія.pdf
24 квітня 2020 09:10
статут ТзОВ ВІР ТЕПЛО.PDF
24 квітня 2020 09:10
проект договору.PDF
24 квітня 2020 09:10
звіт 1ДФ+квитанція.PDF
24 квітня 2020 09:10
дозвіл ТзОВ ВІР ТЕПЛО.PDF
24 квітня 2020 09:10
звіт з праці+квитанція.PDF
24 квітня 2020 09:10
тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 09:10
лист відгук ЦФГНМЗЗОК.pdf
24 квітня 2020 09:10
довідка.PDF
24 квітня 2020 09:10
довідка - погодження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ"

ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ"
#33699440
Відхилено 6 318 358,20
UAH з ПДВ
28 травня 2020 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АЛЬФАІНЖИНІРИНГ"
#40142645
Відхилено 6 500 741,44
UAH з ПДВ
28 травня 2020 16:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 6 637 092,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 17:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ" #33699440

№ рішення у справі

63/10- р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

28 травня 2020 16:41
Електронний підпис
28 травня 2020 16:40
протокол рішння.pdf
05 травня 2020 17:09
Електронний підпис
05 травня 2020 17:05
Рішення 001.pdf

Документи

28 травня 2020 16:45
Електронний підпис
28 травня 2020 16:45
протокол рішння.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
6 637 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 16:57
дод.уг10 001.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 13:39
дод у 9 роботи 001.pdf зміни до договору
26 травня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:58
дод 8 система 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 21:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:07
дод 7 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:04
дод.6 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:29
дод 5 001.jpg зміни до договору
16 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:28
дод 4 001.jpg зміни до договору
16 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:01
дод.3 001.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:50
дод уг.№2 001.jpg зміни до договору
02 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:26
005.jpg зміни до договору
18 вересня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:28
Додугода_01_180920.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:25
зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
18 червня 2020 16:18
543-к 001.pdf укладений
18 червня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 543-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт системи опалення Ліцею «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди,27» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) 1 роботи 6 620 696,44
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 620 696,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 103 449,41 UAH)