Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка» |
Код ЄДРПОУ: | 20821733 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. С. Бандери, 14 |
Контактна особа: |
Юхман Лариса Ігорівна 030322614860 gimnazija_lag1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 2 045 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 14:46 |
Додаток 4_Технічне завдання.doc | |
09 квітня 2020 14:46 |
Тендерна документація+проект договору.docx |
09 квітня 2020 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2020 14:46 |
Додаток 4_Технічне завдання.doc
|
|||
09 квітня 2020 14:46 |
Тендерна документація+проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000015 ● 638b626364fe4915932feb28aa696a1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 104
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-001796-a 09.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Затверджено рішенням тендерного комітету від 02 липня 2020 року 19 червня 2020 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) «Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів Львівської академічної гімназії на вул. С. Бандери, 14» у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7) №UA-2020-04-09-001796-a. Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» переможець процедури закупівлі у визначений Законом термін надає Замовнику для підписання три екземпляри договору підряду на виконання робіт, підписаних зі свого боку, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину, а саме, договірна ціна (Додаток 1 до Договору)та календарний план виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Також, в пункті 13.1 укладеного договору зазначено, що договірна ціна та календарний план виконання робіт є невід’ємною частиною договору. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовник не оприлюднив в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» (Додаток 1) – Розрахунок договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору. Отже, Замовником допущено порушення частини 1 статті 10 Закону. У відповідь повідомляємо, що __07.2020 року, Замовником з урахуванням процедур (сценаріїв) і регламентів, визначених адміністратором електронної системи закупівель та оператором авторизованого електронного майданчика, через функціонал автоматизованого робочого місця Замовника на авторизованому електронному майданчику з використанням доступного Замовнику набору функцій, здійснено оприлюднення додатку №1 до договору про закупівлю укладеного за результатами процедури закупівлі. Відповідний додаток до договору доступний для вільного перегляду усіма заінтересованими особами в електронній системі закупівель, у відповідності принципами здійснення закупівель встановленим Законом України «Про публічні закупівлі». Отже Замовником у повному обсязі усунуто порушення описане у висновку. Згідно з інформацією викладеною у п.3 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, - Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому. У відповідь повідомляємо, що підстави для зміни та розірвання господарського договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України. Переможець закупівлі належним чином виконує умови договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі. Підстав нікчемності договору про закупівлю, які передбачені статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, та відповідно до якої має бути завершена процедура закупівлі) не встановлено. Будь-які інші підстави для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів Львівської академічної гімназії на вул. С. Бандери, 14» у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7) №UA-2020-04-09-001796-a, відсутні. Отже, Замовник не має жодних правових підстав для розірвання договору відповідно до законодавства.
2020-07-02 14:30:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Герц" |
1 950 856,50
UAH з ПДВ
|
1 930 405,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
2 041 000,00
UAH з ПДВ
|
1 940 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОКСІС ГРУП" |
2 045 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040 |
Переможець |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 10:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 12:29
|
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР про дострокове розірвання Договору підряду №18-20 від 18.05.2020 року.pdf | укладений |
14 лютого 2022 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 14:34
|
договірна+кошторис.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 13:22
|
договір-санвузли.pdf | укладений |
18 травня 2020 13:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель технічної можливості (функціоналу), який би дозволяв редагувати договір про закупівлю після його оприлюднення, для оприлюднення додатку 1 до договору про закупівлю, виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», після консультацій з службою підтримки авторизованого електронного майданчика, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати функціонал (сценарій) внесення змін до договору, обравши при цьому підставу для внесення змін «покращення предмету закупівлі»У зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель технічної можливості (функціоналу), який би дозволяв редагувати договір про закупівлю після його оприлюднення, для оприлюднення додатку 1 до договору про закупівлю, виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», після консультацій з службою підтримки авторизованого електронного майданчика, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати функціонал (сценарій) внесення змін до договору, обравши при цьому підставу для внесення змін «покращення предмету закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 18-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
1 245 455,20
UAH
|
Причини розірвання договору: | 14 лютого 2022 року Сторони уклали додатковий договір про дострокове розірвання Договору підряду №18-20 від 18.05.2020 року за яким сторони прийшли до взаємної згоди розірвати договір підряду №18-20 від 18.05.2020 року з 14 лютого 2022 року |