Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об'єктів КП "Тернопільводоканал" (охорона об'єктів Верхньо-Івачівського водозабору)
Очікувана вартість
1 070 000,00 UAH
UA-2020-04-08-003585-b ● 971b48ae27824a509ea29032d66a1cbf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Захарко Юлія Петрівна +380503734115 tender_ternopilvodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 1 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23520 година
Фізична охорона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 08:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Зміни.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Додаток 4.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Додаток 3.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Додаток 5.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Тендерна документація.doc | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Додаток 2.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
2020.04.16. Додаток 1.odt | |
17 квітня 2020 08:15 |
File0055.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-08-003585-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 13 квітня 2020 23:31
Усунення порушення в тендерній документації
відповідно до кваліфікаційних вимог, учасники у складі пропозиції повинні підтвердити наявність працівників, які проживають поблизу об'єкта охорони. Дана вимога є не дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства. 1. Закон Про публічні закупівлі містить вимогу виключно щодо кваліфікації працівників, а не місця їх проживання. 2. Закон про охоронну діяльність не містить жодних вимог щодо обов'язкового проживання охоронника поруч з об'єктом охорони. 3. Згідно ст. 24 Конституції України не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ, за мовними або іншими ознаками. Окрім того, Рішенням Конституційного Суду України від 14 листопада 2001 року адміністративно-дозвільний інститут прописки було скасовано, людина сама вибирає собі місце проживання і тільки ставить державу про це до відома. В той же час, реєстрація місця проживання НЕ зобов'язує проживати виключно за вказаною адресою, НЕ забороняє проживати за будь-якою іншою адресою в іншому місті/області/країні. Враховуючи викладене, зазначена вимога є неправомірною, суперечить вимогам чинного законодавства, в т.ч. Конституції України. Вимагаємо виключити вимогу "копії документів, що підтверджують фактичне місце проживання працівників" з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 17:40
На Вашу скаргу від 13.04.2020 зазначаємо, що право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії до Учасників передбачено у ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зокрема, відповідно до абз.4 ч.2 ст.16 цього Закону Замовник має право встановити як кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, звертаємо увагу на те, що конкретні вимоги до працівників Законом України “Про публічні закупівлі” чи іншими нормативно-правовими актами не визначені, а тому віднесено до дискреційних повноважень тендерного комітету Замовника згідно з ч.3 ст.11 та ч.3 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
В контексті вказаного зазначаємо, що при визначенні вимог до працівників тендерним комітетом враховувалась Постанова Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, якою на всій території України встановлено карантин. Цією Постановою (з врахуванням подальших змін та доповнень), поміж іншим, встановлено заборону на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (пп.9, пп10 п.2), що суттєво ускладнює переміщення громадян між населеними пунктами.
Водночас, посилання на ст.24 Конституції України не є доречним, оскільки працівники, як суб’єкти щодо яких встановлена умова до місця проживання, не є учасниками закупівлі, а тому їх не може бути дискриміновано в рамках проведення закупівлі. А посилання на рішення Конституційного Суду України від 14.11.2001 не є доречним, оскільки встановлено умову щодо місця фактичного проживання, а не місця реєстрації.
Враховуючи наведене, в оскаржуваних умовах тендерної документації не вбачається будь-яких дискримінаційних умов.
Додатково, зазначаємо, що попри це з метою посилення конкуренції у закупівлі тендерним комітетом буде окремо розглянуто питання щодо внесення змін до умов підтвердження кваліфікаційного критерію у вигляді наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, звертаємо увагу на те, що конкретні вимоги до працівників Законом України “Про публічні закупівлі” чи іншими нормативно-правовими актами не визначені, а тому віднесено до дискреційних повноважень тендерного комітету Замовника згідно з ч.3 ст.11 та ч.3 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
В контексті вказаного зазначаємо, що при визначенні вимог до працівників тендерним комітетом враховувалась Постанова Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, якою на всій території України встановлено карантин. Цією Постановою (з врахуванням подальших змін та доповнень), поміж іншим, встановлено заборону на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (пп.9, пп10 п.2), що суттєво ускладнює переміщення громадян між населеними пунктами.
