Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул.Григорія Сковороди,24А м.Коростень Житомирської області
Очікувана вартість
805 970,00 UAH
UA-2020-04-09-000046-b 76e79a37d04a48eda8f6df94de1c8027
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2021 17:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 11:24
Очікувана вартість: 805 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 029,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт санвузлів Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул.Григорія Сковороди,24А м.Коростень Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул.Григорія Сковороди,24А м.Коростень Житомирської області (джерело фінансування – місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Г.Сковороди,24-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін при умові наявності коштів на рахунку Замовника, а також після надання оформленого належним чином журналу обліку виконаних робіт за формою КБ-6.Замовник забезпечує фінансування у відповідності з актом виконаних робіт та при умові надходження коштів на рахунок Замовника. Ціна, по якій отримуються матеріали, вироби, повинна складатись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».При наявності зауважень, Замовник, за участю Підрядника, має право відкоригувати вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті: - необґрунтованість в поточних актах обсягів робіт, невідповідність їх проєктній документації, будівельним нормам та правилам, неправильного застосування цін та розцінок; - виявлення будь – яких помилок, упущень, які стосуються раніше підписаних актів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 08:35
ВК-7.pdf
09 квітня 2020 08:35
ВК-6.pdf
09 квітня 2020 08:35
ВК-5.pdf
09 квітня 2020 08:35
ВК-4.pdf
09 квітня 2020 08:35
АБ-3.pdf
09 квітня 2020 08:35
АБ-2_1.pdf
09 квітня 2020 08:35
АБ-2.pdf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ДФ_2-1-3.rtf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ДФ_2-1-2.rtf
09 квітня 2020 08:35
19_СД_ДФ_2-1-1.rtf
09 квітня 2020 08:35
проект договору.doc
09 квітня 2020 08:35
ogoloshennya.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2020 09:49
Коментар щодо відміни: зв’язку з технічною помилкою в закупівлі
Документи:
15 квітня 2020 09:49
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:48
протокол від 15.04.2020.pdf