Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
13 803 446,00 UAH
UA-2020-04-09-001262-c de32154e92814d35b6ec561185fe352c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 19:30
Початок аукціону: 13 травня 2020 11:17
Очікувана вартість: 13 803 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69017.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:47
ТД ТЕО мостового переходу закреслені 30 04 20.doc
21 квітня 2020 16:17
ТД ТЕО мостового переходу закреслені 21 04 20.doc
15 квітня 2020 17:25
ТД ТЕО мостового переходу закреслені 15 04 20.doc
30 квітня 2020 16:47
Проект договору ТЕО.docx
21 квітня 2020 16:17
Проект договору ТЕО.docx
15 квітня 2020 17:25
Проект договору ТЕО.docx
09 квітня 2020 19:27
Проект договору ТЕО.docx
30 квітня 2020 16:47
Перелік змін 30 04 20.doc
21 квітня 2020 16:17
Перелік змін 21 04 20.doc
15 квітня 2020 17:25
Перелік змін 15 04 20.doc
30 квітня 2020 16:47
ТД ТЕО мостового переходу нова редакція 30 04 20.doc
21 квітня 2020 16:17
ТД ТЕО мостового переходу нова редакція 21 04 20.doc
15 квітня 2020 17:25
ТД ТЕО мостового переходу нова редакція 15 04 20.doc
09 квітня 2020 19:27
ТД ТЕО мостового переходу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів подачі тендерних пропозицій
Дата подання: 12 квітня 2020 12:50
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:03
У п.4.1 ТД ТЕО прописано: "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.02.2020 року до 22:00". Прохання визначитись з термінами.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянуто Ваше звернення. Повідомляємо, що в тендерну документацію найближчім часом будуть внесені зміни.
Роз`яснення щодо умов ТД
Дата подання: 14 квітня 2020 13:41
Дата відповіді: 15 квітня 2020 17:28
Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. По п.1.7, абзац другий Тендерної документації … ((«зазначена вимога не стосується документів, поданих в складі тендерної пропозиції на російській мові»)). Чи порушена стаття 20 Закону України Про забезпечення функціонування української мови як державної? 2. Якщо субпідрядником, якого учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю є юридична особа – нерезидент, то які довідки повинні надати учасники- нерезиденти згідно додатку 2 до тендерної документації (кваліфікаційні сертифікати, трудові книжки і т.ін.) -? 3. В додатку 3 тендерної документації для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору, вимагається в п.3 «Позитивний лист – відгук…» від замовника та/або балансоутримувача (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Згідно законодавства України єдиними документами, що підтверджують якість виконаних проектних робіт є: - на стадіях техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП) - позитивний звіт експертизи; - на стадії робочий проект – акт здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт. Цей, так званий, «Позитивний лист – відгук» , дублює договори та акти здачі-приймання виконаних… робіт, в яких є речення «сторони претензій одна до одної не мають» (див. зміну № 2, дод. Н до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 ). Тому пропонується вилучити п.3 з додатку 3 , як такий, що є нікчемним і немає ніякої юридичної сили. 4. В додатку 5 «Технічне завдання…» в п. 8, абзац 1, вимагається («…погодити з органами місцевого самоврядування, іншими зацікавленими організаціями та на Технічній раді Укравтодору. Виконати попередні погодження проектних рішень із зацікавленими організаціями». Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», стаття 31, п. 6 «Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами». Право погодження проектної документації надається Законом України «Про автомобільні дороги» Національній поліції України. До того, згідно п. 4.13 Положення про Технічну раду Державного агентства автомобільних доріг України, що затверджено наказом від 01.03.2017 р. № 54, «рішення Технічної ради мають рекомендаційний характер». Ця вимога може бути причиною оскарження результатів тендеру. Тому пропонується вищезазначену вимогу вилучити з цього пункту. 5. В п. 1.7. проекту договору вимога «Виконавець організовує проведення експертизи проектної документації організацією (організаціями) державної форми власності» порушує частину 4 статті 13 Конституції України - «всі суб’єкти права власності рівні перед законом» та статті 42 Конституції України щодо недопущення «…неправомірного обмеження конкуренції». Тому, пропонується це речення замінити на «Виконавець організовує проведення експертизи проектної документації». 6. Просимо підтвердити п. 11.5 проекту договору – « Замовник є неприбутковою організацією, не платник ПДВ», або виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Щодо першого пункту. Замовником не порушена стаття 20 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», так як зазначена стаття регламентує використання державної мови у сфері трудових відносин, а не у сфері публічних закупівель.
Щодо другого пункту. Якщо учасник планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника, який є юридичною особою - нерезидентом, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник в складі тендерної пропозиції має надати довідку від субпідрядника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Ніяких інших довідок додатком 2 до тендерної документації не передбачено. Водночас, умовами п.5.2 тендерної документації передбачено, що нерезидент повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (аналоги документів, що вимагаються тендерною документацією). У разі подання аналогу документу, нерезидент повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-пояснення, аналогом якого документу згідно вимог тендерної документації він є. У разі відсутності документу та/або його аналогу, учасник-нерезидент повинен надати в складі тендерної пропозиції лист - пояснення із зазначенням підстави неподання документа/аналогу документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Щодо третього пункту. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в тому числі позитивний лист – відгук, тобто умови Закону замовником не порушено.
Слід зазначити, що наявність листа-відгуку від замовника та/або балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат виконаних робіт) свідчить про спроможність виконавця якісно та вчасно виконувати роботи, що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів, соціальну значимість об’єкту, ТЕО якого закуповується, та стислі терміни реалізації проектування. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з досвідом якісного виконання аналогічних договорів.
Щодо четвертого пункту. У вашому запитанні надані і відповіді з цього приводу.
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»:
Стаття 31 п.6. «Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами».
Законом України «Про дорожній рух»:
Стаття 52-3 Повноваження Національної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху - «погодження відповідно до вимог цього Закону, інших законодавчих актів проектів на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг»;
Стаття 27 «Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється … на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції».
Стосовно питань Технічної ради Укравтодору, то питання діяльності Укравтодору обумовлено законодавством України. Стосовно того, який мають характер рішення цієї Технічної ради, то це не питання публічних закупівель. У зв`язку з наведеним вимоги Технічного завдання залишаються без змін.
Щодо п’ятого пункту. Вами в питанні не конкретизовано та не аргументовано, яким саме чином проведення експертизи організацією державної форми власності обмежує конкуренцію, наведені лише посилання на загальні норми законодавства, при цьому не зазначено, конкуренцію в якій сфері обмежує замовник, яким чином це обмежує вас, як учасника закупівлі та яким чином нібито обмеження конкуренції впливає на договірні відносини двох суб’єктів господарювання. Враховуючи, що розроблення ТЕО на будівництва мостового переходу через річку Південний Буг є державним замовленням, логічно та обґрунтовано проходження експертизи організацією державної форми власності, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Щодо шостого пункту. Замовник підтверджує, що він є неприбутковою організацією та не є платником податку на додану вартість. Зазначену інформацію учасник може перевірити самостійно на офіціальному сайті Фіскальної служби України через відкритий реєстр неприбуткових установ та організацій за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/non-profit.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-001262-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:32114330
Дата подання: 25 травня 2020 14:38
Скарга на дії Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Інтерпроект" (протокол розгляду тендерних пропозицій № 8/73/2020 від 19 травня 2020 року)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 16:54
рішення від 28.05.2020 № 10497 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 16:54
рішення від 15.06.2020 № 11791.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 22:06
Номер скарги: UA-2020-04-09-001262-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:32114330
Дата подання: 28 травня 2020 15:14
Скарга на дії Замовника
Скарга на рішення Замовника про визнання ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Укртрансакад" переможцем тендеру (протокол розгляду тендерних пропозицій № 9/73/2020 від 22 травня 2020 року)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 червня 2020 15:08
рішення від 01.06.2020 № 10713.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 15:08
рішення від 18.06.2020 № 12114.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 20:54

