Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Клименко Людмила Вікторівна 380612875946 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 11:55 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються з рахунку Замовника в національній валюті – гривнях на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної з можливістю відтермінування платежу до 30 (тридцять) банківських днів з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 09:49 |
тендерна документація.pdf | |
09 квітня 2020 09:48 |
ТД -додаток№2.docx | |
09 квітня 2020 09:48 |
ТД -додаток№3.docx | |
09 квітня 2020 09:48 |
ТД -додаток№4.docx | |
09 квітня 2020 09:48 |
Додаток 5 Проект Договору .docx | |
09 квітня 2020 09:48 |
ТД ( овочі та фрукти).docx | |
09 квітня 2020 09:48 |
ТД -додаток№1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Комунальна установа «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
М.В. Твердохліб
ФОП Бойко Олександра Федорівна
69081 м. Запоріжжя
вул.. Московська б 26
ІПН 1995712183
Вих №29\06 від 06.05.2020р
Вимога
про усунення порушень у процедурі закупівлі
09.04.2020 року Комунальною установою «Веселівський психоневро-логічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) була оприлюднена процедура закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи
Під час прийому пропозицій у процедурі закупівлі відкриті торги, назва предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи
свої тендерні пропозиції подали наступні Учасники:
1. ФОП Зібров Олександр Васильович
2. ФОП Бойко Олександра Федорівна
3. ПП «СОЛПІТ»
27.04.2020 року за процедурою закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а було проведено аукціон. Найнижчою визначена пропозиція ПП «СОЛПІТ» 192200,00грн.
28.04.2020року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення ПП «СОЛПІТ» переможцем процедури закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а ( протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця № 2020\56-а від 28.04.2020р). 28.04.2020 року тендерним комітетом Замовника оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ПП «СОЛПІТ».
ФОП Бойко О.Ф. не погоджується з рішенням тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір з учасником ПП «СОЛПІТ» та вважає, що таке рішення тендерного комітету Замовника суперечить чинному законодавству України.
Детально вивчивши документи надані у тендерній пропозиції ПП «СОЛПІТ» повідомляю Вам, що пропозиція ПП «СОЛПІТ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У ДОДАТОКУ №1 до тендерної документації
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити на порталі наступні документи. видані не раніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій:
П 3 Документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Переможець повинен надати: Оригінал або нотаріально завірена копія документа, виданий уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Документ повинен бути чинним станом на фактичну дату розкриття тендерних пропозицій.
ПП «СОЛПІТ» надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи станом на 30 квітня 2020 року що не відповідає умовам тендерної документації. Торги було проведено 27.04.2020року
Зважаючи на вищенаведене, та керуючись частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1 Скасувати рішення про визначення ПП «СОЛПІТ» переможцем процедури закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а (протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця № 2020\56-а від 28.04.2020р ).
2 Відхилити тендерну пропозицію ПП «СОЛПІТ» на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 3 Додатку 1 Тендерної документації.
3 Прийняти до розгляду наступну тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-05-000025 ● cf0955d5f03c4c0699897835d0b9a800
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2020 12:39 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2020 № 62
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-09-000241-a, ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, яка проводиться Комунальною установою "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Виявленних органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та За результатом моніторингу - по тендеру UA-2020-04-09-000241-a, усунути порушення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. • Анулювати переможця ПП «СОЛПІТ»за процедурою відкритих торгів № UA-2020-04-09-000241-a, на закупівлю ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті) ст.31, п.2, част.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII,зі змінами
2020-05-08 10:33:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СОЛПІТ" |
194 250,00
UAH з ПДВ
|
192 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зіборов Олександр Васильович |
198 650,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бойко Олександра Федорівна |
203 150,00
UAH з ПДВ
|
198 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СОЛПІТ" #42065463 |
Рішення скасоване |
192 200,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 10:35
|
ПП "СОЛПІТ" #42065463 |
Відхилено |
192 200,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 10:37
|
ФОП Зіборов Олександр Васильович #2211018473 |
Переможець |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2020 15:09
|
Д у 01.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 07:28
|
46-30 т.pdf | укладений |
26 травня 2020 07:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків за договором № 46/30-т від 25 травня 2020 р. : 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 46/30-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |