Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Очікувана вартість
2 562 812,00 UAH
UA-2020-04-09-001395-a f875428eb54f4563b089a846594ea6e7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доцяк Сергій

380988256719 0988256719@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Богданівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04364207
Місцезнаходження: 28332, Україна , Кіровоградська обл., село Богданівка, вул. Інгулецька, 1
Контактна особа: Доцяк Сергій
380988256719
0988256719@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:15
Очікувана вартість: 2 562 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 814,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28332, Україна, Кіровоградська область, с. Солдатське, вул. Квітнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надати Підряднику для придбання будівельних матеріалів аванс у розмірі до 30% Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:33
Додаток 4.doc
09 квітня 2020 13:33
Додаток 3.docx
09 квітня 2020 13:33
Додаток 2.rtf
09 квітня 2020 13:32
Додаток 1.docx
09 квітня 2020 13:32
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до ТД
Дата подання: 13 квітня 2020 17:51
Дата відповіді: 15 квітня 2020 13:59
1. Просимо надати Технічне завдання для розрахунку вартості цінової пропозиції. 2. Чи можна розраховувати ціну з фактично наявного парку машин та механізмів? 3. В вимогах до тендерної документації є умова щоб асфальтоукладач був не старше 2010 року з шириною укладки 4,5 м. та з продуктивністю 100т/год. У нашого підприємства в наявності є Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1600-1 2003 року випуску з шириною укладки 5 м. і продуктивністю 600 т/год., в даному випадку рік випуску ніяк не вплине на кінцеву якість асфальту. Чи можливо, що вказання даного асфальтоукладача може вплинути на подальшу дискваліфікацію тендерної пропозиції в випадку перемоги нашої фірми, як учасника відкритих торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічне завдання викладене в Додатку 2 в розділі Тендерна документація Оголошення.
2. Ціна пропозиції розраховується у відповідності до норм законодавства, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
3. У відповідності до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, замовник розглядає тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000024 ● ed70155e13b24527acd17f4f927d82c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.05.2020 № 30

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА


Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.05.2020 № 30

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-04-09-001395-а 09.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-13 15:11:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-09-001395-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «ТЕК ЦЕНТР» (далі - ПП «ТЕК ЦЕНТР») вимогам пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації тоді як у складі тендерної пропозиції даного учасника відсутні документи надання яких вимагалось Замовником в тендерній документації?
Так, у пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником «Лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається інформація про наявність в Учасника:
автогрейдера,
котка дорожнього,
котка вібраційного,
асфальтоукладача.
В листі повинна бути наявна інформація про найменування техніки, марка техніки, власна/орендована/лізинг/користування, рік випуску техніки, стан техніки. Рік випуску техніки, зазначеної в листі, повинен бути не раніше 2010 року».
Також, пункті 1.2 Додатку1 до тендерної документації зазначено, що «Копії документів, які підтверджують право власності, або оренди, або лізингу, або користування автогрейдером, котком дорожнім, котком вібраційним, асфальтоукладачем:
- якщо техніка не знаходяться у власності учасника – надає документ(и), які підтверджують правомірність користування технікою (договір(и), акти приймання-передачі техніки, тощо), з документальним підтвердженням права власності на техніку (свідоцтво про реєстрацію)».
У складі тендерної пропозиції ПП «ТЕК ЦЕНТР» надано «Лист наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у якому зазначений Коток дорожній вібраційний комбінованої дії HAMM HD 14 K 2016 року виготовлення, який використовується згідно договору про надання послуг від 23.04.2020 № 37 укладеного з КП «Універсал 2005».
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ТЕК ЦЕНТР» відсутнє свідоцтво про реєстрацію вищевказаного котка, що свідчить про недотримання ПП «ТЕК ЦЕНТР» вимог пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020) Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-16 12:44:16

Пояснення

У відповідності до оголошення з ідентифікатором закупівлі UA-2020-04-09-001395-a замовник проводить відкриті торги із закупівлі робіт з Капітального ремонту проїзної частини по вулиці Квітневій від буд. №26 до вул. Шкільної в с. Солдатське Петрівського району, Кіровоградської області.
По даним торгам пропозицію подали два учасника ПП «ТЕК ЦЕНТР» та ПП «Ефект». За результатами аукціону остаточна пропозиція ПП «ТЕК ЦЕНТР» склала 1 783 860.00 грн., а пропозиція ПП «Ефект» склала 2 430 000.00 грн. Тобто пропозиція ПП «ТЕК ЦЕНТР» на 36 % вигідніша за пропозицію ПП «Ефект».
Під час розгляду пропозиції ПП «ТЕК ЦЕНТР» було з’ясовано, що учасником не завантажено свідоцтво про реєстрацію на Коток дорожній вібраційний комбінованої дії HAMM HD 14 K 2016 року виготовлення, який використовується згідно договору про надання послуг від 23.04.2020 № 37 укладеного з КП «Універсал 2005». Разом з тим, учасником ПП «ТЕК ЦЕНТР» було надано свідоцтва про реєстрацію котка дорожнього AMMANN AV 23-2 та свідоцтво про реєстрацію котка дорожнього VIBROMAX W265. Необхідно відмітити, що зазначеної в довідці ПП «ТЕК ЦЕНТР» техніки достатньо для виконання робіт за даною процедурою, а враховуючи, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, було акцептовано пропозицію учасника, яка є економнішою на 36 % і таким чином досягалась економія бюджетних коштів.
На підставі інформації, викладеної у Вашому запиті було повторно розглянуто пропозицію ПП «ТЕК ЦЕНТР» та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР" 1 783 860,00
UAH з ПДВ
1 783 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 2 430 000,00
UAH з ПДВ
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:38
Електронний підпис
06 травня 2020 20:38
Електронний підпис
06 травня 2020 20:37
Ліцензія, декларація.pdf
06 травня 2020 20:37
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
06 травня 2020 20:37
Кошторис.pdf
25 квітня 2020 19:52
Електронний підпис
25 квітня 2020 19:44
10. Інші документи.pdf
25 квітня 2020 19:44
7. Кошторис.pdf
25 квітня 2020 19:44
6. Лист-гарантія.pdf
25 квітня 2020 19:44
3. Наявність досвіду.pdf
25 квітня 2020 19:44
2. Буклет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕК ЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
Переможець 1 783 860,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
1 783 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2020 12:58
Коментар щодо відміни: торги відмінено
Документи:
16 травня 2020 12:55
протокол відміни.jpeg