Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів
Очікувана вартість
2 045 000,00 UAH
UA-2020-04-09-001796-a 6bb11520adc14335ae055afa4147d52c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юхман Лариса Ігорівна

030322614860 gimnazija_lag1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка»
Код ЄДРПОУ: 20821733
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. С. Бандери, 14
Контактна особа: Юхман Лариса Ігорівна
030322614860
gimnazija_lag1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:47
Очікувана вартість: 2 045 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, С. Бандери 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 14:46
Додаток 4_Технічне завдання.doc
09 квітня 2020 14:46
Тендерна документація+проект договору.docx
09 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 14:46
Додаток 4_Технічне завдання.doc
09 квітня 2020 14:46
Тендерна документація+проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000015 ● 638b626364fe4915932feb28aa696a1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 104

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-001796-a 09.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Затверджено рішенням тендерного комітету від 02 липня 2020 року 19 червня 2020 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) «Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів Львівської академічної гімназії на вул. С. Бандери, 14» у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7) №UA-2020-04-09-001796-a. Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» переможець процедури закупівлі у визначений Законом термін надає Замовнику для підписання три екземпляри договору підряду на виконання робіт, підписаних зі свого боку, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину, а саме, договірна ціна (Додаток 1 до Договору)та календарний план виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Також, в пункті 13.1 укладеного договору зазначено, що договірна ціна та календарний план виконання робіт є невід’ємною частиною договору. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовник не оприлюднив в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» (Додаток 1) – Розрахунок договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору. Отже, Замовником допущено порушення частини 1 статті 10 Закону. У відповідь повідомляємо, що __07.2020 року, Замовником з урахуванням процедур (сценаріїв) і регламентів, визначених адміністратором електронної системи закупівель та оператором авторизованого електронного майданчика, через функціонал автоматизованого робочого місця Замовника на авторизованому електронному майданчику з використанням доступного Замовнику набору функцій, здійснено оприлюднення додатку №1 до договору про закупівлю укладеного за результатами процедури закупівлі. Відповідний додаток до договору доступний для вільного перегляду усіма заінтересованими особами в електронній системі закупівель, у відповідності принципами здійснення закупівель встановленим Законом України «Про публічні закупівлі». Отже Замовником у повному обсязі усунуто порушення описане у висновку. Згідно з інформацією викладеною у п.3 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, - Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому. У відповідь повідомляємо, що підстави для зміни та розірвання господарського договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України. Переможець закупівлі належним чином виконує умови договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі. Підстав нікчемності договору про закупівлю, які передбачені статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, та відповідно до якої має бути завершена процедура закупівлі) не встановлено. Будь-які інші підстави для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі Ремонтно-реставраційні роботи санвузлів Львівської академічної гімназії на вул. С. Бандери, 14» у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7) №UA-2020-04-09-001796-a, відсутні. Отже, Замовник не має жодних правових підстав для розірвання договору відповідно до законодавства.

2020-07-02 14:30:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Герц" 1 950 856,50
UAH з ПДВ
1 930 405,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 2 041 000,00
UAH з ПДВ
1 940 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 2 045 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:11
технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 16:11
лист зміна назви.pdf
24 квітня 2020 16:11
лист про пільги з пдв.pdf
24 квітня 2020 16:11
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
24 квітня 2020 16:11
ліцензія будівельна.PDF
24 квітня 2020 16:11
наявність досвіду.pdf
24 квітня 2020 16:11
наявність обладнання.pdf
24 квітня 2020 16:11
наявність працівників.pdf
24 квітня 2020 16:11
Статут новий.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
25 квітня 2020 16:24
41_Санвузли тендер.7z
25 квітня 2020 16:24
40_Гарантійний термін.pdf
25 квітня 2020 16:24
34_Захист довкілля.pdf
25 квітня 2020 16:24
33_Згода з Договором.pdf
25 квітня 2020 16:24
32_Договірна ціна.pdf
25 квітня 2020 16:24
31_Проект Договору.pdf
25 квітня 2020 16:24
30_Згода з техзавданням.pdf
25 квітня 2020 16:24
29_Техзавдання.pdf
25 квітня 2020 16:24
28_Довідка_Без дозволу.pdf
25 квітня 2020 16:24
26_Лист_Включення ПДВ.pdf
25 квітня 2020 16:24
23_Згода_Перс.Дані.pdf
25 квітня 2020 16:24
21.1_Аналог_Договір_2.pdf
25 квітня 2020 16:24
15_Копія ІПН.pdf
25 квітня 2020 16:24
14_Копія паспорту.pdf
25 квітня 2020 16:23
11_Наказ_Призначення.pdf
25 квітня 2020 16:23
9_Опис до статуту.pdf
25 квітня 2020 16:23
8_Копія_Статуту.pdf
25 квітня 2020 16:23
7_Копія витягу з ЄДР.pdf
25 квітня 2020 16:23
6_Виписка ЄДР.pdf
25 квітня 2020 16:23
2_Довідка про учасника.pdf
25 квітня 2020 16:23
1_Довідки_Стаття 17.pdf

