Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
1 003 876,10 UAH
UA-2020-04-09-001945-b 8db4a424311744c0a4038dcbaea356dd
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:36
Очікувана вартість: 1 003 876,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 019,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7570 кілограми
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
575 кілограми
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:50
ТД сир, творог апр.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001945-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833400499
Дата подання: 15 травня 2020 11:12
Вимога
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

15 травня 2020 11:12
вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000026 ● e39d6685b3714dc0b4a4696ec94cb8da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 09:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.06.2020 № 40
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.06.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-09-001945-b 09.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2020-06-18-000026) 22 червня 2020 о16год.59хв. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області опубліковано висновки за результатами проведеного моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-001945-b). За висновками Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області – надалі Держаудитслужба, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі) (питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника). Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не згоден з висновками Держаудитслужби та вважає за потрібне надати наступні заперечення щодо виявлених порушень: 1. Щодо ненадання Замовником у п’ятиденний термін відповіді на вимогу учасника ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» від 15.05.2020 б/н (оприлюднена в електронній системі закупівель 15.05.2020 об 11год.12хв.) щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП «Каловська Наталія Борисівна», Замовник у п’ятиденний термін не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом…, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону (стаття 2 частина 2). Частиною 3 статті 30 Закону чітко регламентовано порядок подання учасником вимоги після здійснення оцінки тендерних пропозицій, а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Інших випадків подання вимоги учасником, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників і оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Законом не встановлено. Таким чином, Законом чітко регламентовано подання учасником закупівлі вимоги: якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога ФОП Здоровець С.В. без номеру від 15.05.2020 не містить жодної вимоги надати додаткову інформацію щодо відхилення його пропозиції, натомість учасником подано Вимогу (UA-2020-04-09-001945-b.b1) щодо оскарження визначення переможця. Тобто, вимога ФОП Здоровець С.В. не відповідає критеріям, встановленим ч.3 ст.30 Закону. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, подаються в порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» У Висновку Держаудитслужби зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: вимогу ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» про усунення порушення законодавства від 15.05.2020 б/н. Разом з тим, під час моніторингу не встановлено, що текст вимоги не відповідає нормам ч.3 ст.30 Закону. Крім того, вимогу подано 15.05.2020 об 11год.12хв.(п’ятниця), а останній (10-денний) строк оскарження рішення замовника щодо визначення переможця – 18.05.2020 11год.33хв.(понеділок). Тобто, замовник не мав навіть технічної змоги надати відповідь учаснику. Одночасно зазначаємо, що при порушенні замовником встановленого частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» п’ятиденного терміну надання відповіді на вимогу учасника, процедура закупівлі автоматично блокується електронною системою закупівель prozorro (замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення). У даному випадку закупівля UA-2020-04-09-001945-b не була заблокована, що свідчить про правильність дій замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник заперечує, що допустив порушення частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-25 10:08:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позивач вважає Висновок протиправним, необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата публікації: 07 липня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 794 418,50
UAH з ПДВ
794 418,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЛОВСЬКА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА" 863 855,00
UAH з ПДВ
863 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
28 квітня 2020 12:32
пропозиція нова.pdf
24 квітня 2020 17:41
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:38
довідка ст 17 ч.1, п.1.pdf
24 квітня 2020 17:38
проект договору.pdf
24 квітня 2020 17:38
опис.pdf
24 квітня 2020 17:38
гарантійний лист.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідка щодо тари.pdf
24 квітня 2020 17:38
технічні вимоги.pdf
24 квітня 2020 17:38
пропозиція.pdf
24 квітня 2020 17:38
реестр.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідка щодо Статуту.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідки щодо ст 17.pdf
24 квітня 2020 17:38
акт держ. контролю.pdf
24 квітня 2020 17:38
потужності.pdf
24 квітня 2020 17:38
квитанція.pdf
24 квітня 2020 17:38
договор оренди складу.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідка мтб.pdf
24 квітня 2020 17:38
довкілля.pdf
24 квітня 2020 17:38
санкції.pdf
24 квітня 2020 17:38
щодо підпису.pdf
24 квітня 2020 17:38
щодо ліцензії.pdf
24 квітня 2020 17:38
персональні дані.pdf
24 квітня 2020 17:38
щодо представника.pdf
24 квітня 2020 17:38
паспорт, код.pdf
24 квітня 2020 17:38
щодо повноваження.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідка щодо рахунку.pdf
24 квітня 2020 17:38
виписка.pdf
24 квітня 2020 17:38
довідка з банку.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 12:21
Електронний підпис
12 травня 2020 12:21
Довідка ДПС Каловська.PDF
26 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
26 квітня 2020 13:54
Якість творог.PDF
26 квітня 2020 13:54
Якість сир тв..pdf
26 квітня 2020 13:54
Щодо дозволу, ліцензії.pdf
26 квітня 2020 13:54
транспорт.pdf
26 квітня 2020 13:54
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2020 13:54
медична книжка 2020.PDF
26 квітня 2020 13:54
Зміст пропозиції.pdf
26 квітня 2020 13:54
ЕКСПЛУАТ ДОЗВІЛ 2019.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 9.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 8.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 7.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 6.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 4.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 3.pdf
26 квітня 2020 13:54
Додаток 2.pdf
26 квітня 2020 13:54
Довідка санкції.pdf
26 квітня 2020 13:54
Гарантія якості.pdf
26 квітня 2020 13:54
Гарантія тара.pdf
26 квітня 2020 13:54
гарантія Додаток 5.pdf
26 квітня 2020 13:54
Акт держконтролю №447.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "КАЛОВСЬКА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Відхилено 794 418,50
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 12:00
ФОП "КАЛОВСЬКА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА"
#2316221742
Переможець 863 855,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛОВСЬКА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА"
#2316221742
863 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:48
Додаткова угода 2 договір 103 02.11.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:43
Додаткова угода 1 Каловська Н.Б. договір 103 23.09.2020.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 09:58
Договір сир творог Каловська Н.Б. 21.05.2020.pdf укладений
21 травня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області від 29.10.2020 №624, згідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 1.3., 3.2., 10.2.,11.3. Договору у зв’язку зі зменшенням обсягів видатків Замовнику на 2020рік, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору і обсяги закупівлі Товару та викласти пункт 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору без ПДВ становить: 497020,10 грн. (чотириста дев`яносто сім тисяч двадцять грн. 10 коп.)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 492 354,04
UAH