Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жалюзі вертикальні
Очікувана вартість
16 850,00 UAH
UA-2020-04-08-003082-b 02b42b1fc6874979bb79f9bf705713a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володченко Альона Володимирівна

+380667656063 medcentr9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Володченко Альона Володимирівна
+380667656063
medcentr9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 16:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:39
Початок аукціону: 14 квітня 2020 11:17
Очікувана вартість: 16 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 м.кв
Жалюзі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров.Фестивальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:35
ДОГ НСЗУ ПРАВИЛЬНІЙ.docx
08 квітня 2020 16:35
16850.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-003082-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 17 квітня 2020 10:56
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ
замовник навмисно ввів в оману , вибравши на періоді подачі пропозицій дорогу тканину для жалюзів виробництва Іспаніі у учасника ФОП Кутенковоі ОО. Порушення складається з дисккримінаціі учасників, оскільки у ТД не було вказано аналогів, а конкретно вказан даний матеріал. ФОП Кутенкова ОО пропонує саме вибраний товар. Але Замовник визнає переможцем учасника з нижчою пропозицією, АЛЕ ІНШИМ ТОВАРОМ, НІЖ ЗАПРОШЕНИЙ У ТД ПРИ ВИКОНАННІ АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ*ЄКТУ!!!. Виробництвом Кореі-аналогом, який міг запропонувати й інший учасник, маючи змогу знизити ціну.
Тому вважаємо проведення даноі закупівлі незаконним, маючи наявно дискримінаційний фактор та порушення порядку проведення допорогових закупівель, а саме: пропозиція учасника-переможеця не відповідає тендерній документаціі замовника, а саме пропозиція не співпадає з заявленими технічними вимогами .
Звертаємо увагу підтримки Аудіту до данноі закупівлі. 99% таких випадків в інших закупівлях приводить до дискваліфікаціі. Наявна змова та коррупція, некомпетентність замовника в проведенні закупівлі, аналізу документів. Чи навмисний обман Замовника в обиранні саме певного дорожчого товару заздалегіть, а закупівля дешевого, щоб уникнути конкуренціі.
Також готуємо звернення до прокуратури та СМІ щодо візитів представника Замовника до нашого магазину з неоднозначною метою, . Закупівлі повинні проходити згідно законодавства з рівними умовами щодо учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2020 12:00
Шановний Скаржнику, Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. До того ж , ми будемо розцінювати подібний тон звернення, як тиск на Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 12 402,00
UAH з ПДВ
12 402,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 16 850,00
UAH з ПДВ
16 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 02:34
Електронний підпис
13 квітня 2020 02:33
цп ВЖ 9.pdf
13 квітня 2020 02:33
гарант лист 9.pdf
13 квітня 2020 02:33
гарант лист 12міс.pdf
13 квітня 2020 02:33
Алюминий 2.pdf
13 квітня 2020 02:33
Алюминий 1-1-1.pdf
13 квітня 2020 02:33
Алюминий-3.pdf
13 квітня 2020 02:33
Акт жалюзи.pdf
13 квітня 2020 02:33
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
13 квітня 2020 02:33
Витяг платника.jpg
13 квітня 2020 02:33
довідка корупціі.pdf
13 квітня 2020 02:33
ИНН Кутенкова ОО.jpg
13 квітня 2020 02:33
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
Переможець 12 402,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:06

Документи

15 квітня 2020 11:06
Рішення жалюзи.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
12 402,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 11:06
Рішення жалюзи.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
26.pdf укладений
22 квітня 2020 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 402,00
UAH