Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 298+056 автомобільної дороги Н-02 (М-06) - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів - Софіївка в межах Вінницької області
Очікувана вартість
115 000 000,00 UAH
UA-2020-04-08-003298-b 8f2a469a3c674729b068b1c551d58cc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:17
Очікувана вартість: 115 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 575000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 298+056 автомобільної дороги Н-02 (М-06) - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів - Софіївка в межах Вінницької області (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 11:22
r_52_СД_ИВР.xls
14 квітня 2020 11:22
23)Зміни до ТД.docx
14 квітня 2020 11:22
23) ТД КР Н-02 КР шляхопровід 298+056 - зміни.docx
08 квітня 2020 17:06
Відомість робіт Електропостачання, освітлення шляхопроводу з підходами 2.pdf
08 квітня 2020 17:06
Відомість робіт Контактна мережа 2.pdf
08 квітня 2020 17:06
ТОМ 4 Об'їзна дорога Відомсть робіт.pdf
08 квітня 2020 17:06
04 Сполучення.pdf
08 квітня 2020 17:06
Підходи АД.ЗВОР Зведена відомість обсягів робіт кор.pdf
08 квітня 2020 17:06
06 Тимчасові.pdf
08 квітня 2020 17:06
05 СДСО.pdf
08 квітня 2020 17:06
03 Прогонова будова.pdf
08 квітня 2020 17:06
02 Опори.pdf
08 квітня 2020 17:06
01 Розборка.pdf
08 квітня 2020 17:06
23) ТД КР Н-02 КР шляхопровід 298+056.docx
08 квітня 2020 17:06
23) Проект договору КР Н-02 КР шляхопровід 298+056.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання коментарів щодо вимог та обсягів
Дата подання: 13 квітня 2020 21:48
Дата відповіді: 16 квітня 2020 10:43
1. Чому до вимог про - наявність обладнання та матеріально-технічної бази включено Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність 100т - не менше 10 од;? Прошу надати коментар щодо застосування та креслення, щодо необхідності їх застосування. 2. Чому до вимог про - наявність обладнання та матеріально-технічної бази включено лише Апарат дробоструменевий - не менше 1 од. Апарат піскоструменевий - не менше 1 од.? Це взаємозамінні апарати, і чи може бути застосований також аналогічний апарат гідроструменевий? Чому саме необхідно два апарати різні за абразивом але однакові за технологічною дією? Прошу надати коментар щодо застосування та креслення, щодо необхідності їх застосування. 3. Чому до вимог про - наявність обладнання та матеріально-технічної бази включено - Кран, вантажопідйомність 130т - не менше 1 од., якщо відомістю обсягів робіт згідно Додатку на Прогонову будову передбачено монтаж кранами РДК-250 вантажопідйомністю 25тн. Прошу надати коментар щодо застосування та креслення, щодо необхідності їх застосування. 4. Вимоги вказані у п.1-3 вище, на нашу думку є дискримінаційними, необумовленими щодо технології виконання та обмежують суттєво конкуренцію. Просимо виключити з Тендерної документації вимоги котрі обмежують конкуренцію. 5. Прошу надати Проект орагнізації будівництва для перевірки можливої технології, послідовності виконання та визначення часу робіт у "вікна"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Домкрати гідравлічні, вантажопідйомністю 100 т передбачені ресурсними нормами проектної документації.

2. Апарати дробоструменевий та піскоструменевий передбачені ресурсними нормами проектної документації.

3. Ресурсними нормами проектної документації передбачено використання крану консольного залізничного, вантажопідйомністю 130т .

4. Вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не є дискримінаційними, прописані у відповідності до проектних рішень щодо технології виконання робіт на об’єкті та не обмежують конкуренцію.

5. Відповідно пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.-1:2013 для розрахунку ціни пропозиції замовник надає відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї або затверджену проектну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-12-000002 ● 129a955b28f04f098cf40179fefbec3e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2021 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.02.2021 № 59

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2021 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-08-003298-b 08.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 108 500 000,00
UAH з ПДВ
108 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 113 699 000,00
UAH з ПДВ
113 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:04
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:02
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 19:02
Проект Договору.pdf
23 квітня 2020 19:02
Сертифікат ІSO.pdf
23 квітня 2020 19:01
Статут.pdf
23 квітня 2020 19:01
Наказ про призначення.pdf
23 квітня 2020 19:01
Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 19:01
Довідки Статті 17.pdf
23 квітня 2020 19:00
Гарантія ТОВ БУМ.zip

Публічні документи

05 травня 2020 12:01
Електронний підпис
05 травня 2020 12:01
Лист-пояснення.pdf
05 травня 2020 12:00
Довідка з МВС.rar
23 квітня 2020 18:37
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:37
Протокол 106.pdf
23 квітня 2020 18:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:10
Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 18:10
Сертификат ISO 9001 -2015.pdf
23 квітня 2020 18:10
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 18:10
Лист-пояснення.pdf
23 квітня 2020 18:10
Копія Статуту.pdf
23 квітня 2020 18:10
Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 18:09
Документи Меткон Плюс.pdf
23 квітня 2020 18:09
Договір Субпідряду.pdf
23 квітня 2020 18:09
Довідка Стаття 17.pdf
23 квітня 2020 18:09
Дипломи.pdf
23 квітня 2020 18:09
Диплом Чуприна С.О..pdf
23 квітня 2020 18:09
Диплом геодезиста.pdf
23 квітня 2020 18:09
Гарантійний лист №391.pdf
23 квітня 2020 18:09
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
Відхилено 108 500 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 17:08
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 113 699 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
113 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:58
23) ду 5 до дог 119 20-П.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 13:23
23) Договір 119 20-П.pdf укладений
20 травня 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України та календарного графіку пункт 3.1. Статті ІІІ Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить: 100 230 446,71 грн. (Сто мільйонів двісті тридцять тисяч чотириста сорок шість грн., 71 коп.), в т.ч. ПДВ складає 16 705 074,45 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування, з них: на 2020 рік 90 139 830,47 грн. (Дев’яносто мільйонів сто тридцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять грн., 47 коп.); на 2021 рік 10 090 616,24 грн. (Десять мільйонів дев’яносто тисяч шістсот шістнадцять грн., 24 коп.)
Номер договору про закупівлю: 119/20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 100 230 446,71
UAH (в тому числі ПДВ 16 705 074,45 UAH)