Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по збиранню, прийому відходів 1, 2, 3 класу небезпеки та утилізації
Очікувана вартість
6 957,55 UAH
UA-2020-04-09-000606-c 045098f991ab43eb94aac816cdd347e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталья Николаевна

+380629400820 n.vyazovik@mpw.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська філія ДП «АМПУ»
Код ЄДРПОУ: 38728439
Вебсайт: http://uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
Контактна особа: Вязовик Наталья Николаевна
+380629400820
n.vyazovik@mpw.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 11:00
Очікувана вартість: 6 957,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


«Код 90520000-8 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги по збиранню, прийому відходів 1, 2, 3 класу небезпеки та утилізації)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 лот
Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 11:13
09 - Перелік змін.docx
16 квітня 2020 11:13
08 - ТД - договір зі змінами.docx
16 квітня 2020 11:13
07 - ТД зі змінами.docx
16 квітня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 11:13
09 - Перелік змін.docx
16 квітня 2020 11:13
08 - ТД - договір зі змінами.docx
09 квітня 2020 13:50
02 - ТД - договор.docx
16 квітня 2020 11:13
07 - ТД зі змінами.docx
09 квітня 2020 13:50
02 - ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

забезпечення ТП
Дата подання: 10 квітня 2020 11:48
Дата відповіді: 13 квітня 2020 08:22
Шановний Замовнику! В тендерній документації в ч 1.5 Р 3 "Інформація з підготовки ТП" зазначено: документом, що підтверджує надання учасником забезпечення ТП є електронна банківська гарантія. Проте в ч.2 "забезпечення ТП" та на електронному майданчику заупівлі відсутня інформація щодо виду, розміру та строку дії забезпечення ТП. Приведіть, будь ласка, тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п. 1.5. тендерної документації: "...якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі...".
Забезпечення ТП під час цієї процедури не вимагається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-000606-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 13 квітня 2020 17:29
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000606-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації)
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000606-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі є Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме:
У тендерній документації в ч. 7 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено:
• Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) - У зв’язку з тим, що предметом закупівлі не є роботи, інформація Учасникам не надається.

Зазначаємо, що згідно тендерної документації, предметом закупівлі є послуги, а не роботи.
Наголошуємо, що чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Це є порушенням основних принципів закупівель передбачених в Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1.Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 10:58
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-000606-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 14 квітня 2020 11:23
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000606-c
Код ДК 021:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації)
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
4.Обгрунтування вимоги:

Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000606-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі є Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме:
У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено:

1.1. інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (виконання комплексного екологічного моніторингу);

Відповідно до ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких Постачальникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону Украни «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 174
Враховуючи те, що згідно ТД Предметом закупівлі є: Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації за кодом класифікатора згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 Код ДК021: 90520000-8, вимагати від учасників надання довідки про виконання аналогічного договору з предметом договору: виконання комплексного екологічного моніторингу, є неправомірним. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло можливих учасників процедури закупівлі.
У ч. 4 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі.

Вимагаємо:
У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» внести зміни в наступній редакції:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 10:58
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 5 960,00
UAH
5 960,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 квітня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій