Деревина
Очікувана вартість
638 000,00 UAH
UA-2020-04-09-002941-b d08aa335eee749488de7f104c7680200
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Чижівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04344133
Вебсайт замовника: http://chyzhivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження замовника: 11725, Україна , Житомирська обл., с. Чижівка, вул. Шевченка, 9
Контактна особа замовника: Аркадій Ратушнюк
+380969844233
tender13qwert13@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 08:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:39
Очікувана вартість: 638 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 метр кубічний
Деревина(дрова паливні твердих,м'яких і середніх порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 квітня 2020 15:46
Електронний цифровий підпис
09 квітня 2020 15:46
протокол.pdf
09 квітня 2020 15:43
додаток 8.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 2.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 1.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 10.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 7.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 3.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 9.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 6.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 4.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 5.doc
09 квітня 2020 15:43
Відкриті торги дрова 20.doc
09 квітня 2020 15:46
Електронний цифровий підпис
09 квітня 2020 15:44
Електронний цифровий підпис
09 квітня 2020 15:46
протокол.pdf
09 квітня 2020 15:43
додаток 8.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 2.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 1.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 10.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 7.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 3.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 9.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 6.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 4.doc
09 квітня 2020 15:43
додаток 5.doc
09 квітня 2020 15:43
Відкриті торги дрова 20.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002941-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 06 травня 2020 19:29
Оскарження рішення про визнання переможцем
Чижівською сільською радою оголошено закупівлю товару деревина (дрова паливні твердих,м'яких і середніх порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» (надалі – ДП «Новоград-Волинське господарство», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

По-перше, відповідно до умов примітки форми тендерної пропозиції:
«Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюється та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня), під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни».
Так, відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, аукціон у процедурі закупівлі UA-2020-04-09-002941-b відбувся 27.04.2020 року. З огляду на це, кінцевим терміном для подання учасником оновленої тендерної пропозиції з урахуванням зменшеної ціни було 28.04.2020 року.
Звертаємо увагу Замовника, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надало оновленої тендерної пропозиції з ціновими показниками за результатами аукціону, а тому пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.

По-друге, відповідно до умов тендерної документації:
«Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 № 39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015”, Указу Президента №133/2014 від 15.05.2017, Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017, інших обмежувальних нормативно-правових актів щодо неприпустимості закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Учасники повинні письмово гарантувати, що товари мають походження з території України та відповідно виготовлені або поставлені українським суб’єктом господарювання».
Повідомляємо Замовнику, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надав у складі тендерної пропозиції письмових гарантій про те, що його товар має походження з території України та відповідно виготовлений або поставлений українським суб’єктом господарювання, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.

По-третє, згідно з умовами тендерної документації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з:
- титульної сторінки тендерної пропозиції оформленої у довільній формі, і рахується як перша сторінка тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня титульна сторінка, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.

По-четверте, відповідно до положень тендерної докумнетації:
«Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з інформацією про застосування заходів охорони довкілля».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня інформація про застосування учасником заходів охорони довкілля, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.

По-п’яте, згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати:
4. Інші документи 4.1. Копія статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності; для фізичної особи – копія паспорту та ідентифікаційного коду).
4.2. Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
4.3. Лист згода з істотними умовами договору (Додаток 7).
4.4. Довідка, яка містить загальні відомості про учасника торгів (Додаток 10).



Водночас, відповідно до вимог примітки Додатку 2 до тендерної документації:
«Примітка
• Якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ, який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України.
• Документи, які не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції.
• Учасник-нерезидент повинен надати зазначені вище документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник-нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа.
• Вимога, щодо скріплення документа печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Так, повідомляємо тендерному комітету, що у складі тендерної пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, а також відсутня довідка у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України.
Таким чином, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації.

По-шосте, згідно з вимогами тендерної документації, учасники повинні були підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника шляхом надання:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).
3.2. Копії аналогічного договору(аналогічних договорів) про поставку товарів необхідних замовнику.
3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).
Примітки:
* у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копію(копії) договору (договорів) без додатків.
*** Аналогічними договором(договорами) відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.

На виконання зазначеної вимоги, ДП «Новоград-Волинське господарство» надало у складі тендерної пропозиції довідку за вих. №264 від 24.04.2020 року інформацію про досвід виконання аналгічних договорів.
Однак, звертаємо увагу тендерного комітету, що вищезазначена довідка не містить інформації про адресу та контактні номери телефонів замовників за аналогічними договорами, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, ДП «Новоград-Волинське господарство» не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, що зазначені у тендерній документації.

Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.

Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 11:55
відповідь на вимогу описана в прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

06 травня 2020 19:29
Вимога.pdf

Документи

08 травня 2020 11:55
відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-002941-b.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 10 травня 2020 10:25
Оскарження рішення про визнання переможцем
09 квітня 2020 року Чижівською сільською радою (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-002941-b) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – Деревина(дрова паливні твердих, м'яких і середніх порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). Запланована вартість закупівлі – 638 000,00 грн. Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали: 1. Державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство» (далі – ДП «Новоград-Волинське господарство», Учасник); 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейдінг енд Делівері» (далі – ТОВ «ТЕД», Скаржник). 3. Державне підприємство «Городницьке лісове господарство». За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ДП «Новоград-Волинське господарство». 30 квітня 2020 року Замовник завантажив протокол засідання тендерного комітету, яким визнав ДП «Новоград-Волинське господарство» переможцем процедури закупівлі. Однак, ТОВ «ТЕД» вважає, що тендерна пропозиція ДП «Новоград-Волинське господарство» не відповідає вимогам тендерної документації, тому визнання цього учасника переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права ТОВ «ТЕД», як учасника процедури закупівлі на рівну конкуренцію, з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. По-перше, згідно з умовами тендерної документації: «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Водночас, відповідно до положень ст. ст. 1, 17 Закону: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі». З огляду на вищезазначене, повідомляємо Колегії, що свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали два державних підприємства, а саме: 1. Державне підприємство «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство»; 2. Державне підприємство «Городницьке лісове господарство». Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, єдиним засновником ДП «Новоград-Волинське господарство» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Житомирське обласне управління лісового господарства. Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, ДП «Новоград-Волинське господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і входить до сфери управління Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 7.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Новоград-Волинське господарство», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Новоград-Волинське господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів. Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, єдиним засновником державного підприємства «Городницьке лісове господарство» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Житомирське обласне управління лісового господарства. Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, державне підприємство «Городницьке лісове господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і входить до сфери управління Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 7.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Житомирське обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Городницьке лісове господарство», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Городницьке лісове господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів. Таким чином, юридичні особи - ДП «Новоград-Волинське господарство» та державне підприємство «Городницьке лісове господарство» мають одного засновника – Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100% часткою статутного капіталу цих підприємств та здійснює вирішальний вплив на їхню господарську діяльність. Водночас, учасники перебувають під спільним управлінням Житомирського управління лісового господарства. З огляду на зазначене, учасники ДП «Новоград-Волинське господарство» та державне підприємство «Городницьке лісове господарство» є пов’язаними особами в розумінні Закону. Отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ДП «Новоград-Волинське господарство» у зв’язку з наявністю підстав, що зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. По-друге, відповідно до умов примітки форми тендерної пропозиції: «Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюється та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня), під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни». Так, відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, аукціон у процедурі закупівлі UA-2020-04-09-002941-b відбувся 27.04.2020 року. З огляду на це, кінцевим терміном для подання учасником оновленої тендерної пропозиції з урахуванням зменшеної ціни було 28.04.2020 року. Повідомляємо Колегії, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надало оновленої тендерної пропозиції з ціновими показниками за результатами аукціону, а тому пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-третє, відповідно до умов тендерної документації: «Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 № 39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 “Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015”, Указу Президента №133/2014 від 15.05.2017, Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017, інших обмежувальних нормативно-правових актів щодо неприпустимості закупівлі товарів, що мають походження від юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Учасники повинні письмово гарантувати, що товари мають походження з території України та відповідно виготовлені або поставлені українським суб’єктом господарювання». Повідомляємо Колегії, що ДП «Новоград-Волинське господарство» не надав у складі тендерної пропозиції письмових гарантій про те, що його товар має походження з території України та відповідно виготовлений або поставлений українським суб’єктом господарювання, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації. По-четверте, згідно з умовами тендерної документації: «Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з: - титульної сторінки тендерної пропозиції оформленої у довільній формі, і рахується як перша сторінка тендерної пропозиції». Звертаємо увагу Колегії, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня титульна сторінка, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-п’яте, відповідно до положень тендерної докумнетації: «Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Таким чином, тендерна документація повинна передбачати подання тендерних пропозицій з накладанням електронного цифрового підпису. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з інформацією про застосування заходів охорони довкілля». Звертаємо увагу Колегії, що у складі пропозиції ДП «Новоград-Волинське господарство» відсутня інформація про застосування учасником заходів охорони довкілля, а отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-шосте, згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні були надати: 4. Інші документи 4.1. Копія статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності; для фізичної особи – копія паспорту та ідентифікаційного коду). 4.2. Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 4.3. Лист згода з істотними умовами договору (Додаток 7). 4.4. Довідка, яка містить загальні відомості про учасника торгів (Додаток 10). Водночас, відповідно до вимог примітки Додатку 2 до тендерної документації: «Примітка • Якщо Учасник відповідно до чинного законодавства України не подає документ, який вимагає Замовник, то Учасник надає довідку у довільній формі про підстави ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеного документа з посиланням на норми відповідних законодавчих (нормативно-правових) актів України. • Документи, які не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції. • Учасник-нерезидент повинен надати зазначені вище документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походже
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:20
Рішення від 14.05.2020 № 9396 + лист замовнкиу.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:20
Рішення від 27.05.2020 № 10427 .pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 21:28
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-09-002941-b.b2.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 23:24

Документи подані скаржником

10 травня 2020 10:25
ДОКУМЕНТАЦІЯ1.pdf
10 травня 2020 10:25
Наказ_ Статут.PDF
10 травня 2020 10:25
Платіжне доручення.pdf
10 травня 2020 10:25
Скарга.pdf
10 травня 2020 10:25
Скарга.docx
10 травня 2020 10:25
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-12-000028 ● d0ea17df7c4c4e0e8386448325c950ef
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-12 15:48:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.05.2020
№ 30

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-04-09-002941-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 10:56:20

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.05.2020 № 31-а

Житомир



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-04-09-002941-b.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-09-002941-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12 травня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12 травня 2020 року № 30 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 09:17:31

Чижівська ОТГ

Пояснення з власної ініціативи

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-19 15:14:45

Пояснення по суті скарги

Опис в сканованій копії що додається

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство 636 550,00
UAH з ПДВ
464 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 579 420,00
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ГОРОДНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" 638 000,00
UAH з ПДВ
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 16:52
Антикорупційна програма
24 квітня 2020 16:20
sign.p7s
24 квітня 2020 16:12
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.docx
24 квітня 2020 16:12
Наказ_ Статут.PDF
24 квітня 2020 16:12
Лист-відгук 2.PDF
24 квітня 2020 16:12
Лист-відгук 1.PDF
24 квітня 2020 16:12
Довідка ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

24 квітня 2020 18:42
sign.p7s
24 квітня 2020 18:41
Титульна сторінка 2.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Титульна сторінка 1.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Технічне завдання.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Сертифікат.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Рішення печатка.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Проект договору.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Переклад.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Оригінал Статуту.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Оригінал витягу ПДВ.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Копія Статуту.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Копія опису.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Копія витягу ПДВ.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Копія виписки.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Додаток 10.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Додаток 8.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Додаток 7.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Додаток 6.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Довідка статистика.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Довідка про санкції.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Довідка працівники.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Довідка МТБ.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Довідка - стаття 17.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Відгук Камянка.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Витяг з ЄДР 23.04.pdf.p7s
24 квітня 2020 18:41
Титульна сторінка 2.pdf
24 квітня 2020 18:41
Титульна сторінка 1.pdf
24 квітня 2020 18:41
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 18:41
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 18:41
Сертифікат.pdf
24 квітня 2020 18:41
Рішення печатка.pdf
24 квітня 2020 18:41
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 18:41
Переклад.pdf
24 квітня 2020 18:41
Оригінал Статуту.pdf
24 квітня 2020 18:41
Оригінал витягу ПДВ.pdf
24 квітня 2020 18:41
Копія Статуту.pdf
24 квітня 2020 18:41
Копія опису.pdf
24 квітня 2020 18:41
Копія витягу ПДВ.pdf
24 квітня 2020 18:41
Копія виписки.pdf
24 квітня 2020 18:41
Додаток 10.pdf
24 квітня 2020 18:41
Додаток 8.pdf
24 квітня 2020 18:41
Додаток 7.pdf
24 квітня 2020 18:41
Додаток 6.pdf
24 квітня 2020 18:41
Договір з виробником.pdf
24 квітня 2020 18:41
Довідка статистика.pdf
24 квітня 2020 18:41
Довідка про санкції.pdf
24 квітня 2020 18:41
Довідка працівники.pdf
24 квітня 2020 18:41
Довідка МТБ.pdf
24 квітня 2020 18:41
Довідка - стаття 17.pdf
24 квітня 2020 18:41
Відгук Камянка.pdf
24 квітня 2020 18:41
Витяг з ЄДР 23.04.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 11:52
sign.p7s
24 квітня 2020 11:39
ДОКУМЕНТАЦІЯ1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство
#00991947
Переможець 464 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство
#00991947
464 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку