Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 4 923 666,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 147 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 618,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Publication date: | 09 квітня 2020 15:17 |
Enquiries until: | 05 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 923 666 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 618 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Type of tender guarantee: | Electronic guarantee |
Sum of tender guarantee: | 147 700,00 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 09:41 |
Електронний цифровий підпис |
05 червня 2020 09:41 |
3778_ТД_зч до ЧМЕ нова редакція 05 06 2020.docx |
05 червня 2020 09:41 |
Зміни до тендеру_3778_05 06 2020.doc |
20 травня 2020 09:53 |
Зміни до тендеру_3778_20 05 2020.doc |
12 травня 2020 15:40 |
Зміни до тендеру_3778_12 05 2020.doc |
07 травня 2020 16:27 |
Зміни до тендеру_3778_07 05 2020.doc |
30 квітня 2020 15:52 |
Зміни до тендеру_3778_30 04 2020.doc |
09 квітня 2020 15:14 |
Додаток №9 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «Техекспрес-М» надано сертифікат якості, який Замовником та Колегією визнано таким, що відповідає змісту пункту 2.5. ТД, хоча так само як і зразок паспорту, наданий ТОВ «МАНТІКОР», не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва Співставлення змісту паспорту якості ТОВ «МАНТІКОР» та сертифікату якості ТОВ «Техекспрес-М» очевидно вбачається, що ОБИДВА ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЇ, по причині відсутності якої ВІДХИЛЕНО ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «МАНТІКОР»
Тобто згідно бачення Замовника пропозиція ТОВ «МАНТІКОР» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам п. 2.5, оскільки наданий зразок паспорту не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, а пропозиція ТОВ «Техекспрес-М» ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ ТИМ САМИМ ВИМОГАМ п. 2.5 Тендерної документації, хоча наданий ТОВ «Техекспрес-М» зразок сертифікату якості ТАКОЖ НЕ МІСТИТЬ інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва.
Вважаємо це ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Замовником п.4 ч.1 Ст.5 Закону України Про публічні закупівлі № 922 від 25.12.2015р. «недискримінація учасників та РІВНЕ ставлення до них» та вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «Техекспрес-М» та відмінити зазначену закупівлю по причині неможливості усунення порушення, яке сталось.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» надано сертифікат якості, який Замовником та Колегією визнано таким, що відповідає змісту пункту 2.5. ТД, хоча так само як і зразок паспорту, наданий ТОВ «МАНТІКОР», не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва Співставлення змісту паспорту якості ТОВ «МАНТІКОР» та сертифікату якості ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» очевидно вбачається, що ОБИДВА ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЇ, по причині відсутності якої ВІДХИЛЕНО ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «МАНТІКОР»
Тобто згідно бачення Замовника пропозиція ТОВ «МАНТІКОР» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам п. 2.5, оскільки наданий зразок паспорту не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, а пропозиція ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ ТИМ САМИМ ВИМОГАМ п. 2.5 Тендерної документації, хоча наданий ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» зразок сертифікату якості ТАКОЖ НЕ МІСТИТЬ інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва.
Вважаємо це ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Замовником п.4 ч.1 Ст.5 Закону України Про публічні закупівлі № 922 від 25.12.2015р. «недискримінація учасників та РІВНЕ ставлення до них» та вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» та відмінити зазначену закупівлю по причині неможливості усунення порушення, яке сталось.
Виходячи з вищевказаного, Замовник керуючись п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» має відхилити Тендерну Пропозицію учасника ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вищевказаного, Замовник керуючись п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» має відхилити Тендерну Пропозицію учасника ТОВ «МАНТІКОР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
ТОВ «МАНТІКОР» вважає, що вищевказані рішення суперечать закону України «Про публічні закупівлі», оскільки рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» прийнято лише на підставі рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз.
В оскаржуваному рішенні (стор.3) Колегія зазначила, що надані у складі пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» зразки паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 не містять інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам Документації.
Такий висновок Колегії є хибним, оскільки вимога пункту 2.5. щодо визначення в паспортах якості (інших документів, що надаються учасником в підтвердження якості та походження продукції) інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, встановлена лише до продукції, яка, як правильно зазначила Колегія, є литвом, а саме для «бандажі чорнові та колеса суцільнокатані для залізничного рухомого складу, зубчаті колеса (вінці зубчаті) та шестерні тягового приводу, кришки до циліндрів та колінчасті вали дизелів тепловозів, лопатки турбокомпресорів)». Тоді як предметом закупівлі зазначених торгів є «сальники», які не являються жодним з перелічених видів продукції, та не є литвом.
Пунктом 16 ст.18 Закону № 922 встановлено, що орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель.
Натомість скаржник не зазначав в скарзі, що недоліком паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 наданих ТОВ «МАНТІКОР» є відсутність в них інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам пункту 2.5. ТД.
Звертаємо увагу, що з огляду на ч.2 ст. 19 Конституції України для органів влади діє «спеціально-дозвільний принцип», відповідно до якого дозволено лише те, що прямо передбачено законом. Вихід за межі повноважень, встановлених законом, призводить до визнання таких дій протиправними і незаконними.
Вважаємо, що рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз є ПРОТИПРАВНИМ, тому що Колегія порушила вимоги пункту 19 ст.18 Закону № 922, не забезпечивши прийняття обґрунтованого рішення, яке базується на доказах, порушила пункт 16 ст.18 цього ж Закону, ПРИЙНЯВШИ РІШЕННЯ ПОЗА МЕЖАМИ ВИМОГ СКАРГИ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МАНТІКОР».
Скарги до процедури
Дата подання: 14 липня 2020 15:54
Дата подання: 15 липня 2020 13:44
Дата подання: 15 липня 2020 15:46
Дата подання: 15 липня 2020 15:52
Дата подання: 14 липня 2020 16:03
Дата подання: 15 липня 2020 13:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000047 ● 80d54830aa2c4c1d94cdbbf0b8f91acc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-04-09-002057-a 09.04.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-09-002057-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 18 листопада 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-09-002057-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини першої статті 23 Закону та частини третьої статті 30 Закону та порушення вимог статті 30, вимог частини першої статті 31 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД 2020-04-09-002057-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону та частини третьої статті 30 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, учасник не може звертатися до замовника з вимогою щодо відхилення або невідповідності НЕ ЙОГО пропозиції, так як це суперечить ч.3, ст 30 Закону, а замовник, відповідно, не зобов’язаний надавати роз’яснення на такі вимоги. 14.07.2020 та 21.08.2020 оприлюднені вимоги учасників щодо відхилення або невідповідності НЕ СВОЇХ пропозицій. 21.08.2020 та 22.08.2020 оприлюднено вимоги учасника щодо неправомірного відхилення їх пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону надати відповідь на таку вимогу учасника замовник зобов’язаний надати не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тобто відповіді мали бути надані не пізніше, ніж 26.08.2020 та 27.08.2020 року. Звертаємо увагу, що відхилення даних тендерних пропозицій відбулось на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз та № 14962-р/пк-пз. Замовник виконав зазначені рішення 18 серпня 2020 року, після чого система закупівель призначила дату проведення аукціону серед допущених учасників на 25 серпня 2020 року. За результатами аукціону було визначено переможця та 26 серпня 2020 року направлено повідомлення про намір укласти договір. 3. Щодо порушення вимог статті 30, вимог частини першої статті 31 Закону (щодо зазначення дати виготовлення продукції). ДАСУ зазначає, що у складі пропозицій учасників ТОВ «Техекспрес-М» та ТОВ «Спецсервісбуд» містяться документи «Дані про товар» від 19.05.2020 № б/н, в яких учасники зазначили інформацію про дату виготовлення запропонованого товару: «Продукція виготовлена не раніше 01.01.2020 року», що, на думку ДАСУ, не відповідає умовам тендерної документації. Зазначаємо, що подібні питання розглядалися на засіданні постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, у рішенні від 15.06.2020 року № 11807-р/пк-пз за скаргою ТОВ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій» встановлено, що зазначення дати у зазначеному вигляді не є порушенням умов тендерної документації (пункт 2.3 рішення).
2020-11-25 17:25:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Ознака оскарження в суді
Повідомляємо, що 02.12.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 18.11.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-09-002057-a.
2020-12-03 11:40:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ"Техекспрес-М" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АМБ Технолоджи" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ МАНТІКОР | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ МАНТІКОР | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ"Техекспрес-М" |
4 310 280,00
UAH з ПДВ
|
4 310 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» |
4 923 666,00
UAH з ПДВ
|
4 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"Техекспрес-М" #39107466 |
Переможець |
4 310 280,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
10 вересня 2020 08:42
|
ЦЗВ-01-08220-01.pdf | укладений |
10 вересня 2020 08:41
|
sign.p7s | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:56
|
ЦЗВ-01-08220-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-08220-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
2 659 575,60UAHзапасні частини до вагонних уповільнювачів (код ДК згідно з ЄЗС 021:2015 - 34630000-2)КиївКомпанія:Приватне акціонерне товариство "Київський електротехнічний завод "Транссигнал"Детальніше
-
4 280 000,00UAHМеханічні запасні частини для капітального ремонту трамвайних вагонів та візків (код ДК 021:2015 – 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу;обладнання для контролю залізничного руху)ДніпроКомпанія:Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської радиДетальніше
-
3 585 736,80UAHДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху /Запасні частини до вантажних вагонівЛиман (Красний Лиман)Компанія:Донецька залізницяДетальніше
-
7 100 000,00UAHЗапасні частини для трамвайних вагонів Ве 4/4, Ве 4/6, Ве 4, КТ-4, КТ-4UAВінницяКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"Детальніше
-
4 125 000,00UAHЗапасні частини для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)ДніпроКомпанія:Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської радиДетальніше
-
4 125 000,00UAHЗапасні частини для капітального ремонту трамвайних вагонів та візків (код ДК 021:2015 – 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)ДніпроКомпанія:Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської радиДетальніше