Документи подані скаржником

25 травня 2020 14:38
Платіжне доручення.pdf
25 травня 2020 14:38
Скарга.pdf
25 травня 2020 16:12
Електронний підпис
25 травня 2020 16:12
Електронний підпис
25 травня 2020 16:12
Електронний підпис
25 травня 2020 16:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

28 травня 2020 15:13
10. Довідка_МТБ.pdf
28 травня 2020 15:13
Платіжне дорічення.pdf
28 травня 2020 15:13
Скарга_28.05.20.pdf
28 травня 2020 15:35
Електронний підпис
28 травня 2020 15:35
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000046 ● f22498bae44d45ab9961c0204ee5296f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.04.2020 № 80

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-09-001262-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує, що порущення, виявлені за результатами моніторингу, усунені шляхом внесення змін в тендерну документацію. Зміни в тендерну документацію оприлюднені в електронній системі закупівель.

2020-04-30 16:59:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-04 09:50:29

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

  • UA-M-2020-05-28-000003 ● f642eb2a9b864b7b83c79ea58feac59e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.05.2020 № 153

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-09-001262-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-29 11:36:49

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.05.2020 № 154

Миколаїв


Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером ID в електронній системі закупівель UA-2020-04-09-001262-c.b1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за номером оголошення про проведення процедури UA-2020-04-09-001262-c (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.04.2020), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.05.2020 № 153 «Про початок моніторингу закупівлі», до моменту опублікування рішення органом оскарження.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-04-09-001262-c), здійсненого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та оприлюдненому в електронній системі закупівель 30 червня 2020 року. Керуючись ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (надалі – Закон) Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Коригування техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-04-09-001262-c), здійсненого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та оприлюдненому в електронній системі закупівель 30 червня 2020 року (надалі – Висновок). Констатуюча частина Висновку свідчить, що за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту другого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон) не відхилив тендерну пропозиції переможця ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Зокрема, на порушення умов пункту 3.5 Тендерної документації ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не надав Замовнику через електронну систему закупівель у вигляді, доступному для перегляду, наступні документи: «- оригінал довідки(ок) про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності, не зняття чи не погашення судимості наданої(их) особі(ам) уповноваженій(им) представляти інтереси учасника - переможця під час проведення процедури закупівель, виданої(их) уповноваженим на це органом не раніше дати публікації оголошення про відповідну закупівлю. - оригінал довідки про відсутність або оригінал документу про наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, що є дійсним станом на дату подання документа». Пункт 2 Висновку містить, серед іншого, висновок про наявність порушень законодавства, а саме: за результатами аналізу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення пункту другого частини першої статті 30 Закону. Служба заперечує наявність порушень законодавства з цього приводу з огляду на наступне. Відповідно п.3.5 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому, тендерна документація не містить вимог «…у вигляді, доступному для перегляду…», як зазначено у Висновку. Переможцем ТОВ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» 26 травня 2020 року через електронну систему закупівель завантажено файли: - public_doc.p7s; - public_doc (2).pdf; - pdf.pdf; - Dovidka_20135429880480806618.pdf.p7s; - Dovidka_20135429880480806618.pdf; - Довідка.pdf.p7s; - Довідка.pdf; - Довідка ОП 22.05.2020.zip. Тобто, Переможець виконав умову тендерної документації щодо завантаження в електронну систему закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Законом не визначено строк, протягом якого замовник має відхилити тендерну пропозицію переможця при наявності підстав для відхилення, тому констатувати факт порушення на дату оприлюднення Висновку, коли навіть не сплив строк для укладання договору, є безпідставним. Також повідомляємо, що внаслідок коригувань до плану проектно – вишукувальних робіт, внесених головним розпорядником коштів – Державним агентством автомобільних доріг України, вищезазначений об’єкт не включено до плану та зазначена закупівля буде відмінена внаслідок відсутності подальшої потреби в закупівлі.

2020-07-06 13:04:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-09 11:59:51

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ" 7 104 000,00
UAH з ПДВ
7 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" 12 650 000,00
UAH з ПДВ
12 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 18:55
Електронний підпис
12 травня 2020 18:54
Електронний підпис
12 травня 2020 18:51
03.Обладнання.pdf
12 травня 2020 17:49
Електронний підпис
12 травня 2020 17:47
03.Обладнання.pdf
12 травня 2020 17:47
09. Статут.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 10:34
public_doc.p7s
26 травня 2020 10:34
public_doc (2).pdf
26 травня 2020 10:34
pdf.pdf
26 травня 2020 10:34
Dovidka_20135429880480806618.pdf.p7s
26 травня 2020 10:34
Dovidka_20135429880480806618.pdf
26 травня 2020 10:34
Довідка.pdf.p7s
26 травня 2020 10:34
Довідка.pdf
26 травня 2020 10:34
Довідка ОП 22.05.2020.zip
26 травня 2020 10:30
Довідка ОП 22.05.2020.zip
26 травня 2020 10:30
public_doc.p7s
26 травня 2020 10:30
public_doc (2).pdf
26 травня 2020 10:30
pdf.pdf
26 травня 2020 10:30
Dovidka_20135429880480806618.pdf.p7s
26 травня 2020 10:30
Dovidka_20135429880480806618.pdf
26 травня 2020 10:30
Довідка.pdf.p7s
26 травня 2020 10:30
Довідка.pdf
22 травня 2020 15:11
Електронний підпис
12 травня 2020 15:31
Електронний підпис
12 травня 2020 15:30
8. Довідка_Ст.17.pdf
12 травня 2020 15:30
6.1. Опис до Статуту.pdf
12 травня 2020 15:30
6. Копія Статуту.PDF
12 травня 2020 15:30
3.1. Наказ (директор).pdf
12 травня 2020 15:30
3. Витяг з протоколу.pdf
12 травня 2020 15:30
18.1. Технічне завдання.pdf
12 травня 2020 15:29
14. Сертифікати.pdf
12 травня 2020 15:29
13. Довідка_Працівники.pdf
12 травня 2020 15:29
12. Ліцензійні картки.pdf
12 травня 2020 15:29
10. Довідка_МТБ.pdf
12 травня 2020 15:29
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
12 травня 2020 15:29
Платіжне доручення.pdf
12 травня 2020 15:29
Підписаний_Лицензия (2).pdf
12 травня 2020 15:29
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
Відхилено 7 104 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 09:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"
#32406215
Переможець 12 650 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"
#32406215
12 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 липня 2020 13:09
Коментар щодо відміни: ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг).
Документи:
06 липня 2020 13:09
Повідомлення про відміну торгів.pdf