Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари першої необхідності малозабезпеченим верствам населення (пакунки з продовольчими та непродовольчими товарами першої необхідності)
Очікувана вартість
6 720 000,00 UAH
UA-2020-04-08-003408-b f5d6b16e64a24d00a5a0ad8df9047ecc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Бутенко

+380992091424
+380562684313
korennaja@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25946540
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Олена Миколаївна Бутенко
+380992091424,+380562684313
korennaja@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до Комплексної програми соціального захисту населення Дніпропетровської області на 2020 – 2024 роки, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 13 грудня 2019 року № 534-20/VІІ (із змінами), з метою підтримки малозабезпечених верств населення у період проведення на території Дніпропетровської області протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширення коронавірусної інфекції COVID-19 департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) планується здійснення надання одноразової допомоги малозабезпеченим верствам населення у вигляді товарів першої необхідності.
Порядок надання допомоги на період карантину, пов’язаного з поширенням коронавірусної інфекції COVID-2019, малозабезпеченим верствам населення у вигляді товарів першої необхідності, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 06.04.2020 № 243/0/3-20, зареєстрований в Південно-Східному міжрегіональну управлінні Міністерства юстиції (м. Дніпро) від 07.04.2020 № 46/46 (додається до проколу). Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 04.10.2007 № Р-433/0/3-07 “Про Порядок взаємодії управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації при використанні коштів резервного фонду обласного бюджету” та розпорядженням голови облдержадміністрації від 07.04.2020 № Р-244/0/3-20 “Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету” (додається до протоколу) з метою реалізації зазначеного заходу департаменту виділили кошти з резервного фонду обласного бюджету на закупівлю 20 000 одиниць пакунків з продовольчими та непродовольчими товарами, асортимент визначений у технічних вимогах.
Був проведений аналіз цін на товари першої необхідності згідно Порядку надання допомоги на період карантину, пов’язаного з поширенням коронавірусної інфекції COVID-2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:43
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


п. 51. Комплексної програми соціального захисту населення Дніпропетровської області на 2020 – 2024 роки, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 13 грудня 2019 року № 534-20/VІІ (із змінами). Порядок надання допомоги на період карантину, пов’язаного з поширенням коронавірусної інфекції COVID-2019, малозабезпеченим верствам населення у вигляді товарів першої необхідності, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації від 06.04.2020 № 243/0/3-20, зареєстрований в Південно-Східному міжрегіональну управлінні Міністерства юстиції (м. Дніпро) від 07.04.2020 № 46/46.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 одиниця
Товари першої необхідності малозабезпеченим верствам населення (пакунки з продовольчими та непродовольчими товарами першої необхідності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за здійснюються після поставки товарів першої необхідності малозабезпеченим верствам населення (пакунки з продовольчими та непродовольчими товарами першої необхідності) на підставі виставленого рахунку та накладної на протягом 30 календарних днів, при наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 17:34
Документи для підтвердження ст. 16.docx
08 квітня 2020 17:34
ТЕХНІЧНЕ ВИМОГИ.docx
08 квітня 2020 17:34
Розпорядження.pdf
08 квітня 2020 17:34
Порядок.pdf
08 квітня 2020 17:34
Газета Зоря Оголошення.pdf
08 квітня 2020 17:34
Зміни до комплексної програми.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ШУГАР ТРЕЙД"
#41460021
Переможець 6 720 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 17:43

Документи

08 квітня 2020 17:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 17:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ШУГАР ТРЕЙД"
#41460021
6 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 17:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:10
Додаткова угода№2.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 17:48
6_2020.pdf укладений
14 квітня 2020 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та розділу 13 Договору: Додаток 3 до Договору "Адреси поставки" викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 720 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 120 000,00 UAH)