Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі, сечоприймач)
Очікувана вартість
350 741,80 UAH
UA-2020-04-09-001449-b 9bef3ec1e7c54af18567a8a9fec71dd4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Коренчук

+380931072477
+380982250517
glbux4polik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕТВЕРТИЙ ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 03078116
Вебсайт: http://www.4mp.ck.ua/
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, 61
Контактна особа: Наталія Коренчук
+380931072477,+380982250517
glbux4polik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 14:10
Очікувана вартість: 350 741,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 753,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7369 штуки
Медичні матеріали (код НК 024:2019:31075 - Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний; 31071 - Клейова пластина остоми; 31069 - Мішок уростомний багатокомпонентний; 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул Байди Вишневецького. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 12:22
проект договору.doc
09 квітня 2020 12:22
ТД_4 центр 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000073 ● 8e6dea61072f4837ab04af324b789493
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.05.2020 № 31
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.05.2020 № 31

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-04-09-001449-b, 09.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-06 17:20:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-09-001449-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- з яких підстав тендерну пропозицію ТОВ Дуамед визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, тоді як учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)? Так, підпунктом 1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати оригінал(и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ Дуамед відсутня копія договору постачання аналогічного товару за наданим учасником відгуком.
- - з яких підстав тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020), що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- з яких підстав тендерною документацією визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, тоді як тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів саме з дати розкриття тендерних пропозицій (відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020)).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 12:26:16

Відповідь на моніторинг

У зв'язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-09-001449-b порушення будуть усунуті шляхом відміни торгів відповідно до ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усуното шляхом відміни процедури закупівлі

2020-05-15 11:46:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив процедуру закупівлі

2020-05-15 11:48:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дуамед 349 785,00
UAH з ПДВ
349 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" 350 200,74
UAH з ПДВ
350 200,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 18:49
Довідки
24 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:38
гарантия.rar
24 квітня 2020 15:38
Пропозиція.pdf
24 квітня 2020 15:38
Відповідність вимогам.pdf
24 квітня 2020 15:38
Відповідність товару.pdf
24 квітня 2020 15:38
Відомість Учасника.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:20
Статут.pdf
24 квітня 2020 16:20
ст.17.pdf
24 квітня 2020 16:20
Сертиф Coloplast.PDF
24 квітня 2020 16:19
Сертиф Coloplast 1.pdf
24 квітня 2020 16:19
СЕртиф калоприйм.PDF
24 квітня 2020 16:19
Рішення 2.pdf
24 квітня 2020 16:19
Рішення 1.pdf
24 квітня 2020 16:19
ПEНІЛЬНИЙ +МОЧЕColoplast.PDF
24 квітня 2020 16:19
МВС.PDF
24 квітня 2020 16:19
Інструкція 3.PDF
24 квітня 2020 16:19
Інструкція 2.PDF
24 квітня 2020 16:19
Інструкія 1.PDF
24 квітня 2020 16:19
Заява дані.pdf
24 квітня 2020 16:19
Захист довкілля.pdf
24 квітня 2020 16:19
ДФС.pdf
24 квітня 2020 16:19
Договор новая почта.PDF
24 квітня 2020 16:19
Договор аренда склад.PDF
24 квітня 2020 16:19
Договор аренда офис.PDF
24 квітня 2020 16:19
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 квітня 2020 16:19
Декларація калоприйм.PDF
24 квітня 2020 16:19
Гарант листи.pdf
24 квітня 2020 16:19
Гарант лист інструкц.pdf
24 квітня 2020 16:19
Відсутн корупц Юр лицо.pdf
24 квітня 2020 16:19
Витяг розширений.PDF
24 квітня 2020 16:19
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дуамед

ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дуамед
#37181129
Переможець 349 785,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дуамед
#37181129
349 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 травня 2020 15:47
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020).
Документи:
12 травня 2020 15:47
Електронний підпис
12 травня 2020 15:47
Протокол №37.PDF