Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Літвінова Наталія Миколаївна +380412474379 odaguba@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 8 925 785,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 627,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44627 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 17:15 |
протокол _88 зміни.pdf | |
13 квітня 2020 17:15 |
перелік.pdf | |
13 квітня 2020 17:15 |
1. Інструкція ТД_Нова Борова зміни.docx | |
13 квітня 2020 17:15 |
3. Додаток _7 до ТД_зі змінами.rar | |
09 квітня 2020 11:27 |
2. Додаток _2 ТД Технічне завдання (відомість обсягів).xls |
13 квітня 2020 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 квітня 2020 17:15 |
протокол _88 зміни.pdf
|
||||||
13 квітня 2020 17:15 |
перелік.pdf
|
||||||
13 квітня 2020 17:15 |
1. Інструкція ТД_Нова Борова зміни.docx
|
||||||
13 квітня 2020 17:15 |
3. Додаток _7 до ТД_зі змінами.rar
|
||||||
09 квітня 2020 11:27 |
2. Додаток _2 ТД Технічне завдання (відомість обсягів).xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «КІРАБУД»
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (ТОВ «КІРАБУД») є учасником відкритих торгів на закупівлю робіт з будівництва «Амбулаторії на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області-будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-000310-c).
Щодо рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС»
Рішенням тендерного комітету Замовника торгів (Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації), яке зафіксоване у Протоколі №182 засідання тендерного комітету 13 травня 2020 року, тендерна пропозиція ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, визначено переможцем відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір із цим Учасником торгів.
ТОВ «КІРАБУД» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, оскільки вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерними пропозицією ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», вважаємо за необхідне зазначити таке.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів:
…
- завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (подаються в окремому файлі). Ліцензія та/або Дозвіл/Декларація повинні бути дійсними на дату укладення договору..»
Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено:
«Учасник в складі пропозиції має надати:
1. Належним чином завірені копії документів:
…
- дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
…»
Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено:
У разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) у складі тендерної пропозиції, з урахуванням вимог п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно надати довідку встановленої форми згідно Додатку №1 Форми 5 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, в якій учасник повинен зазначити інформацію про: - повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до виконання робіт як субпідрядника; - вид робіт, які буде виконувати субпідрядник; - розмір відсотку від вартості договору про закупівлю робіт, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками); - копію ліцензій та дозволів субпідрядників, завірені належним чином, на право виконання робіт, які вони будуть виконувати, в разі якщо це передбачено діючим законодавством.
Учасником ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» надано у складі його пропозиції ліцензію від листопада 2018 року, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів та дозвіл №697.18.63 від 30.11.2018 року, виданий Державною службою України з питань праці, на право виконання робіт з підвищеною небезпекою.
У формі «Інформація про залучення субпідрядників» вихідний №27042020/8 від 27 квітня 2020 року заявив субпідрядника ПП «Пожмастер» та долучив копію їхньої ліцензії. При цьому ПП «Пожмастер» має виконувати роботи з вогнезахисного просочування та облаштування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та евакуювання.
Однак хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що у технічному завданні, яке викладене у додатку 2 до тендерної документації, передбачені такі роботи, як роботи з улаштування блискавкозахисту, охоронної сигналізації та роботи по слабоструменевих пристроях. При цьому учасник ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» не тільки не надав власної ліцензії на виконання означених робіт, але і не заявив у своєму листі по формі «Інформація про залучення субпідрядників» вихідний №27042020/8 від 27 квітня 2020 року про те, що ці роботи виконуватиме субпідрядник. Тобто учасник фактично задекларував, що виконуватиме їх самостійно. Однак у власній ліцензії учасника відсутні такі види робіт, які дають йому право їх виконувати, а саме:
2.01.07 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж
2.02.06 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж,
а власна ліцензія Державної служби України з надзвичайних ситуацій для виконання робіт з улаштування блискавкозахисту в учасника відсутня.
Таким чином, учасник ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» фактично задекларував, що він не уповноважений, не спроможний виконати роботи з улаштування блискавкозахисту, охоронної сигналізації та роботи по слабоструменевих пристроях, і не виконає їх, оскільки не залучатиме субпідрядників під ці роботи.
За таких умов тендерна пропозиція учасника ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» не може вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки як мінімум суперечить пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, що є вкрай грубим порушенням вимог тендерної документації, тому рішення про визначення ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» переможцем відкритих торгів та рішення про намір укласти договір із цим Учасником торгів повинні бути скасовані, а тендерна пропозиція учасника ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно із статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі усього вищевикладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України та Законом України «Про публічні» закупівлі вважаємо рішення щодо результатів торгів, прийняті тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, помилковими та вимагаємо:
Скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів UA-2020-04-09-000310-c про закупівлю робіт з «Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт.Нова Борова Хорошівського району Житомирської області-будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)» ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС», ЄДРПОУ 38494616 (Протокол №182 засідання тендерного комітету 13 травня 2020 року).
У випадку невиконання цієї вимоги або порушення термінів розгляду відповідно до законодавства, залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-15-000039 ● b16b4016a46f4da7931c88924e5250ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2020
№ 46
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2020 № 46.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-04-09-000310-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Амбулаторія на 3-4 лікаря по вул. Квітневій, 4-А у смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області – будівництво» (ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель) ідентифікатор UA-2020-04-09-000310-c, повідомляємо наступне: 23.05.2020 о 20:49 Учасником ТОВ «Кірабуд» було подано вимогу про скасування рішення про визначення ТОВ «НАВІТЕХСЕРВІС» переможцем відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-04-09-000310-c. У зв'язку з тим, що вимогу було подано у неробочий час, вихідного дня та у останній день оскарження, Департамент регіонального розвитку, який є державною установою та виконує свою діяльність, в тому числі, у відповідності до затвердженого внутрішнього трудового розпорядку та рекомендацій щодо діяльності державних установ відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 р. № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів, був позбавлений можливості вчасно надати відповідь на дану вимогу. Функціоналом системи електронних закупівель, на жаль, також, не передбачено можливості надання роз'яснень на вимогу щодо скасування визначення переможця закупівлі у термін поза десяти денним строком, який надається для оскарження рішення про визначення переможця закупівлі. Окрім того, Північним офісом Держаудитслужби під час перевірки дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлено не було. На підставі вищевикладеного, зазначаємо наступне: по перше - оскільки за результатами розгляду та оцінки поданих тендерних пропозицій як Департаментом регіонального розвитку, так і Північним офісом Держаудитслужби порушень у сфері законодавства у сфері публічних закупівель виявлено не було, вважаємо вимогу про скасування рішення про визначення переможця закупівлі подану ТОВ «Кірабуд» такою, що не підлягає задоволенню. Отже, надання відповіді на вимогу учаснику ТОВ «Кірабуд» не могло вплинути на результат визначення переможця електронної закупівлі; по друге – беручи до уваги дату та час подання вимоги, припускаємо існування значної імовірності того, що володіючи інформацією про наразі відсутню у системі електронних закупівель опцію надання відповіді на вимогу учасникам після закінчення періоду оскарження переможця та, відповідно, скориставшись недосконалістю як законодавства, так і системи електронних закупівель, учасником ТОВ «Кірабуд» свідомо було подано вимогу саме у останній день оскарження пропозицій о 20:49, з метою створення ситуації недотримання Замовником вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
2020-08-11 17:25:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимог частини 1 статті 23 Закону))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" |
7 905 585,05
UAH з ПДВ
|
7 905 585,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КІРАБУД |
8 750 000,38
UAH з ПДВ
|
8 599 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Навітехсервіс |
8 795 000,00
UAH з ПДВ
|
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" #01354378 |
Відхилено |
7 905 585,05
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 18:31
|
ТОВ КІРАБУД #40908698 |
Відхилено |
8 599 998,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 17:20
|
ТОВ Навітехсервіс #38494616 |
Переможець |
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:48
|
Додаткова угода _ 2 до Д-ру _ 18-20.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:53
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 18:17
|
підтверджуюча інформація | укладений |
26 травня 2020 18:14
|
Договір | укладений |
26 травня 2020 18:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021 та Додаток №2 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: доповнити Договір пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)."; пункт 15.2 розділу XV викласти у наступній редакції: "План фінансування будівництва склаадається на період будівництва за роками."; виправити описку в назві Додатку № 3 "Протокол погодження договірної ціни на 2020."; вважати вірним Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; доповнити розділ XXIV Договору 2 "Додатки до договору" додатком № 3-21 "Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік"; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |