Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Очікувана вартість
4 923 666,00 UAH
UA-2020-04-09-002057-a 51a506f7143743fcacb535ff20434447
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:45
Очікувана вартість: 4 923 666,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 147 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 618,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 09 квітня 2020 15:17
Enquiries until: 05 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 11 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 923 666 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 618 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 147 700,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1002 шт
Сальник ГОЕТЗ 76-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сальник ГОЕТЗ 76-12
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
840 шт
Сальник ГОЕТЗ 76-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сальник ГОЕТЗ 76-12
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по технічним документам
Дата подання: 14 квітня 2020 12:51
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:57
Наше підприємство є виробником аналогічної продукції. Бажаємо прийняти участь у торгах. Тендерним комітетом Замовника вимагається у складі тендерної пропозиції учасника, надання наступних документів, згідно вимог пункту 3.5 «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Усі зазначені документи, згідно пункту 3.5 тендерної документації неможливо отримати в період з дати публікації оголошення до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з 09.04.2020р. по 11.05.2020р) в умовах карантину, який введено на всій території України до 24.04.2020р. Уповноважені на видачу цих документів державні органи працюють зараз в черговому режимі або не працюють зовсім, та відповідно, не надають зазначені документи. Вважаємо вимогу тендерного комітету по пункту 3.5 тендерної документації дискримінаційною, та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників. Замовник порушує п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме - недискримінація учасників. Просимо тендерний комітет Замовника виключити з тендерної документації вимогу по п.3.5 Технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 3.5 Додатку 1.
Дата подання: 14 квітня 2020 17:09
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:58
Просимо надати роз’яснення щодо вимог до ТД до змісту пункту 3.5 Додатку 1. Пунктом 3.5 вимагається: Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Оскільки всі чотири варіанти документів, що вимагаються цим пунктом, по своїй суті мають однаковий зміст та являються взаємозамінними, з метою уникнення дискримінаційних ознак, просимо внести зміни у тендерну документацію та викласти ії у наступній редакції: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати один з наступних документів: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; або - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; або - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; або - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
пункт 3.5 Додатку №1
Дата подання: 14 квітня 2020 17:10
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:58
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 3.5 Додатку №1 тендерної документації. Згідно цього пункту вимагається: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу, учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.» Просимо надати роз’яснення, чи вважається продукція, яка є предметом закупівлі даних торгів «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу» та чи потрібно для виконання вимог тендерної документації надати документи передбачені пунктом 3.5 Додатку 1 тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у таблицю «Вимоги до оцінки відповідності» продукції» (сторінка 17 тендерної документації), додавши колонку, в якій вказати яка саме продукція вважається «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу», на яку вимагається підтвердження документами, що визначені пунктом 3.5 Додатку1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Додаток 6
Дата подання: 14 квітня 2020 17:11
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:58
Згідно пункту 1 Додатку 6 тендерних документації передбачено надання: «Довідка МВС України або відповідного територіального підрозділу або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно) …». У зв’язку із оголошенням карантину на території України, державні органи, що здійснюють видачу вказаних довідок, перейшли на дистанційну форму роботи, що унеможливлює одержання вказаної довідки у паперовому вигляді. З метою недопущення дискримінації учасників та обмеження кола участі у торгах, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме доповнити пункт 1 Додатку 6 наступним: «…або відтворена на папері копія електронної Довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу, завірена печаткою учасника….»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Дискримінаційні вимоги по пункту 3.3 Додатку 1
Дата подання: 24 квітня 2020 12:38
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:28
Пунктом 3.3 тендерної документації вимагається «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію одного з наступних документів: 3.3.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018: а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника); або в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. 3.3.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.» Вважаємо вимогу підпункту б) пункту 3.3.1, в якому від виробника вимагається надати лише довідку у довільній формі, дискримінаційною у відношенні до виробника, який здійснив підтвердження відповідності продукції після 01.01.2018 (пункт 3.3.2), де вимагається «документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо).» Наявність сертифікату системи управління якості у виробника, свідчить про якість запропонованої продукції згідно нормативно-технічної документації. По друге, це свідчить про наявність налагоджених виробничих процесів на підприємстві, яке відповідає встановленим міжнародним вимогам та стандартам. Сертифікат ISO видають акредитовані та уповноважені на те державні установи, після перевірки виробничих процесів на виробництві. Виробник може отримати цей сертифікат тільки після встановлення належних умов по контролю якості продукції, контролю виробничих процесів, після перевірки наявного у виробника обладнання для виконання процесу виробництва, та наявності певної кількості кваліфікаційних співробітників на підприємстві. Одночасно у випадку надання «документу (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника)» не існує можливості перевірки достовірності інформації, наданої у дозвільній формі виробником. Тому для збереження конкурентоспроможного середовища вимагаємо видалити дискримінаційний підпункт б) з пункту 3.3.1 тендерної документації та викласти пункт 3.3.1 у наступній редакції : « 3.3.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018: - копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або - копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; - копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити редакцію пункту 3.3.1 Додатку 1 тендерної документацій без змін
Щодо призначення запасних частин, що закуповуються
Дата подання: 24 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:28
Предметом закупівлі тендерних торгів згідно оголошення UA-2020-04-09-002057-a є «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ)». Враховуючи те, що тендерна документація містить вимоги стосовно «продукції загального призначення», з метою уникнення суперечностей та дискримінаційних ознак, вимагаємо внести зміни у Додаток 1 тендерної документації та чітко зазначити в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції», чи вважається предмет закупівлі – запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ продукцією залізничного призначення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 квітня 2020 13:09
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:59
Наше підприємство спеціалізується на поставці аналогічних запасних частин для потреб Філій АТ «Укрзалізниця». Зазвичай Замовник вимагає, в підтвердження досвіду аналогічної поставки, позитивний відгук від Замовника за наданими договорами. Згідно пункту 4.3 Додатку 2 ТД, вимагається надання довідки с інформацією про аналогічні договори. Прошу роз’яснити, чи потрібно учаснику надавати позитивний відгук від Замовника, в підтвердження досвіду аналогічного договору, вказаного у довідці, для цього аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог пункту 4.3 Додатку 2 тендерної документації надання позитивного відгуку не передбачено.
Вимога щодо техічних документів
Дата подання: 27 квітня 2020 09:52
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:29
Маємо намір взяти участь у аукціоні. Уважно вивчивши тендерну документацію, виявлено, що її вимоги до учасників мають дискримінаційні ознаки. Пунктом 2.2. Додатку 1 тендерної документації вимагається надання повної копії ТУ(ТЗ), у разі якщо продукція виготовляється за ТУ (ТЗ). Пунктом 2.4 Додатку 1 вимагається надання копій державних стандартів, якщо продукція виготовляється відповідно до них. Разом з цим, у тендерній документації зовсім відсутні вимоги щодо надання документів, які повинні підтверджувати «виконання заданих вимог на продукцію», якщо продукція залізничного призначення виготовляється за кресленням, а саме: «2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68, учаснику необхідно надати: 2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо); 2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року; - документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)….». Тобто, якщо учасник пропонує продукцію, яка виготовляється тільки за кресленням, то неможливо встановити технічні параметри, розміри, комплектуючі, гарантійні терміни запропонованої продукції. Перевірити відповідність характеристик запропонованої учасником продукції вимогам тендерної документації Замовника при цьому також неможливо, що порушує вимогу Закону «Про державні закупівлі» в частині прозорості тендерних торгів. Оскільки у такому випадку єдиним підтвердженням відповідності технічних характеристик продукції та її якості є лише копії креслень продукції із зазначенням технічних параметрів, матеріалів, з яких має виготовлятися продукція, геометричних розмірів, з метою усунення дискримінаційних ознак з тендерної документації, вимагаємо доповнити п.2.3.1 та 2.3.2 тендерної документації закупівлі UA-2020-04-09-002057-a наступним: «- учасник повинен надати скановану копію кресленика на продукцію, погодженого визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42009697
Дата подання: 30 квітня 2020 12:55
Щодо продовження строку подачі тендерної пропозиції
Шановний Замовник, просимо Вас збільшити строк для подачі пропозицій. Так як наша країна перебуває у стані "карантину", наше товариство немає можливості підготувати весь перелік кваліфікаційних та технічних документів у визначені строки, так як виробники предмету закупівлі працюють у віддаленному режимі,та не можуть оперативно надати увесь перелік документів. Предмет закупівлі є високотехнологічним, тому нам потребується час на вивчення усіх параметрів предмету закупівлі. Будемо вдячні за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2020 15:41
Після внесення останніх роз´яснень до вимог та змін до даної процедури закупівлі строк подачі тендерних пропозицій продовжено.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 21 серпня 2020 18:52
неправомірне допущення до аукціону ТОВ "Техекспрес-М"
Рішенням від 04.08.2020р. №14961-р/пк-пз Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Колегія) зобов’язує Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "МАНТІКОР" у закупівлі UA-2020-04-09-002057-a. Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника, опублікованого 18.08.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МАНТІКОР» на підставі оскаржуваного рішення Колегії від 04.08.2020 №14961-р/пк-пз, де на стор.3 Колегія зазначила, що надані у складі пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» зразки паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 не містять інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам Документації.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «Техекспрес-М» надано сертифікат якості, який Замовником та Колегією визнано таким, що відповідає змісту пункту 2.5. ТД, хоча так само як і зразок паспорту, наданий ТОВ «МАНТІКОР», не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва Співставлення змісту паспорту якості ТОВ «МАНТІКОР» та сертифікату якості ТОВ «Техекспрес-М» очевидно вбачається, що ОБИДВА ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЇ, по причині відсутності якої ВІДХИЛЕНО ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «МАНТІКОР»
Тобто згідно бачення Замовника пропозиція ТОВ «МАНТІКОР» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам п. 2.5, оскільки наданий зразок паспорту не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, а пропозиція ТОВ «Техекспрес-М» ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ ТИМ САМИМ ВИМОГАМ п. 2.5 Тендерної документації, хоча наданий ТОВ «Техекспрес-М» зразок сертифікату якості ТАКОЖ НЕ МІСТИТЬ інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва.
Вважаємо це ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Замовником п.4 ч.1 Ст.5 Закону України Про публічні закупівлі № 922 від 25.12.2015р. «недискримінація учасників та РІВНЕ ставлення до них» та вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «Техекспрес-М» та відмінити зазначену закупівлю по причині неможливості усунення порушення, яке сталось.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 21 серпня 2020 19:03
неправомірне допущення до аукціону ТОВ "СПЕЦСЕРВІСБУД"
Рішенням від 04.08.2020р. №14961-р/пк-пз Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Колегія) зобов’язує Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "МАНТІКОР" у закупівлі UA-2020-04-09-002057-a. Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника, опублікованого 18.08.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МАНТІКОР» на підставі оскаржуваного рішення Колегії від 04.08.2020 №14961-р/пк-пз, де на стор.3 Колегія зазначила, що надані у складі пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» зразки паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 не містять інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам Документації.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» надано сертифікат якості, який Замовником та Колегією визнано таким, що відповідає змісту пункту 2.5. ТД, хоча так само як і зразок паспорту, наданий ТОВ «МАНТІКОР», не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва Співставлення змісту паспорту якості ТОВ «МАНТІКОР» та сертифікату якості ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» очевидно вбачається, що ОБИДВА ДОКУМЕНТИ НЕ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЇ, по причині відсутності якої ВІДХИЛЕНО ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «МАНТІКОР»
Тобто згідно бачення Замовника пропозиція ТОВ «МАНТІКОР» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам п. 2.5, оскільки наданий зразок паспорту не містить інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, а пропозиція ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ ТИМ САМИМ ВИМОГАМ п. 2.5 Тендерної документації, хоча наданий ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» зразок сертифікату якості ТАКОЖ НЕ МІСТИТЬ інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва.
Вважаємо це ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Замовником п.4 ч.1 Ст.5 Закону України Про публічні закупівлі № 922 від 25.12.2015р. «недискримінація учасників та РІВНЕ ставлення до них» та вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД» та відмінити зазначену закупівлю по причині неможливості усунення порушення, яке сталось.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД», Код ЄДРПОУ:33642310
Дата подання: 14 липня 2020 13:22
Вимога щодо видхилення Тендерной тропозиції учасника ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника зазначаємо, що відповідно до п. 2.5. ТД на кожен вид продукції необхідно надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо. ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" надало лише файл "Зразки паспортів.PDF", який відноситься до п.2.3.2 ТД та містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника. Таким чином ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" порушило вимоги ТД.
Виходячи з вищевказаного, Замовник керуючись п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» має відхилити Тендерну Пропозицію учасника ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД», Код ЄДРПОУ:33642310
Дата подання: 14 липня 2020 13:16
Вимога щодо видхилення Тендерной тропозиції учасника ТОВ «МАНТІКОР»
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника зазначаємо, що відповідно до п. 2.5. ТД на кожен вид продукції необхідно надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо. ТОВ "МАНТІКОР" надало лише файл "Зразки паспортів.PDF", який відноситься до п.2.3.2 ТД та містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника. Таким чином ТОВ "МАНТІКОР" порушило вимоги ТД.
Виходячи з вищевказаного, Замовник керуючись п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» має відхилити Тендерну Пропозицію учасника ТОВ «МАНТІКОР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.a10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 21 серпня 2020 18:48
неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "МАНТІКОР"
Рішенням від 04.08.2020р. №14961-р/пк-пз Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Колегія) зобов’язує Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "МАНТІКОР" у закупівлі UA-2020-04-09-002057-a. Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника, опублікованого 18.08.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МАНТІКОР» відповідно до «мотивувальної частини рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз.».
ТОВ «МАНТІКОР» вважає, що вищевказані рішення суперечать закону України «Про публічні закупівлі», оскільки рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» прийнято лише на підставі рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз.
В оскаржуваному рішенні (стор.3) Колегія зазначила, що надані у складі пропозиції ТОВ «МАНТІКОР» зразки паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 не містять інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам Документації.
Такий висновок Колегії є хибним, оскільки вимога пункту 2.5. щодо визначення в паспортах якості (інших документів, що надаються учасником в підтвердження якості та походження продукції) інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, встановлена лише до продукції, яка, як правильно зазначила Колегія, є литвом, а саме для «бандажі чорнові та колеса суцільнокатані для залізничного рухомого складу, зубчаті колеса (вінці зубчаті) та шестерні тягового приводу, кришки до циліндрів та колінчасті вали дизелів тепловозів, лопатки турбокомпресорів)». Тоді як предметом закупівлі зазначених торгів є «сальники», які не являються жодним з перелічених видів продукції, та не є литвом.
Пунктом 16 ст.18 Закону № 922 встановлено, що орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель.
Натомість скаржник не зазначав в скарзі, що недоліком паспортів якості на сальники № EL-098.25 та № № EL-098.35 наданих ТОВ «МАНТІКОР» є відсутність в них інформації щодо фактичного хімічного складу та механічних властивостей кожної партії литва, що не відповідає умовам пункту 2.5. ТД.
Звертаємо увагу, що з огляду на ч.2 ст. 19 Конституції України для органів влади діє «спеціально-дозвільний принцип», відповідно до якого дозволено лише те, що прямо передбачено законом. Вихід за межі повноважень, встановлених законом, призводить до визнання таких дій протиправними і незаконними.
Вважаємо, що рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз є ПРОТИПРАВНИМ, тому що Колегія порушила вимоги пункту 19 ст.18 Закону № 922, не забезпечивши прийняття обґрунтованого рішення, яке базується на доказах, порушила пункт 16 ст.18 цього ж Закону, ПРИЙНЯВШИ РІШЕННЯ ПОЗА МЕЖАМИ ВИМОГ СКАРГИ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МАНТІКОР».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002057-a.c13
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", Код ЄДРПОУ:37859819
Дата подання: 22 серпня 2020 10:49
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС У ВКЛАДЕНОМУ ФАЙЛІ
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 серпня 2020 10:49
Вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", Код ЄДРПОУ:37859819
Дата подання: 14 липня 2020 15:54
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Техекспрес-М"
Відхилити пропозицію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 21:41
Рішення від 17.07.2020 № 13890 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 21:40
Рішення від 04.08.2020 № 14963.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:17
Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 15 липня 2020 13:44
Скарга на дії Замовника
щодо неправомірного допущення до аукціону пропозиції ТОВ "Техекспрес-М"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 19:48
рішення від 17.07.2020 № 13838 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 19:48
рішення від 04.08.2020 № 14965.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:13
Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ"Техекспрес-М", Код ЄДРПОУ:39107466
Дата подання: 15 липня 2020 15:46
СКАРГА на дії замовника щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам замовника
СКАРГА на дії замовника щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам замовника Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», очікувана вартість 4 923 666,00 грн. (з ПДВ), за ідентифікатором № UA-2020-04-09-002057-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 18:39
рішення від 20.07.2020 № 13924 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 18:39
рішення від 04.08.2020 № 14962 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 04.08.2020 № 14962-р/пк-пз - скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-09-002057-a
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 15:53
Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ"Техекспрес-М", Код ЄДРПОУ:39107466
Дата подання: 15 липня 2020 15:52
СКАРГА на дії замовника щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам замовника
СКАРГА на дії замовника щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам замовника Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», очікувана вартість 4 923 666,00 грн. (з ПДВ), за ідентифікатором № UA-2020-04-09-002057-a Відповідно до рішення Тендерного Комітету, оформлене Протоколом від 10.07.2020 року, до подальшої участі в аукціоні був допущен учасник ТОВ “МАНТІКОР”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 18:41
рішення від 20.07.2020 № 13925 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 18:41
рішення від 04.08.2020 № 14961 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз - скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАНТІКОР» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-09-002057-a
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 15:53
Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", Код ЄДРПОУ:37859819
Дата подання: 14 липня 2020 16:03
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Спецсервісбуд"
Відхилити пропозицію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 21:09
Рішення від 17.07.2020 № 13843 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 21:09
Рішення від 04.08.2020 № 14964.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:18
Номер скарги: UA-2020-04-09-002057-a.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 15 липня 2020 13:10
Скарга на дії Замовника
щодо неправомірного допущення до аукціону пропозиції ТОВ "СПЕЦСЕРВІСБУД"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 17:44
рішення від 17.07.2020 № 13819 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 17:44
рішення від 04.08.2020 № 14960 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:29

Документи подані скаржником

14 липня 2020 15:54
ПД 1109.pdf
14 липня 2020 15:54
Техекспрес-м.pdf

Документи подані скаржником

15 липня 2020 13:44
Платіжне доручення
15 липня 2020 13:44
ГОСТ 2.102-68
15 липня 2020 13:44
ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

14 липня 2020 16:03
ПД 1110.pdf
14 липня 2020 16:03
Спецсервісбуд.pdf

Документи подані скаржником

15 липня 2020 13:10
Скарга
15 липня 2020 13:10
Платіжне доручення
15 липня 2020 13:10
Копія ГОСТ 2.102-68

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000047 ● 80d54830aa2c4c1d94cdbbf0b8f91acc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

23.10.2020 № 298

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-04-09-002057-a 09.04.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-09-002057-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 18 листопада 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-09-002057-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини першої статті 23 Закону та частини третьої статті 30 Закону та порушення вимог статті 30, вимог частини першої статті 31 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД 2020-04-09-002057-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону та частини третьої статті 30 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, учасник не може звертатися до замовника з вимогою щодо відхилення або невідповідності НЕ ЙОГО пропозиції, так як це суперечить ч.3, ст 30 Закону, а замовник, відповідно, не зобов’язаний надавати роз’яснення на такі вимоги. 14.07.2020 та 21.08.2020 оприлюднені вимоги учасників щодо відхилення або невідповідності НЕ СВОЇХ пропозицій. 21.08.2020 та 22.08.2020 оприлюднено вимоги учасника щодо неправомірного відхилення їх пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону надати відповідь на таку вимогу учасника замовник зобов’язаний надати не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тобто відповіді мали бути надані не пізніше, ніж 26.08.2020 та 27.08.2020 року. Звертаємо увагу, що відхилення даних тендерних пропозицій відбулось на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.08.2020 № 14961-р/пк-пз та № 14962-р/пк-пз. Замовник виконав зазначені рішення 18 серпня 2020 року, після чого система закупівель призначила дату проведення аукціону серед допущених учасників на 25 серпня 2020 року. За результатами аукціону було визначено переможця та 26 серпня 2020 року направлено повідомлення про намір укласти договір. 3. Щодо порушення вимог статті 30, вимог частини першої статті 31 Закону (щодо зазначення дати виготовлення продукції). ДАСУ зазначає, що у складі пропозицій учасників ТОВ «Техекспрес-М» та ТОВ «Спецсервісбуд» містяться документи «Дані про товар» від 19.05.2020 № б/н, в яких учасники зазначили інформацію про дату виготовлення запропонованого товару: «Продукція виготовлена не раніше 01.01.2020 року», що, на думку ДАСУ, не відповідає умовам тендерної документації. Зазначаємо, що подібні питання розглядалися на засіданні постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, у рішенні від 15.06.2020 року № 11807-р/пк-пз за скаргою ТОВ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій» встановлено, що зазначення дати у зазначеному вигляді не є порушенням умов тендерної документації (пункт 2.3 рішення).