Публічні документи

26 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
26 квітня 2020 17:22
Технічне завдання.pdf
26 квітня 2020 17:22
Підтвердження досвіду.pdf
26 квітня 2020 17:22
Договір аналог.pdf
26 квітня 2020 17:22
Відгук.pdf
26 квітня 2020 17:21
статут ГБГ.PDF
26 квітня 2020 17:21
Робітники.pdf
26 квітня 2020 17:21
рішення директор.pdf
26 квітня 2020 17:21
Проткол ОП.pdf
26 квітня 2020 17:21
Працівники.pdf
26 квітня 2020 17:21
Право підпису.pdf
26 квітня 2020 17:21
Посвідчення ОП.pdf
26 квітня 2020 17:21
ПДВ.pdf
26 квітня 2020 17:21
Паспорт керівник.pdf
26 квітня 2020 17:21
оренда складу.pdf
26 квітня 2020 17:21
Обладнання.pdf
26 квітня 2020 17:21
Незастосувння санкцій.pdf
26 квітня 2020 17:21
наказ директор.pdf
26 квітня 2020 17:20
ліцензія ГБГ.pdf
26 квітня 2020 17:20
Згода на обробку даних.pdf
26 квітня 2020 17:20
дозволи ГБГ.pdf
26 квітня 2020 17:20
Довідка щодо ст. 236.pdf
26 квітня 2020 17:20
дипломи.pdf
26 квітня 2020 17:20
Гарантійний термін.pdf
26 квітня 2020 17:19
Проект договору.pdf
26 квітня 2020 17:19
Перелік документів.pdf
26 квітня 2020 17:19
Договірна ціна.pdf
26 квітня 2020 17:19
Графік.pdf
24 квітня 2020 15:11
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2020 14:24
Дод.угода 1_2_3 СЗШ 87.PDF
24 квітня 2020 14:24
Дод.угода 1 СЗШ 55.PDF
24 квітня 2020 14:24
Договір СЗШ 87.PDF
24 квітня 2020 14:24
Договір _1 СЗШ 55.PDF
24 квітня 2020 14:24
Ліцензія РОКСІС ГРУП.PDF
24 квітня 2020 14:24
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
24 квітня 2020 14:24
Договір ТзОВ ТТК Уніко.PDF
24 квітня 2020 14:24
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

ТОВ "БК Герц"

ПП "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Переможець 1 850 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 10:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 12:29
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР про дострокове розірвання Договору підряду №18-20 від 18.05.2020 року.pdf укладений
14 лютого 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:34
договірна+кошторис.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 13:22
договір-санвузли.pdf укладений
18 травня 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель технічної можливості (функціоналу), який би дозволяв редагувати договір про закупівлю після його оприлюднення, для оприлюднення додатку 1 до договору про закупівлю, виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», після консультацій з службою підтримки авторизованого електронного майданчика, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати функціонал (сценарій) внесення змін до договору, обравши при цьому підставу для внесення змін «покращення предмету закупівлі»У зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель технічної можливості (функціоналу), який би дозволяв редагувати договір про закупівлю після його оприлюднення, для оприлюднення додатку 1 до договору про закупівлю, виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», після консультацій з службою підтримки авторизованого електронного майданчика, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати функціонал (сценарій) внесення змін до договору, обравши при цьому підставу для внесення змін «покращення предмету закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 18-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 245 455,20
UAH
Причини розірвання договору: 14 лютого 2022 року Сторони уклали додатковий договір про дострокове розірвання Договору підряду №18-20 від 18.05.2020 року за яким сторони прийшли до взаємної згоди розірвати договір підряду №18-20 від 18.05.2020 року з 14 лютого 2022 року