Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловиче, тушки курей
Очікувана вартість
439 400,00 UAH
UA-2020-04-09-000919-a c2fec43054ef4dbd9ea5a6c97eeb92a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ірина Валеріївна

+380504131444 aptekabrovary@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "БРОВАРСЬКА БКЛ" БРР БМР
Код ЄДРПОУ: 01994497
Вебсайт: http://brovcrl.in.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Контактна особа: Висоцька Ірина Валеріївна
+380504131444
aptekabrovary@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:53
Очікувана вартість: 439 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 197,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кг
М'ясо яловиче охолоджене (м'якоть задньо-тазової частини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 14; Ярослава Мудрого 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1000 кг
М'ясо курки охолоджене (тушки курей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 14; Ярослава Мудрого 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:44
Тендерна документація_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-000919-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Рудь Віта Вікторівна", Код ЄДРПОУ:3258718686
Дата подання: 03 травня 2020 16:12
Оскарження визначення переможця
Проаналізувавши тендерну пропозицію переможця закупівлі, ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, зазначаємо, що у гарантійному листі (с.111 тендерної пропозиція ФОП Випущенко Л.М.) наданого ФОП Сергієнко В.І. міститься інформація про те, що він гарантує постачання товару, а саме: м'ясо яловиче у кількості 2800 кг. Проте, Замовник в Додатку 1 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо)» зазначає технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме: М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть задньотазової частини).
У формі тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. (с.145 тендерної пропозиція ФОП Випущенко Л.М.), зазначено назву товару, що Переможець закупівлі має намір постачати М'ясо яловиче охолоджене, без зазначення якої саме його частини.
Крім того, Замовник в Додатку 1 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо)» вимагає від Учасників подання в складі тендерної пропозиції копію документів, для підтвердження якості продукції (декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO 17050 -1:2006 «Декларація постачальника про відповідність Частині І. Загальні вимоги»). Проте, Переможець закупівлі не надав в складі тендерної пропозиції вище зазначений документ.
Відповідно до Додатку 4 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» в п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пп.2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал із зазначенням їх посад, прізвищ, стажу роботи. Проте, ФОП Випущенко Л.М. надає на ст. 33 тендерної пропозиції «Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якій не вказує стаж роботи працівників.
ФОП Випущенко Л.М. надає на ст. 94 тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки товарів згідно предмету закупівлі в якій вказує, що має в наявності складське приміщення (в т.ч. частина низькотемпературної камери) за адресою м.Полтава, вул. Зіньківська, 51/2 з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його зберігання (від -18 градусів за Цельсієм до +10 градусів за Цельсієм). Проте, в договорі оренди №35/19 від 4.11.2019 р. зазначено, що ФОП Випущенко Л.М. орендує частину низькотемпературної камери площею 50 кв. м., а не складське приміщення. Таким чином, ФОП Випущенко Л.М. вводить в оману тендерний комітет, оскільки інформація зазначена в довідці не є достовірною.
Крім того, відповідно до технічних характеристик холодильного обладнання діапазон роботи низькотемпературних камер коливається в межах від -100 С до -180 С, тобто для зберігання замороженої продукції. Проте, відповідно до технічних вимог Замовника продукція має постачатися охолодженою.
А також доводимо до відома тендерний комітет, що гарантійні листи надані ФОП Сергієнко В.І. для Учасників ФОП Випущенко Л.М. та ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. містять ознаки підробки (накладення) підпису та печатки ФОП Сергієнко В.І., оскільки розміщенні ідентично та мають вихідні номера та дати видачі послідовно, що кваліфікує їх як пов’язаних осіб, які порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі», діють у вигляді вчинення антиконкурентних дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Також, ФОП Випущенко Л.М. та ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. в складі тендерної пропозиції надають договора купівлі продажу з одними і тими ж самими постачальниками ФОП Сергієнко В.І. та ТОВ «ХАЛФУД».
Зважаючи на вище зазначену інформацію отриману з тендерної пропозиції визначеного ВАМИ переможця закупівлі, вбачаємо дискримінацію Учасників та недобросовісну конкуренцію.
ФОП «Рудь В.В.» вважає, що тендерний комітет неуважно вивчив документи ФОП Випущенко Л.М., тому вимагає перегляду кваліфікації учасників закупівлі.

З повагою ФОП «Рудь В.В.»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 11:50
Шановний Учаснику. Розглянувши Вашу вимогу зазначаємо, що в гарантійному листі, який наданий ФО-П Сергієнко В.І. переможцю закупівлі ФО-П Випущенко Л.М. гарантується постачання товару згідно предмету закупівлі «М'ясо яловиче, тушки курей» відповідно до вимог тендерної документації. Також в тендерній пропозиції ФО-П Випущенко Л.М. надав лист-пояснення , щодо скасування обов’язкової сертифікації продуктів харчування. В довідці у довільній формі відповідно до Додатку 4 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до ст.. 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» наведений досвід роботи на аналогічній посаді, та надано копії трудових книжок працівників, що задовольняє Замовника. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФО-П Випущенко Л.М. зазначає про наявність орендованого складського приміщення (в т.ч. частини низькотемпературної камери) за адресою м. Полтава, вул.. Зіньківська, 51/2 в кількості 1 шт. (50 кв.м) (арендується частина складського приміщення), а саме частина низькотемпературної камери, що підтверджується договором аренди від 04.11.2019 р. № 35/19. Низькотемпературна камера, як вбачається з довідки ФО-П Випущенко Л.М., працює з дотриманням холодового режиму та всіх вимог щодо безпечності його зберігання (від -18 градусів за Цельсієм до +10 градусів за Цельсієм). Також зазначаємо, що в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання температурного режиму холодильного обладнання Учасника. Стосовно того, що гарантійний лист наданий ФО-П СергієнкоВ .І. для ФО-П Випущенко Л.М. містить ознаки підробки (накладення) підпису та печатки, то тендерний комітет повідомляє, що він не є експертом в даному питанні.
На підставі вищевказаного Ваша вимога не задоволена.

Документи подані скаржником

03 травня 2020 16:12
Оскарження.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 425 196,00
UAH з ПДВ
404 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна" 426 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 437 244,00
UAH з ПДВ
431 072,00
UAH з ПДВ
Документи
КОПТЮХ ТЕТЯНА ВЛАДИСЛАВІВНА 435 400,00
UAH з ПДВ
435 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
30 квітня 2020 18:59
public_doc.p7s
30 квітня 2020 18:59
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
30 квітня 2020 18:59
Довідка.zip
30 квітня 2020 18:59
ДПІ.pdf
28 квітня 2020 10:32
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:27
Цінова-нова.pdf
24 квітня 2020 10:23
Електронний підпис
24 квітня 2020 10:22
Реєстр.pdf
24 квітня 2020 10:22
Цінова.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 09:47
Електронний підпис
24 квітня 2020 09:45
с.84-89. Проект договору.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.68. Потужності.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.60-62. Договір оренди.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.57-59. Договір купівлі.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.52-53. Відгуки.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.8. Довідка 4 ОПП.PDF
24 квітня 2020 09:45
с.1. Реєстр.PDF

Публічні документи

24 квітня 2020 12:13
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:13
на подання.part6.rar
24 квітня 2020 12:13
на подання.part5.rar
24 квітня 2020 12:13
на подання.part4.rar
24 квітня 2020 12:13
на подання.part3.rar
24 квітня 2020 12:12
на подання.part2.rar
24 квітня 2020 12:12
на подання.part1.rar

Публічні документи

23 квітня 2020 23:11
Електронний підпис
23 квітня 2020 23:09
Пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 23:09
Довiдки.pdf
23 квітня 2020 23:09
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 23:09
Установчі документи.pdf
23 квітня 2020 23:09
Реестр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП "Рудь Віта Вікторівна"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

КОПТЮХ ТЕТЯНА ВЛАДИСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 404 928,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
404 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 09:56
ФО-П Випущенко Людмила Миколаївна Дод. уг. № 1 від 13.05.2020 р. до Дог. № 214 в (1).pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 09:36
ФО-П Випущенко Людмила Миколаївна Дог. №214 від 13.05.2020 р..pdf укладений
13 травня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 404 916,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 486,00 UAH)