2020-11-25 17:25:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
  4. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2020
UA-2020-04-09-002057-a51a506f7143743fcacb535ff20434447
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ"Техекспрес-М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АМБ Технолоджи" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ МАНТІКОР Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ МАНТІКОР Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 червня 2020 08:57
sign.p7s
14 червня 2020 08:57
sign.p7s
14 червня 2020 08:56
Банківська гарантія 3.rar
04 червня 2020 14:10
sign.p7s
04 червня 2020 14:10
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
Цінова пропозиція.rar
20 травня 2020 06:47
sign.p7s
20 травня 2020 06:47
sign.p7s
19 травня 2020 22:16
Цінова пропозиція.rar
19 травня 2020 22:16
Технична частина.rar
19 травня 2020 22:16
Банківська Гарантія.rar

Документи

Публічні документи

13 червня 2020 12:59
sign.p7s
13 червня 2020 12:59
sign.p7s
13 червня 2020 12:59
Банківська гарантія.rar
04 червня 2020 15:37
sign.p7s
04 червня 2020 15:37
sign.p7s
04 червня 2020 15:37
Банківська гарантія.zip
04 червня 2020 15:36
sign.p7s
04 червня 2020 15:36
sign.p7s
20 травня 2020 10:18
sign.p7s
20 травня 2020 10:18
sign.p7s
20 травня 2020 10:17
sign.p7s
20 травня 2020 10:17
sign.p7s
20 травня 2020 07:14
sign.p7s
20 травня 2020 07:14
sign.p7s
20 травня 2020 07:13
Технічна частина.zip
20 травня 2020 07:13
Банківська гарантія.zip
20 травня 2020 07:13
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:51
Технічна частина.rar

Документи

Публічні документи

15 червня 2020 03:19
sign.p7s
15 червня 2020 03:17
12_Дані на товар.pdf
15 червня 2020 02:09
sign.p7s
15 червня 2020 01:58
12_Дані на товар.pdf
15 червня 2020 01:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 червня 2020 12:33
sign.p7s
05 червня 2020 09:56
sign.p7s
05 червня 2020 09:31
sign.p7s
05 червня 2020 09:29
Сертифікат ISO.pdf
05 червня 2020 03:40
sign.p7s
05 червня 2020 03:38
23_Про захист довкілля.pdf
05 червня 2020 03:38
22_Проект договору.pdf
05 червня 2020 03:38
12_Дані на товар.pdf
05 червня 2020 03:37
18_Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 03:37
16_Наказ (1).pdf
05 червня 2020 03:37
15_Протокол.pdf
05 червня 2020 03:37
11_Сертификат ISO.pdf
05 червня 2020 03:37
08 Пакування.pdf
05 червня 2020 03:37
25_Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:09
Додаток1.rar
12 червня 2020 15:09
Додаток2.rar
12 червня 2020 15:09
Тендерне забезпечення.zip

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:09
Додаток1.rar
12 червня 2020 15:09
Додаток2.rar
12 червня 2020 15:09
Тендерне забезпечення.zip

Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:51
Технічна частина.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Техекспрес-М" 4 310 280,00
UAH з ПДВ
4 310 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» 4 923 666,00
UAH з ПДВ
4 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2020 08:57
sign.p7s
14 червня 2020 08:57
sign.p7s
14 червня 2020 08:56
Банківська гарантія 3.rar
04 червня 2020 14:10
sign.p7s
04 червня 2020 14:10
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
sign.p7s
20 травня 2020 07:06
Цінова пропозиція.rar
20 травня 2020 06:47
sign.p7s
20 травня 2020 06:47
sign.p7s
19 травня 2020 22:16
Цінова пропозиція.rar
19 травня 2020 22:16
Технична частина.rar
19 травня 2020 22:16
Банківська Гарантія.rar

Публічні документи

13 червня 2020 12:59
sign.p7s
13 червня 2020 12:59
sign.p7s
13 червня 2020 12:59
Банківська гарантія.rar
04 червня 2020 15:37
sign.p7s
04 червня 2020 15:37
sign.p7s
04 червня 2020 15:37
Банківська гарантія.zip
04 червня 2020 15:36
sign.p7s
04 червня 2020 15:36
sign.p7s
20 травня 2020 10:18
sign.p7s
20 травня 2020 10:18
sign.p7s
20 травня 2020 10:17
sign.p7s
20 травня 2020 10:17
sign.p7s
20 травня 2020 07:14
sign.p7s
20 травня 2020 07:14
sign.p7s
20 травня 2020 07:13
Технічна частина.zip
20 травня 2020 07:13
Банківська гарантія.zip
20 травня 2020 07:13
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Техекспрес-М"
#39107466
Переможець 4 310 280,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Техекспрес-М"
#39107466
4 310 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 вересня 2020 08:42
ЦЗВ-01-08220-01.pdf укладений
10 вересня 2020 08:41

Актуальні тендери

До пошуку