Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190307 Вільне - Ямне - /Т-17-05/, км 3+400 - км 4+800 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190307 Vil'ne-Yamne - / T-17-05 /, km 3+400 - km 4+800 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
12 844 000,00 UAH
UA-2020-04-09-002929-a ce20274436ce40beb618e00a840975c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 15:22
Очікувана вартість: 12 844 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64220 UAH
Publication date: 09 квітня 2020 18:33
Enquiries until: 04 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 12 844 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 220 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190307 Вільне - Ямне - /Т-17-05/, км 3+400 - км 4+800 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190307 Vil'ne-Yamne - / T-17-05 /, km 3+400 - km 4+800 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 17:50
ТД поточний середній Вільне-Ямне закреслена.docx
04 травня 2020 17:50
Проект договору Вільне закреслений.docx
04 травня 2020 17:50
Перелік змін до ТД 04.05.2020.docx
04 травня 2020 17:50
Проект договору зміни.docx
04 травня 2020 17:50
ТД поточний середній Вільне-Ямне зміни.docx
09 квітня 2020 18:33
Проект договору Вільне.docx
09 квітня 2020 18:33
ТД поточний середній Вільне-Ямне.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 02 травня 2020 17:24
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:38
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Довідка, видана відповідним органом
Дата подання: 02 травня 2020 17:24
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:38
В розділі Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація Замовник вимагає - довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників . До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Кошти на покриття ризиків
Дата подання: 02 травня 2020 17:25
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:09
Чи обов'язково при розрахунку договірної ціни враховувати кошти на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт у розмірі 1,5 %. Чи можно і без них?
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником були враховані кошти на покриття ризиків усіх учасників виконання робіт, а саме: у разі збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточняються в процесі виконання робіт. Тому дана вимога є обґрунтованою і не призведе до збільшення вартості робіт.
Зміст Тендерної документації
Дата подання: 02 травня 2020 17:30
Дата відповіді: 05 травня 2020 10:49
Шановний Замовнику в Додатку 3 (сторінка 24 Тендерної документації) встановлена вимога щодо подання копій трудових книжок/інших документів працівників, що підтверджують досвід роботи в дорожній галузі інженерів, майстрів, виконробів. Якщо працівники учасника надали відмови від використання, поширення та публікації персональних даних, що вказані в трудовій книжці. Учасник відповідно до ст. 21, 32, 34 Конституції України та ст. 5 ст. 11 ЗУ «Про інформацію» не має права публікації трудових книжок. Які документи маються на увазі як «інші документи працівників», які можливо подати на підтвердження досвіду роботи в дорожній галузі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації були внесені відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-002929-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 05 червня 2020 17:00
Скарга на дії Замовника
Оскарження результатів прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 14:40

Документи подані скаржником

05 червня 2020 17:00
СКАРГА до АМКУ
05 червня 2020 17:00
Платіжне доручення
05 червня 2020 17:23
ЦПД ІТР ТОВ АМК РЕМ-БУД
05 червня 2020 17:23
ЦПД водії ТОВ АМК РЕМ-БУД
05 червня 2020 17:23
ЛИСТ ДП МЕРИДІАН

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 червня 2020
UA-2020-04-09-002929-ace20274436ce40beb618e00a840975c4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 16:37
Електронний підпис
13 травня 2020 16:00
Транспортна схема.pdf
13 травня 2020 16:00
Технічне завдання.pdf
13 травня 2020 16:00
Довіреність.pdf
13 травня 2020 15:58
ГАРАНТІЯ.zip
13 травня 2020 15:48
Накази ІІ ч. (копії).pdf
13 травня 2020 15:48
Накази І ч (копії).pdf
13 травня 2020 15:40
АБЗ Суми ДЕД.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:13
Електронний підпис
13 травня 2020 17:13
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв.ч. 3.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв.ч. 2.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв. ч. 1.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 04:11
Електронний підпис
14 травня 2020 04:11
Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 03:12
Електронний підпис
14 травня 2020 03:10
ЦПУ.rar
14 травня 2020 03:10
накази + листи.rar
14 травня 2020 03:10
Довідка_працівники.pdf
14 травня 2020 03:10
відгуки.rar
14 травня 2020 03:10
аналогічні договора.pdf
14 травня 2020 03:10
12 договір 270-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
11 договір 269-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
10 договір 265-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
9 договір 271-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
7-8 договори Лютіж.pdf
14 травня 2020 03:10
6 договір 267-18.pdf
14 травня 2020 03:10
5 договір 272-18.pdf
14 травня 2020 03:10
4 договір 137-18.pdf
14 травня 2020 03:10
3 договір 334-19.pdf
14 травня 2020 03:10
2 договір Новосілки.pdf
14 травня 2020 03:10
1 договір Сувид.pdf
14 травня 2020 03:10
стаття 17+.rar
14 травня 2020 03:10
ст 16 МТБ+.rar
14 травня 2020 03:10
лабораторія+.rar
14 травня 2020 03:10
АБЗ+.rar
14 травня 2020 03:10
тендерне забезпечення.rar
14 травня 2020 03:10
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

ПП "ХСБМ-7"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХСБМ-7" Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:13
Електронний підпис
13 травня 2020 17:13
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв.ч. 3.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв.ч. 2.pdf
13 травня 2020 17:13
Кв. ч. 1.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 04:11
Електронний підпис
14 травня 2020 04:11
Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 03:12
Електронний підпис
14 травня 2020 03:10
ЦПУ.rar
14 травня 2020 03:10
накази + листи.rar
14 травня 2020 03:10
Довідка_працівники.pdf
14 травня 2020 03:10
відгуки.rar
14 травня 2020 03:10
аналогічні договора.pdf
14 травня 2020 03:10
12 договір 270-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
11 договір 269-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
10 договір 265-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
9 договір 271-18_comp.pdf
14 травня 2020 03:10
7-8 договори Лютіж.pdf
14 травня 2020 03:10
6 договір 267-18.pdf
14 травня 2020 03:10
5 договір 272-18.pdf
14 травня 2020 03:10
4 договір 137-18.pdf
14 травня 2020 03:10
3 договір 334-19.pdf
14 травня 2020 03:10
2 договір Новосілки.pdf
14 травня 2020 03:10
1 договір Сувид.pdf
14 травня 2020 03:10
стаття 17+.rar
14 травня 2020 03:10
ст 16 МТБ+.rar
14 травня 2020 03:10
лабораторія+.rar
14 травня 2020 03:10
АБЗ+.rar
14 травня 2020 03:10
тендерне забезпечення.rar
14 травня 2020 03:10
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХСБМ-7"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2020 16:25
Коментар щодо відміни: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням від 24.06.2020 №12557-р/пк-пз зобов’язала Державне підприємство «Дороги Сумщини» відмінити процедуру закупівель послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190307 Вільне - Ямне - /Т-17-05/, км 3+400 - км 4+800, (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг).
Документи:
26 червня 2020 16:24
Протокол відміна торгів.pdf