Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування
Очікувана вартість
156 713,48 UAH
UA-2020-04-08-003324-b 491a7e94dc84472580b0c61b02f86954
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
На підставі заявки на закупівлю виробів медичного призначення для забезпечення своєчасної та якісної медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу, від експерта ДОЗ ОДА за напрямом «Анестезіологія» завідувача кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти ДЗ «Дніпропетровська медична академія», доктора медичних наук, професора Клигуненко О.М., керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 р. №530-ІХ, та рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2», щодо забезпечення готовності лікувально-профілактичних закладів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та створення резервів медичного обладнання, лікарських засобів, виробів медичного призначення, зокрема засобів індивідуального захисту, а також дезінфекційних засобів та у зв'язку з важкою ситуацією, пов'язаною з пандемією коронавірусної інфекції (COVID-19) та прогресуючим збільшенням осіб, яким лабораторно підтверджена коронавірусна хвороба COVID-19 на території Дніпропетровської області – провести Переговорну процедуру закупівлі за кодом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування)», згідно пункту 3 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 14 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1022 штуки
Трубка трахеостомічна з манжетою, № 8 (з манжетою) (НК 024:2019: 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров'я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 156 713,48
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

08 квітня 2020 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
156 713,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 17:04
ДУ3 Дог 17_2020-41.pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 17:52
ДУ2 Дог 17_2020-41.pdf зміни до договору
17 червня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 15:51
ДУ1 Дог 17_2020-41.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 17:20
Договір 17_2020-41.pdf укладений
17 квітня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до Договору № 17/2020-41 від 17.04.2020, додаток № 3 «Графік поставки» до договору, викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 17/2020-41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 Договору викласти у новій редакції:«5.1. Строк поставки Товару повинен бути здійсненний Постачальником не пізніше ніж до 14 серпня 2020 року».Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції:«10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 14 серпня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором».Частину 4 пункту 12.1 Договору виключити.Додаток №3 – Графік поставки Товару – вважати таким, що втратив чинність.
Номер договору про закупівлю: 17/2020-41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 13 Договору № 17/2020-41 від 17.04.2020 р., додатку № 1 до Договору № 17/2020-41 від 17.04.2020 р., додатку № 2 до Договору № 17/2020-41 від 17.04.2020 р.,«Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Замовника викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17/2020-41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 14 серпня 2020
Сума оплати за договором: 156 713,48
UAH (в тому числі ПДВ 10 252,28 UAH)