Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс протизсувних заходів для укріплення Дніпровського схилу біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва
Очікувана вартість
16 050 250,00 UAH
UA-2020-04-09-001123-a 862ee1a7d5864e4f9730bb868dafcab8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:43
Очікувана вартість: 16 050 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 050,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Дніпровський схил біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Комплекс протизсувних заходів для укріплення Дніпровського схилу біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Дніпровський схил біля Пішохідного мосту (2 зсувний цирк) у Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 15 975 194,04
UAH з ПДВ
13 196 850,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ" 15 979 860,00
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 13 304 955,79
UAH з ПДВ
13 304 955,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 16 050 200,00
UAH з ПДВ
16 050 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 15:16
Електронний підпис
12 травня 2020 15:14
6.Ліцензія АВК.pdf.zip
12 травня 2020 15:14
32.Фінансовий звіт.pdf.zip
12 травня 2020 15:14
29.Документ_ЄДР_1006590030.zip.zip
12 травня 2020 15:14
51. Інші довідки.pdf.zip
12 травня 2020 15:14
26. Статут.pdf.zip
12 травня 2020 15:14
26. Статут.pdf.zip
12 травня 2020 15:14
28.витяг з ПДВ.PDF.zip
12 травня 2020 15:13
49. Додаток 7.pdf.zip
12 травня 2020 15:13
50.Проект договору.pdf.zip
12 травня 2020 15:13
48.Лист-зобов'язання.pdf.zip

Публічні документи

30 квітня 2020 16:25
Кваліфікаційні док.rar
30 квітня 2020 16:25
Документ_ЄДР_1005873709.zip
30 квітня 2020 16:25
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 13 196 850,32
UAH з ПДВ
19 травня 2020 18:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
13 196 850,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 11:05
Додаткова угода № 6 від 20.12.2023 до дог. № 14-20-КТ від 05.06.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 14:38
ДУ № 5 від 23.12.2022 до дог. № 14-20-КТ від 05.05.2020 (2 зсувний цирк).pdf зміни до договору
23 грудня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:40
Додаткова угода № 4 від 31.12.2021р. до дог. № 14-20-КТ від 05.06.2020р., Пішохідний міст (2 зсувний цирк).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 15:30
Додаткова угода № 3 від 12.07.2021 р. до дог. №14-20-КТ від 05.06.2020 р.pdf зміни до договору
12 липня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 10:23
Додаткова угода № 2 від 21.05.2021 до дог. № 14-20-КТ від 05.06.2020 Пішохідний міст.pdf зміни до договору
21 травня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:52
Додаткова угода 1 від 30.12.2020 до дог 14_20-КТ Пішохідний міст.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:50
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 14:24
Договір 14-20 КТ від 05.06.2020 р..pdf укладений
05 червня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, у зв’язку зі зміною реквізитів підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 21.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 4 –План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 12.07.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 31.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись п.4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; в розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в розділ 4 Договору «Порядок розрахунків»; в розділ 17 Договору «Інші умови договору»; в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 5 від 23.12.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план роботи; Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 20.12.2023 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML