Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 1+654 автомобільної дороги С050116 Софіївка - Новополтавка»
Очікувана вартість
10 680 483,60 UAH
UA-2020-04-09-000504-b 848b3e6d99fd462c925b8073e34e6403
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:06
Очікувана вартість: 10 680 483,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 207,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53402 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 1+654 автомобільної дороги С050116 Софіївка - Новополтавка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000154 ● cafc5e7ca37f4893a3e2411d65966ed5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-04-09-000504-b 09.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-02 08:23:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 1+654 автомобільної дороги С050116 Софіївка - Новополтавка»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-09-000504-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» у зв’язку з визнанням відповідно до рішення Адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к його таким, що вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50 та визначене пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт, проведеної
ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» за лотом 5 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2017-07-21-001124-в).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-07 17:43:36

Про надання пояснень

Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Замовник) 09.04.2020 в електронній системі закупівель розпочато процедуру закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 1+654 автомобільної дороги С050116 Софіївка - Новополтавка», ID закупівлі - UA-2020-04-09-000504-b.
Переможцем закупівлі визнано ТОВ «Хозхімсервіс», про що зазначено в протоколі від 06.05.2020 №150 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій.
Адміністративна колегія Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України 04.05.2020 № 55/15-р/к визнало ТОВ «Хозхімсервіс» таким, що вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50 та визначене пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт.
Згідно з частиною другою статті 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (далі – Закон) органи Антимонопольного комітету України оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України протягом 10 робочих днів з дня його прийняття.
Згідно з листом Антимонопольного комітету України від 19.06.2018 № 300-29/02-7453 законодавством України у сфері захисту економічної конкуренції не передбачено обов’язку щодо оприлюднення на офіційному сайті АМКУ інформації про зупинення рішення органу Комітету, у випадках передбачених частиною четвертою та п’ятою статті 60 Закону.
Чинним законодавством не передбачено ведення АМКУ реєстру суб’єктів господарювання, які протягом останніх трьох років притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Отже, такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
На сайті Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/control/don/uk/publish/ category/85796, містяться дані про «РІШЕННЯ №55/15-Р/К ВІД 04.05.2020 У СПРАВІ №55/20-2019» датовані 18.05.2020 (скріншот сторінки додається).
Таким чином, на момент прийняття рішення про визначення ТОВ «Хозхімсервіс» переможцем процедури закупівлі (06.05.2020) на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України була відсутня інформація, що учасник протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Вимогами тендерної документації передбачено надання учасниками «Інформації в довільній формі про те, що Учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник.
Учасником ТОВ «Хозхімсервіс» надано документ від 30.04.2020 № 703, яким він гарантує що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Окремо слід зазначити, що рішенням від 04.05.2020 № 55/15-р/к Адміністративна колегія Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України постановила визнати, що ТОВ «Хозхімсервіс» (ідентифікаційний код 24157485) вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50 та визначене пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, під час участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт, та постановила накласти на нього штраф у загальному обсязі 340 000,00 грн. Штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу. Рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення.
Відповідно до частини другої статті 60 Закону рішення Антимонопольного комітету України, адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та державного уповноваженого Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарського суду міста Києва. Рішення адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України оскаржуються до господарських судів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
Частиною четвертою статті 60 Закону визначено, що порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого згідно з частиною першою статті 48 Закону, частиною першою статті 30 Закону, зупиняє виконання зазначеного
рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.08.2020 зазначено, що оскільки дія рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04 травня 2020 року № 55/15-р/к зупинена у зв`язку з його оскарженням у господарському суді, ТОВ «Хозхімсервіс» не може бути позбавлене права на участь у публічних закупівлях через прийняття рішення № 55/15-р/к та розміщення інформації про нього у зведених відомостях про рішення органів АМК на веб-порталі АМК.
Враховуючи вищезазначене, на момент прийняття рішення про визначення переможця відкритих торгів (06.05.2020), у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 1+654 автомобільної дороги С050116 Софіївка - Новополтавка» (далі – Закупівля) (UA-2020-04-09-000504-b), надає наступні аргументовані заперечення. 1. Щодо перевищення строку на оприлюднення повідомлення про внесення змін. 06.11.2020 Замовник уклав додаткову угоду № 4 (уточнення терміну виконання робіт) до договору від 25.05.2020 № 89/20 (далі – Договір). 10.11.2020 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору. Відповідно до абзацу 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону підлягає оприлюдненню протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Таким чином Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на третій робочий день з дня укладення додаткової угоди до договору, чим виконано вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. У Висновку Держаудитслужба України посилається на неналежну норму права, а саме на абзац 9 частини 1 статті 10 Закону, яка встановлює строки щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника і ніяким чином не відноситься до строків оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовником не перевищено строк на оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. 2. Щодо встановлення порушення законодавства в частині відображення форми повідомлення про внесення змін до договору. Замовником 28.05.2020 укладено додаткову угоду № 1 до Договору (зміна порядку здійснення розрахунків без зміни суми договору) та сформовано повідомлення в електронній системі закупівель про внесення змін до Договору. Зазначені зміни автоматично формуються електронною системою закупівель у вигляді «Повідомлення про внесення змін до договору» (далі – Повідомлення). Технічними властивостями електронної системи закупівель Prozorro не передбачено відображення в Повідомленні інформації про суму договору після внесення змін (пункт 14) та кількості товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (пункт 15), відповідно до Форми повідомлення про внесення змін до договору, затвердженою наказом № 490. Листом від 04.06.2020 № 206/1303/10 державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке є балансоутримувачем електронного майданчику prozorro.gov.ua та відповідальною особою за впровадження технічного функціоналу системи закупівель, підтверджувало вищевказані аргументи Замовника щодо відсутньої технічної можливості відображення в Повідомленні інформації про суму договору після внесення змін (пункт 14) та кількості товарів або обсягів виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (пункт 15). Також даному питанню неодноразово надавалася правова оцінка судами, в тому числі Донецьким окружним адміністративним судом (справа №200/4653/20-а). Таким чином, Департаментом не порушено процедуру відображення форми повідомлення про внесення змін до договору. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру Закупівлі було здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства.

2020-12-17 14:53:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 15.12.2020 подано позов про оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 05 січня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 10 520 020,84
UAH з ПДВ
10 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маркевич Іван Іванович 10 600 000,00
UAH з ПДВ
10 439 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ФОП Маркевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 10 350 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
10 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 13:33
ДУ №4 КАП №89_20 Міст на км 1+654 Софіївка - Новополтавка.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:37
ДУ №3 КАП №89_20 Міст на км 1+654 Софіївка - Новополтавка.PDF зміни до договору
05 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 08:35
ДУ №2 КАП №89_20 Міст на км 1+654 Софіївка - Новополтавка.PDF зміни до договору
22 вересня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:26
ДУ №1 КАП №89_20 Міст на км 1+654 Софіївка - Новополтавка.PDF зміни до договору
28 травня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:38
Договір КАП №89-20 Міст на км 1+654 Софіївка - Новополтавка.pdf укладений
25 травня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку здійснення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, Підрядник забезпечує виконання робіт до 30.11.2020.
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 159 683,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 526 613,97 UAH)