Водночас, посилання на ст.24 Конституції України не є доречним, оскільки працівники, як суб’єкти щодо яких встановлена умова до місця проживання, не є учасниками закупівлі, а тому їх не може бути дискриміновано в рамках проведення закупівлі. А посилання на рішення Конституційного Суду України від 14.11.2001 не є доречним, оскільки встановлено умову щодо місця фактичного проживання, а не місця реєстрації.
Враховуючи наведене, в оскаржуваних умовах тендерної документації не вбачається будь-яких дискримінаційних умов.
Додатково, зазначаємо, що попри це з метою посилення конкуренції у закупівлі тендерним комітетом буде окремо розглянуто питання щодо внесення змін до умов підтвердження кваліфікаційного критерію у вигляді наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-003585-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОНА-007", Код ЄДРПОУ:41756864
Дата подання: 06 травня 2020 17:55
Вимога щодо Переможця
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що пропозиція переможця не відповідає вимогам вашої тендерної документації і дуже дивним є Ваше рішення щодо прийняття даної пропозиції, оскільки учасник приховав і не показав у складі пропозиції інформацію, яка Вам є відомою. Пояснюємо: у тендерній документації визначено вимогу про підтвердження аналогічного досвіду і надання інформації з переліком організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, у тому числі своєчасності виконання цих договорів разом з копіями договорів (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), документальне підтвердження щодо виконання зазначених договорів (копії накладних та/або актів звірок, та інших необхідних документів), лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював замовник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Акцентуємо увагу на припис: з копіями договорів (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації). У складі пропозиції ТОВ "Роял Контракт" подані два аналогічні договори, згідно яких Ви є замовником і виходячи з поданих документів, а саме договорів та актів, дані договори завершені і виконані повністю. Але це не так. Пропонуємо подивитись переговорні процедури, згідно яких дані договори були укладені, а саме UA-2019-01-21-001104-a та UA-2019-01-21-001088-a. Цікаво, що згідно Додаткових угод по зазначеним договорам, ще досі надаються послуги. І тепер виникає питання: чому ТОВ "Роял Контракт" не подав у складі пропозиції Додаткові угоди та акти за 2020 рік? А також чому Ви, знаючи про те, що договори подані не в повному обсязі, бо Ви є Замовником по даним договорам, не відхилили дану пропозицію? До речі, якщо Ви забули, як виглядають дані додаткові угоди, то ми додаємо їх на майданчик, як нагадування. Навіщо Ви складали вимоги тендерної документації, якщо їх можна не дотримуватися? Для кого припис: з копіями договорів (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації)? Також є питання по підтвердженню виконання аналогічного договору, Вас не турбує, що сума договорів та суми актів не збігаються? Хоча, якщо Ви й про додаткові угоди не пам’ятали, то мабуть, не турбують. Таким чином, ТОВ "Роял Контракт" не підтвердило наявність досвіду надання послуг не менше ніж 2х договорів, це до речі також вимога Вашої тендерної документації, і мало бути відхилене. Тому ми вимагаємо надати роз’яснення з приводу виявленої нами не відповідності, прокоментувати – чому дана пропозиція не була відхилена та скасувати рішення про визначення Переможцем, бо в інакшому разі Ваше рішення буде оскаржене в АМКУ, що затягне процедуру і Вам знову доведеться укладати додаткові угоди до даних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 09:17
На Вашу Вимогу від 06.05.2020 зазначаємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Ч.2 ст.16 цього Закону передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Керуючись зазначеними правовими нормами Замовником було встановлено для Учасників як кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з п.2 Додатку 1 до Тендерної документації досвідом виконання аналогічного договору, яким повинні відповідати Учасники визначено “виконання аналогічного договору (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі за останні два роки”. Тобто для відповідності кваліфікаційним вимогам Учасники повинні мати два договори, що виконувались належним чином протягом 2018 року та / або 2019 року з предметом закупівлі за кодом CPV 79710000-4 “Охоронні послуги”.
На підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником ТОВ “Роял Контракт” заявлено договори №433 від 27.12.2018 з Тернопільською міською радою та №51-п від 01.02.2019 і №50-п 01.02.2019 з КП “Тернопільводоканал”.
Відповідно до п.10.1 договорів №51-п від 01.02.2019 і №50-п 01.02.2019 з КП “Тернопільводоканал” вони діяли протягом 2019 року, як було передбачено умовами відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, встановленими в п.2 Додатку 1 до Тендерної документації. При цьому, період чинності цих договорів протягом будь-якого іншого періоду, в тому числі в 2020 році, не впливає на факт відповідності чи невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію.
Щодо розбіжності між сумою договору та сумою актів виконаних робіт в обсязі 3 копійки за Договором №51-п від 01.02.2019 та в обсязі 4 копійки за Договором №50-п 01.02.2019 виникла в зв’язку з заокругленням сум, вказаних в Актах надання послуг, та не впливає на наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Додатково зауважуємо, що згідно з абз.2 п.1 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. При цьому, документи, надані Учасником ТОВ “Роял Контракт”, в повній мірі підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. А тому відсутні підстави відхиляти пропозицію на основі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Ч.2 ст.16 цього Закону передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Керуючись зазначеними правовими нормами Замовником було встановлено для Учасників як кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з п.2 Додатку 1 до Тендерної документації досвідом виконання аналогічного договору, яким повинні відповідати Учасники визначено “виконання аналогічного договору (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі за останні два роки”. Тобто для відповідності кваліфікаційним вимогам Учасники повинні мати два договори, що виконувались належним чином протягом 2018 року та / або 2019 року з предметом закупівлі за кодом CPV 79710000-4 “Охоронні послуги”.
На підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником ТОВ “Роял Контракт” заявлено договори №433 від 27.12.2018 з Тернопільською міською радою та №51-п від 01.02.2019 і №50-п 01.02.2019 з КП “Тернопільводоканал”.
Відповідно до п.10.1 договорів №51-п від 01.02.2019 і №50-п 01.02.2019 з КП “Тернопільводоканал” вони діяли протягом 2019 року, як було передбачено умовами відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, встановленими в п.2 Додатку 1 до Тендерної документації. При цьому, період чинності цих договорів протягом будь-якого іншого періоду, в тому числі в 2020 році, не впливає на факт відповідності чи невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію.
Щодо розбіжності між сумою договору та сумою актів виконаних робіт в обсязі 3 копійки за Договором №51-п від 01.02.2019 та в обсязі 4 копійки за Договором №50-п 01.02.2019 виникла в зв’язку з заокругленням сум, вказаних в Актах надання послуг, та не впливає на наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Додатково зауважуємо, що згідно з абз.2 п.1 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. При цьому, документи, надані Учасником ТОВ “Роял Контракт”, в повній мірі підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. А тому відсутні підстави відхиляти пропозицію на основі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-007" #41756864 |
Відхилено |
964 320,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 10:09
|
ТОВ "Роял Контракт" #39242337 |
Переможець |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2021 22:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:42
|
ДУ №3 до Договору 302-П від 29.12.20 (1) (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 20:47
|
ДУ №2 Договір 302-П (1).PDF | зміни до договору |
22 травня 2020 20:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 20:44
|
ДУ №1 Договір 302-П (1).PDF | зміни до договору |
22 травня 2020 20:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 20:23
|
Договір 302-П.PDF | укладений |
22 травня 2020 20:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 11.6 Договору, норми ЦКУ, ГКУ |
Номер договору про закупівлю: | 302-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", норми ЦКУ, ГКУ, п 11.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 302-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п 11.6. Договору, ЦКУ, ГКУ |
Номер договору про закупівлю: | 302-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |