Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція тротуару та пішохідних доріжок по вул. Шевченка в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області" (код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
3 374 331,00 UAH
UA-2020-04-09-002506-a ● e971d1fa630c4c829835ec5c8fbf1aa7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУБЛЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04370018 |
Місцезнаходження: | 81470, Україна , Львівська обл., смт. Дубляни, Самбірський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ , будинок 27 |
Контактна особа: |
Околович Ірина Степанівна +380680541471 DSR_DSR@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 3 374 331,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 871,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Реконструкція тротуару та пішохідних доріжок по вул. Шевченка в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області" (код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81470, Україна, Львівська область, смт. Дубляни, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 16:24 |
Додаток_3.doc | |
09 квітня 2020 16:24 |
Додаток 2.docx | |
09 квітня 2020 16:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002506-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 11 травня 2020 15:18
Вимога до Замовника про скасування неправомірного рішення
Дублянською селищною радою Самбірського району Львівської області було оголошену закупівлю №UA-2020-04-09-002506-a на виконання робіт з "Реконструкція тротуару та пішохідних доріжок по вул. Шевченка в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області" (код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція). 04 травня 2020р. Замовником визнано переможцем торгів ФОП Мандзяк А.І. На нашу думку, Замовником було необґрунтовано прийнято рішення з нехтуванням принципами здійснення публічних закупівель, допущенням необ’єктивної оцінки пропозицій учасника ФОП Мандзяк А.І., перевищення повноважень та залишення поза увагою недоліків цієї тендерної пропозиції, лише з однією метою – доведення до перемоги саме ФОП Мандзяк А.І.
У тендерній пропозиції ФОП Мандзяк А.І. наявні наступні помилки:
1. Учасник у довідці про виконання аналогічних договорів вказує виконання ним робіт з капітального ремонту дороги по вулиці Л. Українки в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області згідно Договору №19-09 від 19.09.2018р. для Рясне-Руської сільської ради Яворівського району Львівської області. Однак під час здійснення перевірки цієї інформації у електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що зазначеним Замовником не опубліковано жодної інформації у електронній системі закупівель про укладення з учасником такого договору у 2018р. У 2017р. Замовником Рясне-Руською сільською радою Яворівського району Львівської області було опубліковано договір з аналогічним предметом з підрядником ТзОВ "Ремонтно-будівельно-торгове підприємство" на суму 1 213 278,00 грн. з ПДВ. Даних про розірвання цього договору у електронній системі закупівель немає. Також в електронній системі закупівель відсутня інформація про укладений договір між зазначеним Замовником та ФОП Мандзяк А.І., який останній вказує у довідці.
Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Оскільки інформація про цей договір відсутня у електронній системі закупівель, то він або є сфальсифікованим учасником або він є нікчемним відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Отже, подані учасником документи не підтверджують наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів згідно довідки.
2. В складі тендерної пропозиції учасником подано особисті медичні книжки працівників. Однак зазначені медичні книжки не можна вважати такими, що відповідають вимогам законодавства України з наступних підстав:
Відповідно до п.4.6 Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Натомість медичні книжки працівників ФОП Мандзяк А.І. не відповідають визначеним вимогам, а саме: медичні книжки підписані не керівником закладу охорони здоров’я (згідно даних Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – керівник закладу охорони здоров’я КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО САМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА САМБІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "САМБІРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" - МАРЧУК БОГДАН АНДРІЙОВИЧ ), а лікарем Буцою Ларисою Йосипівною, медичні книжки скріплені печаткою лікаря Буца Лариса Йосипівна, а не закладу охорони здоров’я, що свідчить про надання неналежних документів, які не підтверджують проходження медичних оглядів працівників, що вимагалося відповідно до вимог ТД.
Вимагаємо від Замовника негайно та невідкладно скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Мандзяк А.І. у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам ТД та чинного законодавства України, та належним чином розглянути тендерну пропозицію цього учасника.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з недобросовісністю Замовника, який 06.04.2020р. відміняв торги по зазначеному предмету закупівель виключно з метою внесення змін до ТД з метою виграшу «свого» учасника тому ми бачимо доцільність подачі скарги в АМКУ, хоча Замовник вкотре може скористатися своєю можливістю відмінити торги (так як оголосив їх ще до змін в законодавстві до 19.04.2020р.). Також вважаємо за потрібне звернутися до правоохоронних органів, прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, Держаудислужби з метою перевірки законності дій замовника при визначенні переможцем ФОП Мандзяк А.І.
Окремої уваги заслуговує той факт, що згідно довідки про відсутність судимості, долученої ФОП Мандзяк А.І. до тендерної пропозиції, Мандзяк А.І. є підозрюваним у кримінальному провадженні, пов’язаному з розкраданням бюджетних коштів. Звертаємо увагу замовника на недоліки пропозиції цього учасника та просимо належним чином відреагувати на нашу вимогу.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній пропозиції ФОП Мандзяк А.І. наявні наступні помилки:
1. Учасник у довідці про виконання аналогічних договорів вказує виконання ним робіт з капітального ремонту дороги по вулиці Л. Українки в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області згідно Договору №19-09 від 19.09.2018р. для Рясне-Руської сільської ради Яворівського району Львівської області. Однак під час здійснення перевірки цієї інформації у електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що зазначеним Замовником не опубліковано жодної інформації у електронній системі закупівель про укладення з учасником такого договору у 2018р. У 2017р. Замовником Рясне-Руською сільською радою Яворівського району Львівської області було опубліковано договір з аналогічним предметом з підрядником ТзОВ "Ремонтно-будівельно-торгове підприємство" на суму 1 213 278,00 грн. з ПДВ. Даних про розірвання цього договору у електронній системі закупівель немає. Також в електронній системі закупівель відсутня інформація про укладений договір між зазначеним Замовником та ФОП Мандзяк А.І., який останній вказує у довідці.
Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Оскільки інформація про цей договір відсутня у електронній системі закупівель, то він або є сфальсифікованим учасником або він є нікчемним відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Отже, подані учасником документи не підтверджують наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів згідно довідки.
2. В складі тендерної пропозиції учасником подано особисті медичні книжки працівників. Однак зазначені медичні книжки не можна вважати такими, що відповідають вимогам законодавства України з наступних підстав:
Відповідно до п.4.6 Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Натомість медичні книжки працівників ФОП Мандзяк А.І. не відповідають визначеним вимогам, а саме: медичні книжки підписані не керівником закладу охорони здоров’я (згідно даних Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – керівник закладу охорони здоров’я КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО САМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА САМБІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "САМБІРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" - МАРЧУК БОГДАН АНДРІЙОВИЧ ), а лікарем Буцою Ларисою Йосипівною, медичні книжки скріплені печаткою лікаря Буца Лариса Йосипівна, а не закладу охорони здоров’я, що свідчить про надання неналежних документів, які не підтверджують проходження медичних оглядів працівників, що вимагалося відповідно до вимог ТД.
Вимагаємо від Замовника негайно та невідкладно скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Мандзяк А.І. у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам ТД та чинного законодавства України, та належним чином розглянути тендерну пропозицію цього учасника.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з недобросовісністю Замовника, який 06.04.2020р. відміняв торги по зазначеному предмету закупівель виключно з метою внесення змін до ТД з метою виграшу «свого» учасника тому ми бачимо доцільність подачі скарги в АМКУ, хоча Замовник вкотре може скористатися своєю можливістю відмінити торги (так як оголосив їх ще до змін в законодавстві до 19.04.2020р.). Також вважаємо за потрібне звернутися до правоохоронних органів, прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, Держаудислужби з метою перевірки законності дій замовника при визначенні переможцем ФОП Мандзяк А.І.
Окремої уваги заслуговує той факт, що згідно довідки про відсутність судимості, долученої ФОП Мандзяк А.І. до тендерної пропозиції, Мандзяк А.І. є підозрюваним у кримінальному провадженні, пов’язаному з розкраданням бюджетних коштів. Звертаємо увагу замовника на недоліки пропозиції цього учасника та просимо належним чином відреагувати на нашу вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 22:30
Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Щодо аналогічного договору.
Учасник ФОП Мандзяк А.І. надав документи для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у повній відповідності вимогам тендерної документації.
Дублянська селищна рада не перевіряє правильність і своєчасність публікацій звітів про укладені договори іншими Замовниками (зокрема і Рясне-Руською сільською радою Самбірського району Львівської області). Звіт про укладений договір не є процедурою закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020. Тому неопублікування такого договору (звіту про його укладення) на сайті Prozorro не означає його нікчемність.
Подані учасником документи містять всі необхідні реквізити. Тому у замовника відсутні підстави вважати, що такий договір є неукладеним/нікчемним, чи як ви вказуєте –сфальсифікованим.
2. Щодо медичних книжок.
Подані у складі пропозиції медичні книжки працівників скріплені печаткою закладу охорони здоров’я - КНП СМР ТА СРР "СЦРЛ". Також на печатці міститься надпис Консультативно-діагностичне відділення. Замовник перевірив зазначену Вами інформацію, і встановив, що працівники проходили медогляд у поліклініці лікарні, керівником якого є лікар Буца Л.Й.
Таким чином, надані у складі пропозиції медогляди повністю відповідають вимогам п.4.6 Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 .
3. У складі пропозиції учасника наявна довідка про несудимість. Статус «підозрюваний» не є підставою для відхилення, згідно із законом.
1. Щодо аналогічного договору.
Учасник ФОП Мандзяк А.І. надав документи для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у повній відповідності вимогам тендерної документації.
Дублянська селищна рада не перевіряє правильність і своєчасність публікацій звітів про укладені договори іншими Замовниками (зокрема і Рясне-Руською сільською радою Самбірського району Львівської області). Звіт про укладений договір не є процедурою закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020. Тому неопублікування такого договору (звіту про його укладення) на сайті Prozorro не означає його нікчемність.
Подані учасником документи містять всі необхідні реквізити. Тому у замовника відсутні підстави вважати, що такий договір є неукладеним/нікчемним, чи як ви вказуєте –сфальсифікованим.
2. Щодо медичних книжок.
Подані у складі пропозиції медичні книжки працівників скріплені печаткою закладу охорони здоров’я - КНП СМР ТА СРР "СЦРЛ". Також на печатці міститься надпис Консультативно-діагностичне відділення. Замовник перевірив зазначену Вами інформацію, і встановив, що працівники проходили медогляд у поліклініці лікарні, керівником якого є лікар Буца Л.Й.
Таким чином, надані у складі пропозиції медогляди повністю відповідають вимогам п.4.6 Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 .
3. У складі пропозиції учасника наявна довідка про несудимість. Статус «підозрюваний» не є підставою для відхилення, згідно із законом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Олійник Володимир Іванович |
2 317 632,43
UAH з ПДВ
|
2 317 632,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мандзяк А.І. |
2 783 794,82
UAH з ПДВ
|
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
2 487 878,00
UAH з ПДВ
|
2 487 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Олійник Володимир Іванович #3079109732 |
Відхилено |
2 317 632,43
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 15:08
|
ФОП Мандзяк А.І. #2877303619 |
Переможець |
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:08
|
тротуари.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 14:59
|
тротуари.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:29
|
додаткова мандзяк.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 17:56
|
договір тротуари.pdf | укладений |
21 травня 2020 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | шодо порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |