Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 19:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 19:30 |
Початок аукціону: | 13 травня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 13 803 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69017.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 16:47 |
ТД ТЕО мостового переходу закреслені 30 04 20.doc | |
30 квітня 2020 16:47 |
Проект договору ТЕО.docx | |
30 квітня 2020 16:47 |
Перелік змін 30 04 20.doc | |
30 квітня 2020 16:47 |
ТД ТЕО мостового переходу нова редакція 30 04 20.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо першого пункту. Замовником не порушена стаття 20 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», так як зазначена стаття регламентує використання державної мови у сфері трудових відносин, а не у сфері публічних закупівель.
Щодо другого пункту. Якщо учасник планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника, який є юридичною особою - нерезидентом, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник в складі тендерної пропозиції має надати довідку від субпідрядника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Ніяких інших довідок додатком 2 до тендерної документації не передбачено. Водночас, умовами п.5.2 тендерної документації передбачено, що нерезидент повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (аналоги документів, що вимагаються тендерною документацією). У разі подання аналогу документу, нерезидент повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-пояснення, аналогом якого документу згідно вимог тендерної документації він є. У разі відсутності документу та/або його аналогу, учасник-нерезидент повинен надати в складі тендерної пропозиції лист - пояснення із зазначенням підстави неподання документа/аналогу документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Щодо третього пункту. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в тому числі позитивний лист – відгук, тобто умови Закону замовником не порушено.
Слід зазначити, що наявність листа-відгуку від замовника та/або балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат виконаних робіт) свідчить про спроможність виконавця якісно та вчасно виконувати роботи, що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів, соціальну значимість об’єкту, ТЕО якого закуповується, та стислі терміни реалізації проектування. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з досвідом якісного виконання аналогічних договорів.
Щодо четвертого пункту. У вашому запитанні надані і відповіді з цього приводу.
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»:
Стаття 31 п.6. «Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами».
Законом України «Про дорожній рух»:
Стаття 52-3 Повноваження Національної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху - «погодження відповідно до вимог цього Закону, інших законодавчих актів проектів на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг»;
Стаття 27 «Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється … на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції».
Стосовно питань Технічної ради Укравтодору, то питання діяльності Укравтодору обумовлено законодавством України. Стосовно того, який мають характер рішення цієї Технічної ради, то це не питання публічних закупівель. У зв`язку з наведеним вимоги Технічного завдання залишаються без змін.
Щодо п’ятого пункту. Вами в питанні не конкретизовано та не аргументовано, яким саме чином проведення експертизи організацією державної форми власності обмежує конкуренцію, наведені лише посилання на загальні норми законодавства, при цьому не зазначено, конкуренцію в якій сфері обмежує замовник, яким чином це обмежує вас, як учасника закупівлі та яким чином нібито обмеження конкуренції впливає на договірні відносини двох суб’єктів господарювання. Враховуючи, що розроблення ТЕО на будівництва мостового переходу через річку Південний Буг є державним замовленням, логічно та обґрунтовано проходження експертизи організацією державної форми власності, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Щодо шостого пункту. Замовник підтверджує, що він є неприбутковою організацією та не є платником податку на додану вартість. Зазначену інформацію учасник може перевірити самостійно на офіціальному сайті Фіскальної служби України через відкритий реєстр неприбуткових установ та організацій за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/non-profit.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 травня 2020 14:38
Дата подання: 28 травня 2020 15:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000046 ● f22498bae44d45ab9961c0204ee5296f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.04.2020 № 80
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-09-001262-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує, що порущення, виявлені за результатами моніторингу, усунені шляхом внесення змін в тендерну документацію. Зміни в тендерну документацію оприлюднені в електронній системі закупівель.
2020-04-30 16:59:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-05-04 09:50:29
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
- UA-M-2020-05-28-000003 ● f642eb2a9b864b7b83c79ea58feac59e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2020 № 153
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-09-001262-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-29 11:36:49
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2020 № 154
Миколаїв
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером ID в електронній системі закупівель UA-2020-04-09-001262-c.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за номером оголошення про проведення процедури UA-2020-04-09-001262-c (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.04.2020), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.05.2020 № 153 «Про початок моніторингу закупівлі», до моменту опублікування рішення органом оскарження.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-04-09-001262-c), здійсненого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та оприлюдненому в електронній системі закупівель 30 червня 2020 року. Керуючись ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (надалі – Закон) Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-04-09-001262-c), здійсненого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та оприлюдненому в електронній системі закупівель 30 червня 2020 року (надалі – Висновок). Констатуюча частина Висновку свідчить, що за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон) не відхилив тендерну пропозиції переможця ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Зокрема, на порушення умов пункту 3.5 Тендерної документації ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не надав Замовнику через електронну систему закупівель у вигляді, доступному для перегляду, наступні документи: «- оригінал довідки(ок) про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності, не зняття чи не погашення судимості наданої(их) особі(ам) уповноваженій(им) представляти інтереси учасника - переможця під час проведення процедури закупівель, виданої(их) уповноваженим на це органом не раніше дати публікації оголошення про відповідну закупівлю. - оригінал довідки про відсутність або оригінал документу про наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, що є дійсним станом на дату подання документа». Пункт 2 Висновку містить, серед іншого, висновок про наявність порушень законодавства, а саме: за результатами аналізу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення пункту другого частини першої статті 30 Закону. Служба заперечує наявність порушень законодавства з цього приводу з огляду на наступне. Відповідно п.3.5 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому, тендерна документація не містить вимог «…у вигляді, доступному для перегляду…», як зазначено у Висновку. Переможцем ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» 26 травня 2020 року через електронну систему закупівель завантажено файли: - public_doc.p7s; - public_doc (2).pdf; - pdf.pdf; - Dovidka_20135429880480806618.pdf.p7s; - Dovidka_20135429880480806618.pdf; - Довідка.pdf.p7s; - Довідка.pdf; - Довідка ОП 22.05.2020.zip. Тобто, Переможець виконав умову тендерної документації щодо завантаження в електронну систему закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Законом не визначено строк, протягом якого замовник має відхилити тендерну пропозицію переможця при наявності підстав для відхилення, тому констатувати факт порушення на дату оприлюднення Висновку, коли навіть не сплив строк для укладання договору, є безпідставним. Також повідомляємо, що внаслідок коригувань до плану проектно – вишукувальних робіт, внесених головним розпорядником коштів – Державним агентством автомобільних доріг України, вищезазначений об’єкт не включено до плану та зазначена закупівля буде відмінена внаслідок відсутності подальшої потреби в закупівлі.
2020-07-06 13:04:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-07-09 11:59:51
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ" |
7 104 000,00
UAH з ПДВ
|
7 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" |
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ" #32114330 |
Відхилено |
7 104 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 09:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
Переможець |
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 10:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 травня 2020 10:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 липня 2020 13:09 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг). |
06 липня 2020 13:09
|
Повідомлення про відміну торгів.pdf |