Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали ( 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; 43324-Система для переливання рідин загального призначення; 43324-Система для переливання рідин загального призначення; 47017- Шприц загального призначення, разового застосування 47017- Шприц загального призначення, разового застосування; 47017- Шприц загального призначення, разового застосування; 47017- Шприц загального призначення, разового застосування; 47017- Шприц загального призначення, разового застосування; 38501- Шприц інсуліновий з голкою, стандартний; 47017- Шприц загального призначення, разового застосування.)
Очікувана вартість
2 337 821,86 UAH
UA-2020-04-09-000746-b c11bfeac48cc438e972462ee767a2425
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:15
Очікувана вартість: 2 337 821,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 689,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37550 шт
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
94000 шт
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 шт
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
142400 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп , 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
199000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
148150 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 х 38 мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
222220 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
16510 пачка
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 50,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 1,2 x 38мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
47530 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання 1,0 мл (інсуліновий U-100, з голкою 0,33 x 13мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Шприц одноразового використання 100 мл (катетерний тип) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет та/або власний бюджет та/або інші кошти Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:44
ТД ..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮНМЕД" 2 313 513,87
UAH з ПДВ
2 313 513,87
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 2 328 633,83
UAH з ПДВ
2 328 633,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 13:23
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2020 09:06
Лист відгук.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 6 Технічна.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 5 Технічна.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 4 Технічна.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 3 Технічна.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 2 Комерційна.pdf
27 квітня 2020 14:17
Часть 1 Комерційна.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
27 квітня 2020 14:26
2 Технічна частина.pdf
27 квітня 2020 14:26
1 Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮНМЕД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
Переможець 2 313 513,87
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
2 313 513,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:06
Додаткова 9.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:01
Додаткова 8.pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:47
Додаткова 7.pdf зміни до договору
02 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:29
Додаткова 6.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:30
Додаткова 5.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:03
Додаткова 4.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:58
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:10
Додаткова угода _3 Юнмед.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:25
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 липня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 11:03
Додаткова 1.pdf зміни до договору
10 червня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 08:15
підписаний контракт укладений
26 травня 2020 08:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВІдповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"З метою дотримання ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», необхідно оприлюднювати всі додатки до договору , а це можливо за умови технічного відображення у п. сума з ПДВ – 1355844,51.Замовник наголошує, що загальна сума договору №92/5 від 26.05.2020 р. становить 1355844,50 без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі-.
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями ч.І ст. 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 92/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 627 013,41
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)