Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Очікувана вартість
3 883 308,00 UAH
UA-2020-04-08-003072-b cd31918d15ce4b3e892646fb07a3f6b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 883 308,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 416,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. П. Чайковського, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату робіт у разі відсутності (нестачі) бюджетного фінансування на вказані цілі. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:33
Додаток 4 (Технічне завдання).PDF
08 квітня 2020 16:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-003072-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 12 травня 2020 16:24
Оскарження рішення
Оскарження Протоколу №201 від 05.05.2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради

ПП "ЛИБІДЬ" вважає неправомірним визнання переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "Тандем ріел" по закупівлі «Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)», оскільки пропозиція ТОВ "Тандем Ріел" не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, а саме:
Замовник на Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6) згідно додатку №1 розділу 2 Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції п.2.9 вимагав Підтвердження досвіду у виконанні аналогічного* (-их) договору (-ів) із реконструкції або капітального ремонту будівель ( У випадку, якщо для підтвердження усіх вищезазначених видів робіт в учасника наявні різні договори то необхідно долучити всі такі договори для підтвердження досвіду виконання вищевказаних робіт).
* Аналогічним вважається договір із виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.2.10. цього додатка, а саме в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)):
- загально будівельні роботи;
- оздоблювальні роботи;
- внутрішні санітарно-технічні роботи;
- зовнішні інженерні мережі;
- благоустрій.
Згідно поданої довідки від 10.04.2020р. №6/3 ТзОВ Тандем ріел» як аналогічний договір подає з ТзОВ «Західбудпроект» на «Реконструкцію нежитлових будівель та споруд за адресою вул. О.Теліги,4 у м.Винники (ДНЗ №162 корп.2, басейн, котельня, зовнішні мережі та благоустрій (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) , копії аналогічного договору з додатками, а також копії Ф.КБ-2 і КБ-3. Так згідно поданих копій кошторису і ф.КБ-2 відсутні роботи по оздобленню фасаду, а у Додатку 4 Відомість обсягу робіт на Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6) чітко вказано згідно Локального кошторису 2-1-1/64 на загалнобудівельні роботи, присутній Розділ 7 «Фасад». Також згідно цього розділу є роботи у п.76 Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчатих інвентарних риштувань, висота до 16м. Замовник вимагає згідно додатку №1 розділу 2 Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції надати інформацію згідно п.2.8. Інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, згідно запропонованої форми (зазначити основні). Згідно поданої довідки від 10.04.2020р. №5/3 ТзОВ Тандем ріел» відсутне риштування як власне, так і орендоване.
Замовник згідно додатку №1 розділу 2 Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції на Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 вимагає згідно п.2.17 Копія ліцензії (завірена печаткою Учасника (за наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 4* (у разі якщо передбачено законодавством)*.
Клас наслідків (відповідальності) – СС2.
- на виконання робіт Учасником;
- на виконання робіт субпідрядниками (у разі їх залучення).
* – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
Так ТзОВ Тандем ріел» у своїй тендерній пропозиції подає копію Ліцензії видану 24.09.2018р. за реєстраційним записом 2013054617 у якій відсутні роботи по коду 2.02.00 «Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання іншого обладннання, де вісутні роботи згідно коду 2.02.01 «Водопостачання та водовідведення», подає інформаційну довідку від 10.04.20р. №8/3 що не буде залучати Субпідрядні організації, а також довідку щодо достовірності інформації поданої в тендерній пропозиції від 10.04.2020р. №7/3.
Згідно Додатку 4 Відомість обсягу робіт на Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6) передбачений Локальний кошторис 6-1-1/64 на зовнішні мережі каналізації.
Відповідно Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 (із змінами та доповненнями) встановлено перелік робіт, на які передбачено отримання дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При виконанні робіт Згідно Додатку 4 Відомість обсягу робіт по Капітальному ремонту ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) згідно Локального кошторису 2-1-1/64 на загалнобудівельні робот розділу 7 «Фасад» ,п. 115 Розробка грунту вручну в котлованах глибиною до 3 м, група грунту 3 такий дозвіл повинен бути згідно постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 (із змінами та доповненнями) встановлено перелік робіт, на які передбачено отримання дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який буде виконувати роботи по Капітальному ремонту ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Так у ТзОВ Тандем ріел» такий дозвіл відсутній утендерній документаціїпо Капітальному ремонту ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Аналіз поданих документів в пропозиції ТОВ "Тандем Ріел" на розгляд тендерному комітету відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради по закупівлі «Капітальний ремонт ЗДО (ясла-садок) № 29 ЛМР на вул. П. Чайковського, 22 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)» свідчить про відсутність необхідних дозвільних документів, що надають право ТОВ "Тандем Ріел" виконувати роботи по даній закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, ПП «ЛИБІДЬ» вимагає скасувати Протокол №201 від 05.05.2020 року засідання тендерного комітету відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та відмінити рішення про намір укласти договір з ТОВ "Тандем Ріел"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2020 23:49
Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради розглянув Вашу скаргу від 12.05.2020 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2.9. Розділу «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Додатку 1 тендерної документації, учасники зобов’язані надати для підтвердження досвіду у виконанні аналогічного* (-их) договору (-ів) із реконструкції або капітального ремонту будівель – аналогічний договір із виконання наступних видів робіт
- загально будівельні роботи;
- оздоблювальні роботи;
- внутрішні санітарно-технічні роботи;
- зовнішні інженерні мережі;
- благоустрій.
Також, ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)).
Товариством з обмеженою відповідальністю «ТАНДЕМ РІЕЛ» виконано дану умову тендерної документації, оскільки подано у складі тендерної пропозиції Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)). В даному Акті присутні усі вищевказані роботи, а також і оздоблювальні роботи, які зазначені у розділі 8 «Фасад».
Пунктом 2.8. Розділу «Перелік документів, які подає учасник у тендерній пропозиції» Додатку 1 тендерної документації, передбачалось надання учасниками основних обладнань і матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт.
На виконання даного пункту, Учасником ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» було надано Довідку стосовно обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт за № 5/3 від 10.04.2020 р., в якій і зазначено основне обладнання і матеріально-технічна база, яка використовуватиметься ним. Тендерною документацією не передбачалось надання учасниками повного переліку обладнань та матеріально-технічної бази, яка використовуватиметься останніми. А також і не було зазначено, яке саме обладнання учасники повинні вказати у своїй довідці про обладнання і матеріально-технічної бази. Тому і в цій частині пропозиція Учасника ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання Учасником ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки повідомляємо, що тендерною документацією не передбачалось подання даного дозволу.
Щодо відсутності у ліцензії ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» робіт по коду 2.02.00 «Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання іншого обладнання» повідомляємо, що на цій підставі не може бути відхилена тендерна пропозиція учасника, оскільки дані роботи можуть виконуватись субпідрядною організацією. При цьому, згідно пункту 7 «Інформація про субпідрядника» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі повинен зазначати у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю У випадку якщо учасник не планує залучати таких субпідрядників надати лист із зазначенням цього. Відтак, учасник ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» не зобов’язаний надавати довідку про залучення до виконання робіт субпідрядну організацію в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТАНДЕМ РІЕЛ» відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною пропозицією, оскільки є найнижчою пропозицією серед інших пропозицій учасників.

Документи подані скаржником

12 травня 2020 16:24
Оскарження

Документи

15 травня 2020 23:49
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 177 000,00
UAH з ПДВ
3 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 3 300 777,00
UAH з ПДВ
3 130 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дім-Ек" 3 329 246,64
UAH з ПДВ
3 130 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 3 620 120,00
UAH з ПДВ
3 620 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2020 12:14
Dovidka_20127417430130532799.pdf.p7s
09 травня 2020 12:11
Dovidka_20127417430130532799.pdf.p7s
24 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:48
33. Додатки до договору.pdf
23 квітня 2020 22:00
16 Проект договору.pdf
23 квітня 2020 22:00
34. Відгук.pdf
23 квітня 2020 22:00
1. Довідка по статті 17.pdf
23 квітня 2020 22:00
38. Лист-пояснення.pdf
23 квітня 2020 22:00
20. Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 22:00
27. Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 22:00
35. Договір оренди 3-10-2020.pdf
23 квітня 2020 22:00
13. Ліцензія.pdf
23 квітня 2020 22:00
21. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:37
Лист згода на помилки.pdf
24 квітня 2020 16:37
Гарантійні листи до ДЦ.pdf
24 квітня 2020 16:37
Витяг з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 16:36
Охорона праці 2020.pdf
24 квітня 2020 16:36
Охорона праці.pdf
24 квітня 2020 16:36
Ліцензія.pdf
24 квітня 2020 16:36
ПДВ 2019.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 6.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 5.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 4.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 3.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 2.pdf
24 квітня 2020 16:36
Лавриків акт 1.pdf
24 квітня 2020 16:36
Статут. Рішення. Опис.pdf
24 квітня 2020 16:36
Ст 17 Додаток 1.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:54
IMG_ціна.з.пдв.pdf
24 квітня 2020 16:54
IMG_формальні.pdf
24 квітня 2020 16:54
установчі документи.pdf
24 квітня 2020 16:54
укрбудфінанс.rar
24 квітня 2020 16:54
тех.завд..rar
24 квітня 2020 16:54
IMG_субпідряд.pdf
24 квітня 2020 16:54
стаття17_9.rar
24 квітня 2020 16:54
IMG_санкції.pdf
24 квітня 2020 16:54
протокол4.pdf
24 квітня 2020 16:54
протокол 2 до статут.pdf
24 квітня 2020 16:54
IMG_працівники.pdf
24 квітня 2020 16:54
повноваж.директора.rar
24 квітня 2020 16:54
обробка.персональні.pdf
24 квітня 2020 16:54
пдв.pdf
24 квітня 2020 16:54
пасп наказ про признач.pdf
24 квітня 2020 16:54
максрембуд.rar
24 квітня 2020 16:54
IMG_істотними.pdf
24 квітня 2020 16:54
IMG_забеспеч.договору.pdf
24 квітня 2020 16:54
IMG_достовірність.pdf
24 квітня 2020 16:54
договірна ціна.rar
24 квітня 2020 16:54
договір Крук техніка.pdf
24 квітня 2020 16:54
довкілля.rar
24 квітня 2020 16:54
довід.мат.тех..rar
24 квітня 2020 16:54
IMG_гарант.лист.pdf
24 квітня 2020 16:54
відомість.учасника.rar
24 квітня 2020 16:54
проект.договору.rar
24 квітня 2020 16:54
ліцензія.rar
24 квітня 2020 16:54
аналогічні довідка.rar

Публічні документи

24 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:11
22. Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:11
18. Лист-гар. 5 днів.pdf
24 квітня 2020 16:11
17. Технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 16:11
16. Проект договору.pdf
24 квітня 2020 16:11
15. Ліцензія.pdf
24 квітня 2020 16:11
13. ПДВ та термін дії ТП.pdf
24 квітня 2020 16:11
10.1 Ліцензія субпідряд.pdf
24 квітня 2020 16:11
10. Субпідряд.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.17. Акт _2 грудень 2017.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.16. Акт _1 вересень 2017р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.15. Акт _2 листопад 2016р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.14. Акт _1 жовтень 2016р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.13. Акт _3-4 грудень 2015р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.12. Акт _2 грудень 2015р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.11. Акт _1 листопад 2015р..pdf
24 квітня 2020 16:11
8.8. Лист-відгук.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.7. ДУ 6.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.6. ДУ 5.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.5. ДУ 4.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.4. ДУ 3.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.3. ДУ 2.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.2. ДУ 1.pdf
24 квітня 2020 16:11
8.1. Договір.pdf
24 квітня 2020 16:11
7.3 Договір Меретина_10.pdf
24 квітня 2020 16:11
7.2 Оренда Газель.pdf
24 квітня 2020 16:10
6. Працівники.pdf
24 квітня 2020 16:10
5. Статут.pdf
24 квітня 2020 16:10
4.1 Витяг повноваження.pdf
24 квітня 2020 16:10
3.3 Витяг ЄДР 2020р..pdf
24 квітня 2020 16:10
3.2 Витяг до свідоцтва.pdf
24 квітня 2020 16:10
3.1 Свідоцтво.pdf
24 квітня 2020 16:10
1. ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП "ЛИБІДЬ"

ТОВ "Дім-Ек"

ТОВ Дельтабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40988684
Переможець 3 130 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 23:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 23:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40988684
3 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 20:27
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 12:25
додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:16
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:23
додаткова угода.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 08:21
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 липня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 17:37
Додатки укладений
22 травня 2020 17:17
Додатки укладений
22 травня 2020 17:17
Додатки укладений
22 травня 2020 17:17
Додатки укладений
22 травня 2020 17:17
Договір укладений
22 травня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в передоплату, а саме: передоплата 30 % в грошовому еквіваленті становить 290469.95 грн.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявними кошторисними призначеннями на 2020 рік, вартість робіт у поточному році скореговано.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням додаткових прихованих робіт з водовідведення, внесено зміни в календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявними кошторисними призначеннями на 2020 рік, вартість робіт у поточному році скореговано.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно з підпунктом 4 п. 13.1 розділу 13 Договору №39-20 від 21.05.2020 року сторони домовились у зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника продовжити дію договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у Договір в частині фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 39-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 129 975,21
UAH