Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі ДК 021-2015: 39130000-2 «Офісні меблі»
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2020-04-09-001225-a d6904d39dd8945ef8ae43dc83701fedf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

380444267811 rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
380444267811
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:47
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Згідно техзавдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Офісні меблі ДК 021-2015: 39130000-2 «Офісні меблі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Оболонський,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:42
Оголошення офісні меблі 2020.doc
14 квітня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:42
Оголошення офісні меблі 2020.doc
14 квітня 2020 14:57
Оголошення офісні меблі 2020.doc
09 квітня 2020 15:47
Оголошення офісні меблі 2020.doc
09 квітня 2020 12:49
Оголошення офісні меблі 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Дата подання: 23 квітня 2020 12:48
Незаконна дискваліфікація Переможця
Вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною, а наведені Замовником підстави дискваліфікації – такими, що не відповідають нормам чинного законодавства.

Присудження перемоги Учаснику з максимальною ціною фактично призвело до нераціональних витрат коштів державного бюджету, що може бути відповідно класифіковано контролюючими та правоохоронними органами.

Пропонуємо Замовнику скасувати дану закупівлю задля уникнення негативних наслідків в результаті оскарження Учасниками дискваліфікацій та в результаті дій правоохоронних та контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 16:11
- в учасника відсутні ескізи Позиції 5 та 7 у вигляді креслення з розмірами;
- відсутня копія документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія наказу про призначення або довіреність, тощо).
У Замовника немає коштів по КЕКВ -2210 у сумі 54941,00 грн. на придбання запропонованих офісних меблів ТОВ «Кассоне» .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Буйдін Герман Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3173305634
Дата подання: 22 квітня 2020 18:59
Щскарження рішення тендерної комісії
Мою пропозицію ФОП Буйдін ГГ було відхилено за такими крітеріями:
1) Відсутня довідка про контактні данні
2) ескізи 5 та 7 оформлені неналежним чином: немає підпису, або печатки
3 ) немає коштів по кевк -2210.
На все це надаю наступну інформацію.
1) У переліку кваліфікаційних документів не було вимоги надати окремо довідку про контактні данні. Також усі ці контактні данні були передбачені у додатку: цінова пропозиція, де всі вони і були наведені.
2) З відповідністю до вимог тендеру "Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)." і немає жодної вимого щодо обов'язковості підпису, без печатки. Оскільки я працюю без печатки, то у відповідності до умов тендеру, я як учасник можу подавати ескізи без підпису. Обовїязковість підпису є лише для надання переможцем документів у паперовому вигляді. Тому таке ваше обгрунтування є незаконним, та суперечить вимогам тендеру.
3) в мене немає заборгованості перед податковою і на розрахунковому рахуку є достатня кількість грошей для виконная замовлення у повному обсягу та термінах, визначених вимогами тендеру.

Тому прошу ще раз передивитися ваші висновки, та прийняти рішення яке б дійсно відповідало умовам тендерной пропозиції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 09:28
Добрий день. Все що написано в Рішенні - має своє обґрунтування. Закупівля здійснюватиметься за рахунок основних засобів, тобто по КЕКВ -3110, де одиниця товару має коштуватиме більше 7200,00 грн. з ПДВ. У Вашій пропозиції вартість одиниці товару менше зазначеної суми. Також, 79000,00 грн. : 31 шт.= 2 548,39 грн. середня вартість у Вашій пропозиції за одиницю товару, а це малоцінка, КЕКВ-2210. У Замовники немає коштів у сумі 79000,00 грн. на закупівлю по КЕКВ-2210. Дякую.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Буйдін Герман Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3173305634
Дата подання: 23 квітня 2020 09:58
Оскарження
Такий підхід не було відображено у тендерних вимогах. А через те не може бути визнаний законним. Якщо у зам овника немає коштів на придбання меблів за 79000 , то яким чином він обирає переможця з вищою ціною. Щось це дуже схоже на корупційну дію. І як наслідок є вагомим приводом для розгляду цієї закупівлі у антикорупційному суді.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 10:34
Разом з оголошення читайте плани Замовники. А коли Вам не зрозуміло , що таке основні та малоцінні засоби – проконсультесь з бухгалтером.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35544737
Дата подання: 23 квітня 2020 14:39
Неправомірність відхилення пропозиції
Неправомірність відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 16:24
- в учасника відсутні ескізи Позиції 5 та 7 у вигляді креслення з розмірами;
- відсутня копія Статуту або іншого установчого документу (перша та остання сторінка) - для юридичних осіб .
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Буйдін Герман Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3173305634
Дата подання: 23 квітня 2020 13:20
Оскарження
Ніде у тендерній документації не сказано про спосіб фінансування, але є примітка пункт 2.3 що ціна не може бути вищою за середню ціну по області, у зв'язку з тим що незаконно були відхилені усі пропозиції і обрана закупівля, яка майже в 3 рази вища за середню по області, то ми звинувачуємо Вас у Заздалегідь прийнятому рішенню , або корпційній дії з метою отримати хабаря від Учасника, якого ви обрали переможцем. Вимагаємо розірвати договір, переглянути усі пропозиції знову виходячи з опублікованих тендерних вимог, а не з прихованих способів дискваліфікації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 16:15
- в учасника відсутня довідка про контакті дані;
- ескізи Позиції 5 та 7 у вигляді креслення з розмірами оформлені неналежним чином: без підпису або печатки;
У Замовника немає коштів по КЕКВ -2210 у сумі 79000,00 грн. на придбання запропонованих офісних меблів ФОП Буйдін Г.Г.
все інше - ваші емоції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001225-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЗЗАРЕ", Код ЄДРПОУ:37499770
Дата подання: 23 квітня 2020 13:44
Оскарження рішення та вимога про скасування закупівлі
Вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною, а наведені Замовником підстави дискваліфікації – такими, що не відповідають нормам чинного законодавства. Присудження перемоги Учаснику з максимальною ціною призвело до нераціональних витрат бюджетних коштів, що може бути предметом розгляду контролюючих та правоохоронних органів.
В тендерній документації не було вказано, що закупівля здійснюється за КЕКВ -3110. Тобто, вартість одиниці повинна бути більшою за 7200,00 грн. з ПДВ. і, що Замовник буде визначати переможця за такою ціною, що ми вважаємо порушенням.
Проте, є очевидним, що Замовник просить поставити стелажі, полиці тощо ціна за одиницю яких є набагато нижчою ніж 7200,00 грн з ПДВ і в бюджетному процесі закупівля таких товарів повинна бути відображена за КЕВК-2210. І дії Замовника із проведення закупівлі предметів вартість яких є очевидно нижчою за 7200,00 грн з ПДВ за КЕВК-3110 замість КЕВК-2210 вважаємо або помилкою або свідомим порушенням.
Крім того, п. 2.3. Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що Ціна одиниці товару не повинна бути вищою середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі. Як зазначалось вище ціни на предмети закупівлі явно нижчі ніж 7200,00 грн з ПДВ за одиницю, і сам Замовник вибрав не тільки найбільшу ціну (безпідставно дискваліфікувавши інших учасників), а й очевидно, що ціна на такі предмет закупівлі у вибраного перемождця набагато більша за середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі.
Вимогаємо від Замовника скасувати дану закупівлю задля уникнення негативних наслідків та подання Учасниками закупівлі скарг до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 16:19
Разом з оголошення читайте плани Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Кассоне" 54 941,00
UAH з ПДВ
54 941,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Буйдін Герман Геннадійович 179 500,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" 93 990,00
UAH з ПДВ
89 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗЗАРЕ" 113 063,00
UAH з ПДВ
89 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАТРАН" 174 990,00
UAH з ПДВ
174 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛІСНИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА" 198 409,00
UAH з ПДВ
195 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 13:54
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:53
Серт2-swisskrono-sert.pdf
17 квітня 2020 13:53
Серт1-swisskrono-novi-tu-2017.pdf
17 квітня 2020 13:53
Директор КАССОНЕ.pdf
17 квітня 2020 13:53
Виписка ЄДР КАССОНЕ.pdf
17 квітня 2020 13:53
Висновок сен-епід.pdf
17 квітня 2020 13:53
Висновок сен-епід2.pdf
17 квітня 2020 13:53
Статут КАССОНЕ.pdf
17 квітня 2020 13:53
Висновок сен-епід3.pdf
17 квітня 2020 13:53
Св.ПДВ КАССОНЕ.pdf
17 квітня 2020 13:53
Витяг ЄДР КАССОНЕ.pdf
17 квітня 2020 13:53
Договір.pdf
17 квітня 2020 13:53
Висновок сен-епід4.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 10:32
держреєстрація.pdf
17 квітня 2020 10:32
додаток 3 декор.pdf
17 квітня 2020 10:32
іпн код.pdf
17 квітня 2020 10:32
паспорт0001.pdf
17 квітня 2020 10:32
стелаж декор чертеж.bmp
17 квітня 2020 10:32
тумба мобильная.jpg
17 квітня 2020 10:32
тумба мобильная 2.jpg
17 квітня 2020 10:32
стелаж декор 1.jpg
17 квітня 2020 10:32
стеллаж 1 чертеж.jpg

Публічні документи

17 квітня 2020 15:53
Ескіз позиції 7.pdf
17 квітня 2020 15:53
Ескіз позиції 5.pdf
17 квітня 2020 15:53
Витяг завіренний.pdf
17 квітня 2020 15:53
Виписка з ЄДР Аззаре.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 12:45
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:40
Свідоц держ реєстрац.PDF
16 квітня 2020 11:40
Витяг з ЄДР 1.5.PDF
16 квітня 2020 11:40
Витяг з ЄДР 1.4.PDF
16 квітня 2020 11:40
Витяг з ЄДР 1.3.PDF
16 квітня 2020 11:40
Витяг з ЄДР 1.2.PDF
16 квітня 2020 11:40
Витяг з ЄДР 1.1.PDF
16 квітня 2020 11:40
Сертиф. відповід ДСП .PDF
16 квітня 2020 11:40
Висновок СЕС 1.3.PDF
16 квітня 2020 11:40
Висновок СЕС 1.2.PDF
16 квітня 2020 11:40
Висновок СЕС 1.1.PDF
16 квітня 2020 11:40
Дог_3.PDF
16 квітня 2020 11:40
Дог_2.PDF
16 квітня 2020 11:40
Дог_1.PDF
16 квітня 2020 11:40
Ескіз.PDF
16 квітня 2020 11:40
Пропоз _2.PDF
16 квітня 2020 11:40
Пропоз_1.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 14:34
Копія паспорту.pdf
17 квітня 2020 14:34
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кассоне"

ФОП Буйдін Герман Геннадійович

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"

ТОВ "АЗЗАРЕ"

ТОВ "КАТРАН"

ФОП "КОЛІСНИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кассоне"
#38703110
Відхилено 54 941,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:16
ФОП Буйдін Герман Геннадійович
#3173305634
Відхилено 79 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:34
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"
#35544737
Відхилено 89 500,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:56
ТОВ "АЗЗАРЕ"
#37499770
Відхилено 89 990,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 09:55
ТОВ "КАТРАН"
#21482782
Відхилено 174 990,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:24
ФОП "КОЛІСНИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА"
#3011010980
Переможець 195 388,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:54

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЛІСНИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА"
#3011010980
195 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 17:57
Дод.угода № оф.меблі .doc зміни до договору
20 травня 2020 17:56
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:56
Дог.офісні Меблі_цбс.PDF укладений
08 травня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівля
Номер договору про закупівлю: № 1-ОМ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 166 314,00
UAH