Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-04-09-000241-a ab7ab8735f2343cba9f34444bf9b92bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:55
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15050 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються з рахунку Замовника в національній валюті – гривнях на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної з можливістю відтермінування платежу до 30 (тридцять) банківських днів з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 09:49
тендерна документація.pdf
09 квітня 2020 09:48
ТД -додаток№2.docx
09 квітня 2020 09:48
ТД -додаток№3.docx
09 квітня 2020 09:48
ТД -додаток№4.docx
09 квітня 2020 09:48
Додаток 5 Проект Договору .docx
09 квітня 2020 09:48
ТД ( овочі та фрукти).docx
09 квітня 2020 09:48
ТД -додаток№1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-000241-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Бойко Олександра Федорівна, Код ЄДРПОУ:1995712183
Дата подання: 07 травня 2020 14:45
Вимога про усунення порушень у процедурі закупівлі
Голові тендерного комітету,
Комунальна установа «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
М.В. Твердохліб

ФОП Бойко Олександра Федорівна
69081 м. Запоріжжя
вул.. Московська б 26
ІПН 1995712183

Вих №29\06 від 06.05.2020р

Вимога
про усунення порушень у процедурі закупівлі

09.04.2020 року Комунальною установою «Веселівський психоневро-логічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) була оприлюднена процедура закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи

Під час прийому пропозицій у процедурі закупівлі відкриті торги, назва предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи
свої тендерні пропозиції подали наступні Учасники:
1. ФОП Зібров Олександр Васильович
2. ФОП Бойко Олександра Федорівна
3. ПП «СОЛПІТ»

27.04.2020 року за процедурою закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а було проведено аукціон. Найнижчою визначена пропозиція ПП «СОЛПІТ» 192200,00грн.

28.04.2020року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення ПП «СОЛПІТ» переможцем процедури закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а ( протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця № 2020\56-а від 28.04.2020р). 28.04.2020 року тендерним комітетом Замовника оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ПП «СОЛПІТ».

ФОП Бойко О.Ф. не погоджується з рішенням тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір з учасником ПП «СОЛПІТ» та вважає, що таке рішення тендерного комітету Замовника суперечить чинному законодавству України.
Детально вивчивши документи надані у тендерній пропозиції ПП «СОЛПІТ» повідомляю Вам, що пропозиція ПП «СОЛПІТ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У ДОДАТОКУ №1 до тендерної документації

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити на порталі наступні документи. видані не раніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій:
П 3 Документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Переможець повинен надати: Оригінал або нотаріально завірена копія документа, виданий уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Документ повинен бути чинним станом на фактичну дату розкриття тендерних пропозицій.
ПП «СОЛПІТ» надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи станом на 30 квітня 2020 року що не відповідає умовам тендерної документації. Торги було проведено 27.04.2020року

Зважаючи на вищенаведене, та керуючись частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОШУ:
1 Скасувати рішення про визначення ПП «СОЛПІТ» переможцем процедури закупівлі відкриті торги за ідентифікатором UA-2020-04-09-000241-а (протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця № 2020\56-а від 28.04.2020р ).

2 Відхилити тендерну пропозицію ПП «СОЛПІТ» на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 3 Додатку 1 Тендерної документації.

3 Прийняти до розгляду наступну тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 травня 2020 09:40
Причина: Помилково

Документи подані скаржником

07 травня 2020 14:44
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000025 ● cf0955d5f03c4c0699897835d0b9a800
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

05.05.2020 № 62

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-09-000241-a, ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, яка проводиться Комунальною установою "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі Виявленних органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та За результатом моніторингу - по тендеру UA-2020-04-09-000241-a, усунути порушення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. • Анулювати переможця ПП «СОЛПІТ»за процедурою відкритих торгів № UA-2020-04-09-000241-a, на закупівлю ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті) ст.31, п.2, част.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII,зі змінами

2020-05-08 10:33:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СОЛПІТ" 194 250,00
UAH з ПДВ
192 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович 198 650,00
UAH з ПДВ
194 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна 203 150,00
UAH з ПДВ
198 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 17:39
Електронний підпис
30 квітня 2020 17:31
Довідка_20086493320770074080 (1).pdf
27 квітня 2020 18:08
Електронний підпис
27 квітня 2020 18:06
лист-згода.pdf
27 квітня 2020 18:06
проект договору.pdf
24 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:58
тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 14:58
лист згода.pdf
24 квітня 2020 14:58
Інші документи.rar

Публічні документи

18 травня 2020 16:20
Електронний підпис
18 травня 2020 16:18
додаток 5
15 травня 2020 08:54
Електронний підпис
15 травня 2020 08:53
Довідка ОДПІ
15 травня 2020 08:53
Довідка МВСУ
15 травня 2020 08:53
додаток 4
08 травня 2020 11:38
Електронний підпис
08 травня 2020 11:36
оновлена пропозиція
22 квітня 2020 13:07
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:06
скан. копія паспорт.pdf
22 квітня 2020 13:06
скан. копія іпн.pdf
22 квітня 2020 13:06
Виписка з ЄДР.pdf
22 квітня 2020 13:06
про досвід.pdf
22 квітня 2020 13:06
поточні акти квітень.pdf
22 квітня 2020 13:06
Свідоцтво на авто.pdf
22 квітня 2020 13:06
Лист- пролангація.pdf
22 квітня 2020 13:06
Договір оренди _ акт..pdf
22 квітня 2020 13:06
довідка мат.тех.база.pdf
22 квітня 2020 13:05
гарант. лист ст.17.pdf
22 квітня 2020 13:05
Декл.горох.pdf
22 квітня 2020 13:05
Договір з Д.Х.pdf
22 квітня 2020 13:05
ЛИМОН ТУРЕЧЧИНА до 26.05.pdf
22 квітня 2020 13:05
банани.pdf
22 квітня 2020 13:05
Договір Агросінергія.pdf
22 квітня 2020 13:05
довідка довкілля.pdf
22 квітня 2020 13:05
тех. вимоги.pdf
22 квітня 2020 13:05
тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 13:05
проект договору.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 12:48
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:47
Пропозиція.pdf
23 квітня 2020 12:47
Кваліфікаційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СОЛПІТ"

ФОП Зіборов Олександр Васильович

ФОП Бойко Олександра Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Рішення скасоване 192 200,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 10:35
ПП "СОЛПІТ"
#42065463
Відхилено 192 200,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 10:37
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
Переможець 194 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:08

Документи

08 травня 2020 10:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
194 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 15:09
Д у 01.pdf зміни до договору
14 липня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 07:28
46-30 т.pdf укладений
26 травня 2020 07:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків за договором № 46/30-т від 25 травня 2020 р. : 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 46/30-т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 046,00
UAH