Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Поточний ремонт приміщень (фоє 4-го поверху) морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34»)
Очікувана вартість
626 000,00 UAH
UA-2020-04-09-001892-b 0334a0cf49a848649f3dbb5841bb390d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:36
Очікувана вартість: 626 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Поточний ремонт приміщень (фоє 4-го поверху) морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:42
01-ТД-Мофро.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 квітня 2020 17:04
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:59
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Ваша вимога «надати сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10 квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня 1997 року за № 407/2211 (із змінами). Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за власним бажанням на добровільних засадах. Жоден із виробників на сьогодні законодавчо не зобов’язаний сертифікувати свою продукцію, а лише за бажанням. Вимога Замовника суттєво звузить коло будівельних матеріалів, які можуть бути застосовані під час складання кошторису та виконання робіт та суттєво звузить коло потенційних учасників закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого Замовники мають можливість вибирати між кількома Підрядниками. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю сертифічкатів відповідності, а також обмежуєте коло можливих учасників. Тим самим, можливість здійснення підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від наявних сертифікатів відповідності, тоді як сертифікація не є обов’язковою нормою, тобто є дискримінацією. В багатьох випадках саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції. Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають сертифікатів відповідності або якості, і, як наслідок, порушує один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. При цьому, відповідно до умов договору підряду - Підрядник бере на себе зобов’язання безкоштовно гарантійного ремонту протягом одного року з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт. Навіщо вимагати сертифікати відповідності, якщо Підрядник несе гарантійні зобов’язання і в будь-якому випадку буде використовувати якісні матеріали?! Поясніть, будь ласка, свою позицію!!! Якщо немає вагомих причин на визнання переможцем якогось конкретного Учасника, просимо внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні вимоги про надання сертифікатів відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції, у складі тендерної пропозиції. Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За розглядом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У Вимогах до послуг «Поточний ремонт приміщень (фоє 4-го поверху) морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34» передбачена вимога надати сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції. Вказана вимога в жодному разі не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Цілком погоджуємось з Вашим твердженням:
«Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за власним бажанням на добровільних засадах. Жоден із виробників на сьогодні законодавчо не зобов’язаний в можливості сертифікувати свою продукцію, а лише за бажанням».
Або, якщо те саме викласти іншими словами, то жоден із виробників на сьогодні не обмежений в можливості сертифікувати свою продукцію за власним бажанням.
Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості виконання вимог тендерної документації та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
На підставі вищевикладеного, залишаємо Вашу вимогу без задоволення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001892-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД", Код ЄДРПОУ:36282359
Дата подання: 29 квітня 2020 17:53
Акт огляду
Доброго дня!

Перед подачею пропозиції учасник повинен оглянути об’єкт. Такий огляд є обов’язковий, що підтверджується підписом учасником та уповноваженої особи Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.

Як іншим Учасникам дізнатися чи був оглянутий об’єкт ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА», якщо Акту огляду у складі пропозиції даної компанії немає?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 10:58
Шановний учасник! Ви розширено трактуєте зміст документації. Про необхідність складання акту в документації вимог немає. Вимагалось підтвердити огляд підписами. Якщо Ви відкриєте файл "Довідки.pdf", то знайдете там лист "Технічні вимоги до предмету закупівлі", що підписаний представником ТОВ "ТПК "ДЕМЕТРА", а з боку НМУ ім. О.О. Богомольця зав. господарством Бондаренко. Підпис зав. господарством свідчить, що він провів разом з учасником огляд об'єкту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА» 555 000,00
UAH з ПДВ
551 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВІТ-ПРОФ" 562 572,04
UAH з ПДВ
554 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" 566 211,08
UAH з ПДВ
566 211,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" 572 493,60
UAH з ПДВ
572 493,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 12:11
Довідка (2).zip
04 травня 2020 11:39
Dovidka_20105438600440658220.pdf.p7s
02 травня 2020 12:18
Довідка з МВС_.pdf
24 квітня 2020 11:23
Сертификати.rar
23 квітня 2020 16:11
Сертификати.rar
23 квітня 2020 13:31
Анологічні договора.pdf
23 квітня 2020 13:28
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 13:28
договор подряда.pdf
23 квітня 2020 13:27
кошторис.pdf
23 квітня 2020 13:26
Довідки.pdf
23 квітня 2020 13:26
кошторис.pdf
23 квітня 2020 13:25
Сертификати.rar
23 квітня 2020 13:14
8.imd
23 квітня 2020 13:10
Сертификати.rar
23 квітня 2020 13:08
Договір оренди.pdf
23 квітня 2020 13:08
Довідка з МВС.pdf
23 квітня 2020 13:07
Ствтутні.rar
23 квітня 2020 13:07
Ліцензії.rar
23 квітня 2020 13:07
Кошторисник_документи.rar
23 квітня 2020 13:07
Звітність.rar
23 квітня 2020 13:07
Директор документи.rar

Публічні документи

23 квітня 2020 16:54
Паспорт, ІПН.pdf
23 квітня 2020 16:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 квітня 2020 16:54
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 16:54
Довідка СТ.17.pdf
23 квітня 2020 16:54
Листи відгуки.pdf
23 квітня 2020 16:54
Ліцензія.pdf
23 квітня 2020 16:54
Витяг.pdf
23 квітня 2020 16:54
Довідка МВС (оригінал).pdf
23 квітня 2020 16:54
Акт огляду об'єкта.pdf
23 квітня 2020 16:54
20.imd
23 квітня 2020 16:54
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 20:19
Електронний підпис
22 квітня 2020 19:39
Електронний підпис
22 квітня 2020 19:38
статут.pdf
22 квітня 2020 19:38
сертифікати.pdf
22 квітня 2020 19:38
свідоцтво держ реєстр.pdf
22 квітня 2020 19:38
рекомендаційний уніа.pdf
22 квітня 2020 19:38
проект договору.pdf
22 квітня 2020 19:38
обладнання.pdf
22 квітня 2020 19:38
кошторис скан.pdf
22 квітня 2020 19:38
кошторис ворд.rar
22 квітня 2020 19:38
дозвіл та ліцензія.pdf
22 квітня 2020 19:38
додаток 13 - довкілля.pdf
22 квітня 2020 19:38
додаток 11 - ст 17.pdf
22 квітня 2020 19:38
додаток 9 - допуски.pdf
22 квітня 2020 19:38
додаток 8 - працівники.pdf
22 квітня 2020 19:38
додаток 7 - МТБ.pdf
22 квітня 2020 19:38
договір уніа 01.2018 (2).pdf
22 квітня 2020 19:38
договір уніа 01.2018 (1).pdf
22 квітня 2020 19:38
договір лікарня (2).pdf
22 квітня 2020 19:38
договір лікарня (1).pdf
22 квітня 2020 19:38
відомості ЄДРПОУ.pdf
22 квітня 2020 19:38
витяг.pdf
22 квітня 2020 19:38
акт огляду.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:15
Лист відгук Обухів.pdf
24 квітня 2020 15:15
651 Богомольця.pdf
24 квітня 2020 15:15
ПДВ.pdf
24 квітня 2020 15:15
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 15:15
Календарний графік.pdf
24 квітня 2020 15:15
Стаття 17.pdf
24 квітня 2020 15:14
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 15:14
28.imd
24 квітня 2020 15:14
СТАТУТ.pdf
24 квітня 2020 15:14
Договори оренди.pdf
24 квітня 2020 15:14
виписка з ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2020 15:14
ІПН.pdf
24 квітня 2020 15:14
Копія паспорту.pdf
24 квітня 2020 15:14
Виписка з протоколу.pdf
24 квітня 2020 15:14
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК ДЕМЕТРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВІТ-ПРОФ"

ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА»
#41778757
Переможець 551 500,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА»
#41778757
551 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:06
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 16:05
1 318.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 17:08
318.pdf укладений
18 травня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна складу окремих видів робіт.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 551 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 916,67 UAH)