Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
222 092,00 UAH
UA-2020-04-09-001073-c e0474b1d97804d4c8000e0ae18adf3fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:25
Очікувана вартість: 222 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 110,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


для Харківської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:28
проект договору Послуги технічне ліфти.doc
09 квітня 2020 16:28
ТД ТО ліфти ХКЛ1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001073-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ", Код ЄДРПОУ:40166933
Дата подання: 29 квітня 2020 15:18
Щодо дискваліфікації учасника
Відповідно до протоколу №ЦОЗ-08-05/265 від 28 квітня 2020року Замовником торгів було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Керуюча компанія-Добробут" з тієї підстави, що у наданій учасником у складі тендерної пропозиції формі "Форма "Цінова пропозиція" , інформація щодо кількості послуг не відповідає вимогам тендерної пропозиції. З даним відхиленням ми не погоджуєиося з наступних прични:
1. Тендерна пропозиція не містить вимоги щодо того як саме повиннен був визначеначений кількісний показник у формі "Форма "Цінова пропозиція"
2. Попередні закупівля, що була проведена замовником з аналогічного предмету закупівлі UA-2020-02-28-002497-a, містить таку саму форму цінової пропозиції у якійУчасником кількість визначена як "1" і така пропозиція не була відхилена, а учасник був визначений Замовником переможцем і з ним укладено договір.
З огляду на те, що Замовник визначив формальну причину для дискваліфікації нас, як учасника, просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації ТОВ "Керуюча компанія-Добробут", та оголосити нас переможцем Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2020 15:06

«Рішенням тендерного комітету було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Керуюча компанія-Добробут" з тієї підстави, що у наданій учасником у складі тендерної пропозиції формі "Форма "Цінова пропозиція" , інформація щодо кількості послуг не відповідає вимогам тендерної пропозиції та кількості , зазначеній в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Слід звернути увагу, що відхилення тендерних пропозицій у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації є обов’язком замовника.
Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця» ».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ" 202 500,00
UAH з ПДВ
202 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" 221 100,00
UAH з ПДВ
221 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ФЕНІКС ДАБЛ ЕФ" 222 084,00
UAH з ПДВ
222 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 11:37
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:32
Проект договору.PDF
24 квітня 2020 11:32
Технічна частина.PDF
24 квітня 2020 11:32
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

30 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:50
4_Довідка дпс.pdf
30 квітня 2020 16:50
2_ст17.pdf
30 квітня 2020 16:50
1_Довідка МВС.pdf
24 квітня 2020 09:53
Електронний підпис
24 квітня 2020 09:50
3_ Технічна частина.pdf
24 квітня 2020 09:50
1_ Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:02
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:57
Технічна част.PDF
21 квітня 2020 16:57
Кваліфікаційна част.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ФЕНІКС ДАБЛ ЕФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ"
#40166933
Відхилено 202 500,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:01
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
Переможець 221 100,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
221 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:54
Дод угода 2 (20%) до ЦОЗ ТН-260 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:21
Дод угода 1 до ЦОЗ_ТН-260 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:46
Договір ЦОЗ_ТН-260.pdf укладений
15 травня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до преамбули Договору
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 202 675,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 779,17 UAH)