Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи термосанації (капітальний ремонт) будівлі Тетіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей» по вул. Соборна, 32 в м. Тетіїв (коригування)
Очікувана вартість
6 403 573,40 UAH
UA-2020-04-09-002872-a 529ee84e45b9497d998ff8778e12f3e8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:24
Очікувана вартість: 6 403 573,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 403,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32018 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи термосанації (капітальний ремонт) будівлі Тетіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей» по вул. Соборна, 32 в м. Тетіїв (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09800, Україна, Київська область, м. Тетіїв, вул. Соборна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:55
Додаток 3 Договір.docx
09 квітня 2020 17:55
Додаток 2 Технічне завдання.doc
09 квітня 2020 17:55
Додаток 1 ТП.docx
09 квітня 2020 17:55
ТД ТетіївЗОШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до ТД
Дата подання: 13 квітня 2020 23:23
Дата відповіді: 16 квітня 2020 11:05
Згідно змін до постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" було виключено отримання дозволів на висотні роботи та відповідні машини та механізми. Для цих робі що вказані в технічному завданні за необхідності оформлюється декларація відповідності МТП вимогам охорони праці, але дана декларація оформлюється перед початком робіт на відповідний об'єкт. А враховуючи те що ми ще не виконуємо роботи, а потенційні учасники, ми не маємо можливості надавати дану декларацію. Просимо виключити дану вимогу, і залишити тільки будівельну ліцензію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто запитання щодо подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у складі тендерної пропозиції та інформуємо. Замовник не буде вносити зміни до тендерної документації та не виключатиме дану вимогу, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами та у редакції від 12.03.2020року ) передбачений порядок отримання дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до такого порядку, отримання (реєстрація) декларації можливе у будь-який строк, але не пізніше не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, крім того реєстрація такої декларації у органах Держпраці є безкоштовною, порядок отримання - теж чіткий і зрозумілий. В Учасника, який має достатню матеріально-технічну базу для виконання робіт згідно предмету закупівлі, не повинно виникнути складнощів в отриманні відповідної декларації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002872-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 19 травня 2020 13:54
Вимога щодо надання аргументованого пояснення по прийнятим рішенням
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2020 10:42
Тендерна пропозиція Учасника була відхилена, тендерним комітетом Замовника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації.

Документи подані скаржником

Документи

23 травня 2020 10:42
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-002872-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 23 травня 2020 20:08
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 27.05.2020№10424.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 22:38

Документи подані скаржником

23 травня 2020 20:07
Скарга_Тетіїв_22.05.20.docx
23 травня 2020 20:07
Скарга_Тетіїв_22.05.20.pdf

Документи Органу Оскарження

27 травня 2020 22:38
рішення від 27.05.2020№10424.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000001 ● 05fded871a254bb08dee963ba374f41d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-04-09-002872-a 09.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промсервісенерго" 5 704 634,00
UAH з ПДВ
5 685 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 6 300 296,26
UAH з ПДВ
5 691 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ" 6 399 990,00
UAH з ПДВ
6 300 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2020 19:24
Електронний підпис
02 травня 2020 19:23
Остат тенд пропоз.rar
02 травня 2020 19:22
Електронний підпис
27 квітня 2020 09:40
Електронний підпис
27 квітня 2020 09:39
Файл №2_Забезпечен.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_анало дого_1.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл №4_Техн вим.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл_№5_Інші докум.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл_№5_Довідки пдф.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл_№4_Аналог догов.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_анало дого_2.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_анало дого_3.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл №4_Техн вим2.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл №4_Техн вим1.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_анало дого_4.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_Оренда.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_Тех_Офіс_Склад.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4_анало дого_6.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл №1_Тен пропоз.rar
27 квітня 2020 09:39
Файл№4Техпаспо.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промсервісенерго"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промсервісенерго"
#37479230
Відхилено 5 685 425,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 5 691 800,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 08:56
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ"
#41178709
Переможець 6 300 295,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНБУД ПРОЕКТ"
#41178709
6 300 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 травня 2020 12:33
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
25 травня 2020 12:33
Протокол