Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-04-09-001934-b 9ea2b52c1e0e49bf8010c7ba22b72401
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Михайлівна Самойленко

+380503725201 uzh.poliklinika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34835224
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, буд.20, корпус В
Контактна особа: Світлана Михайлівна Самойленко
+380503725201
uzh.poliklinika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:26
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, буд. 20 корп. В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 14:58
Перелiк_змiн_24.04.docx
23 квітня 2020 15:16
Перелiк_змiн_23.04.2020 6Мб.docx
13 квітня 2020 15:36
Перелiк_змiн_13.04.2020.docx
24 квітня 2020 14:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НОВА_24_04.doc
23 квітня 2020 15:16
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НОВА_23_04.doc
13 квітня 2020 15:36
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НОВА_13_04.doc
09 квітня 2020 13:49
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_персональн__компютери.doc
24 квітня 2020 14:58
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вт_від_24_04.doc
23 квітня 2020 15:16
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вт_23_04.doc
09 квітня 2020 13:49
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв (1).doc
24 квітня 2020 14:58
ДОДАТОК_3_Технiчна_специфiкацiя_компютери_Змінений_24_04.docx
23 квітня 2020 15:16
ДОДАТОК_3_Технiчна_специфiкацiя_компютери_Змінений.docx
13 квітня 2020 15:36
ДОДАТОК_3_Технiчна_специфiкацiя_компютери ЗМІНЕНА.rtf
09 квітня 2020 13:49
ДОДАТОК_3_Технiчна_специфiкацiя_компютери.docx
09 квітня 2020 13:49
ДОДАТОК_1_квал_ф_кац_йн_ критер_ї.doc
09 квітня 2020 13:49
ДОДАТОК_4_проект_договору (2).doc
09 квітня 2020 13:49
ТД_ДОДАТОК_5_Тендерна_пропозиц_я.doc
09 квітня 2020 13:49
ДОДАТОК_2_ст_17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

процесори на базі AMD
Дата подання: 09 квітня 2020 16:05
Дата відповіді: 13 квітня 2020 17:24
Чи допускаєте Ви, щоб у складі персонального компютера були процесори на базі AMD ? Дякую за відповідь
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп’ютери) процесор може бути виключно на базі Intel; Intel Core: і3-9100 або не гірший.
У випадку надання учасником еквіваленту*, він має надати інформацію в формі порівняльної таблиці (Додаток 3.1.), що наведений у Додатку 3 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог тендерної документації;
* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 10 квітня 2020 14:45
Дата відповіді: 13 квітня 2020 17:25
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонована Вами інформація наявна у Додатку 3 до Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп’ютери), а саме: «у переліку документів, які Учасник має надати у складі тендерної пропозиції зазначено - авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення про проведення цих відкритих торгів в системі Прозоро.
Також п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001934-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3050212719
Дата подання: 14 травня 2020 18:33
Невідповідність наданої тендерної документації вимогам торгів
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність наданої ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" тендерної документації вимогам торгів.
Згідно Додатку№3 Тендерної документації: по закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп’ютери), а саме: «у переліку документів, які Учасник має надати у складі тендерної пропозиції зазначено - авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення про проведення цих відкритих торгів в системі Прозоро. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надає в Технічній частині власний “Авторизаційний лист”, в якому вказано, що ТОВ «Дiавестенд комплексні рішення» є оригінальним виробником персональних комп'ютерів DiaWest™ в Україні. При цьому, ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не є виробником програмного забезпечення Microsoft Windows 10 PRO і не є його офіційним дистриб'ютором в Україні. Згідно сайту Microsoft (https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor) офіційними дистриб'юторами на території України є три компанії: MTI, ORSI, ERC.
Тому, наданий у складі тендерної пропозиції “Авторизаційний лист” від ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не заміняє собою авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення про проведення цих відкритих торгів в системі Прозоро.

Просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 16:09
Розглянувши вимогу UA-2020-04-09-001934-b.b1 повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення про проведення цих відкритих торгів в системі Прозоро вважається дискримінаційною в розрізі статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2005 № 922-VIII.
Керуючись загальними принципами господарювання у відповідності до статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України суб’єкти господарювання є вільними у виборі контрагента за договором для досягнення своїх господарський цілей та отримання прибутку.
Звертаємо увагу, що на виконання зазначених норм законодавства України замовником було внесено зміни до Додатку № 3 тендерної документації від 24 квітня 2020 року та вилучено пункт із зазначеною дискримінаційною вимогою.
Крім цього зазначаємо, що вказані зміни розміщені в системі електронних закупівель Prozorro у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 284 760,00
UAH з ПДВ
281 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Полянчук Ольга Василівна 294 000,00
UAH з ПДВ
284 700,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 297 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 11:59
Електронний підпис
01 травня 2020 22:34
Електронний підпис
01 травня 2020 22:33
Несертифікація.pdf
01 травня 2020 22:33
Проект договору.pdf
01 травня 2020 22:33
Паспорт-код.pdf
01 травня 2020 22:33
Лист-погодження.pdf
01 травня 2020 22:33
Загальні-відомості.pdf
01 травня 2020 22:33
Довідки.pdf
01 травня 2020 22:33
Довідка-працівники.pdf
01 травня 2020 22:33
Довідка-підпис.pdf
01 травня 2020 22:33
Довідка_рахунок_банк.pdf
01 травня 2020 22:33
Довідка мат. тех. база.pdf
01 травня 2020 22:32
Декларації_товар.pdf
01 травня 2020 22:32
Гарантийний лист.pdf
01 травня 2020 22:32
Витяг2.pdf
01 травня 2020 22:32
Витяг.pdf
01 травня 2020 22:32
Виписка.pdf
01 травня 2020 22:32
Аналогічні договори.pdf
01 травня 2020 22:32
Авторизаційний лист.pdf
01 травня 2020 22:32
Тендерна-пропозиція.pdf
01 травня 2020 22:32
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 11:23
Електронний підпис
01 травня 2020 11:20
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
01 травня 2020 11:20
6. Проект договору.pdf
01 травня 2020 11:20
4.1. Аналогічний 2.pdf
01 травня 2020 11:20
паспорт.pdf
01 травня 2020 11:20
4.1 Аналогічний.pdf
01 травня 2020 11:20
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
01 травня 2020 11:20
виписка.pdf
01 травня 2020 11:20
Витяг з ЄДР.pdf
01 травня 2020 11:20
Висновок СЕС ТУ.pdf
01 травня 2020 11:20
5. Стаття 17.pdf
01 травня 2020 11:20
20. Порівняльна таблиця.pdf
01 травня 2020 11:20
1. Тендерна пропозиція.pdf
01 травня 2020 11:20
9. Детальний опис.pdf
01 травня 2020 11:20
12. Санкції.pdf
01 травня 2020 11:20
16. Відомості учасника.pdf
01 травня 2020 11:20
10. Згода на обробку.pdf
01 травня 2020 11:20
4. Довідка аналогічні.pdf
01 травня 2020 11:20
19. Авторизаційний.pdf
01 травня 2020 11:20
8. Захист довкілля.pdf
01 травня 2020 11:20
17. Ліцензування.pdf
01 травня 2020 11:20
13. Довідка санкції.pdf
01 травня 2020 11:20
3. Працівники.pdf
01 травня 2020 11:20
2. МТБ.pdf
01 травня 2020 11:20
код.jpg

Публічні документи

01 травня 2020 12:37
Електронний підпис
01 травня 2020 12:36
Технічна частина.zip
01 травня 2020 11:47
Електронний підпис
01 травня 2020 11:45
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Полянчук Ольга Василівна

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Відхилено 258 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 281 560,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
281 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 10:44
IMG_0002.pdf зміни до договору
04 червня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 11:11
IMG_0001 (1).pdf укладений
25 травня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 3. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та на підставі п.9.2, даного Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне: І. У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №14 від 25.05.2020 року та викласти специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 281 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 926,66 UAH)