Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області (додаткові роботи)
Очікувана вартість
9 876 576,00 UAH
UA-2020-04-08-003004-b 3d07fd06b03f4f1292cced78b2602b5c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Копієвський

+380484231502 ykbumr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Вадим Копієвський
+380484231502
ykbumr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 06.12.2018 року № Т-СТ/1Ш (загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області (додаткові роботи) (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южний, просп. Миру, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

08 квітня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000022 ● 036e2c8b2ee64d909be3de7ad32e74a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 Одеса № 101

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.04.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2020 № 101
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-04-08-003004-b 08.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-13 14:09:33

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 101 розпочато моніторинг переговорної процедури за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», яка проводиться Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-08-003004-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-003004-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про застосування переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону (необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору) не посилаючись на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 14:32:28

Обгрунтування

За результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області» (ДК 021:2015 "45000000-7" Будівельні роботи та поточний ремонт), номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-31-000314-c Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради (далі - Замовник) було укладено договір № Т-СТ/1Ш від 06.12.2018 року (далі - Договір) з переможцем – ПП «ЮЖСПЕЦТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 37433386) (далі - Підрядник) на загальну суму 19 825 406,59 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 6.2. Договору Підрядник може надавати Замовнику пропозиції щодо поліпшення проектних рішень. Було надано пропозицію виконати реконструкцію підсобної будівлі, яка на той час не експлуатувалася під будівлю із розміщенням роздягалень, тренерських кімнат, кімнати для охорони та туалетів із необхідним благоустроєм відповідної ділянки.
З метою виконання вимог статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник звернувся до генерального проектувальника об’єкту – ПП «БЕРЕГ МРІЙ», який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності умов застосування Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради переговорної процедури закупівлі робіт для об’єктивного підтвердження її застосування. Генеральний проектувальник підтвердив можливість додаткових будівельних робіт, вніс необхідні зміни в проектну документацію. Відкоригований проект було направлено на розгляд та підтвердження до експертної організації, за результатами чого 03.04.2020 року було отримано позитивний експертний висновок № 03/22-04/20/А.
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, за якими відбулося коригування проектно-кошторисної документації та які необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області» і технічно та економічно пов’язані з вже виконаними Підрядником роботами по первинному договору підряду № Т-СТ/1Ш від 06.12.2018 року, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за первинним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта.
Поряд з цим, зміна підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт.
Таким чином, залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта будівництва. В цілому, роботи, що будуть виконуватись, технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, а також забезпечать гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта будівництва в експлуатацію.
Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Вимогами п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
З урахуванням вищевикладеного встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому.
Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за об’єктом «Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому, вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 9 876 576 грн., що не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору підряду, а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, тендерним комітетом, як виняток, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.6 ч.2 ст.35 Закону.
Додаток : експертний звіт № 03/22-04/20/А від 03 квітня 2020 року.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-27 16:20:44

Повідомлення

Повідомляємо, що договір по предмету закупівлі «Реконструкція спортивного майданчику комунального закладу "Южненська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Южненської міської ради Одеської області (додаткові роботи)» укладено та оприлюднено в електронній системі закупівель. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку вих. № 3302-06/37709-06 від 22.11.2016р., у залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону «Про публічні закупівлі».
Отже, порушення, викладені у висновку відносяться до формальних помилок, а розірвання договору може мати негативні наслідки для громади міста.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Переможець 9 876 576,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 16:29

Документи

08 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:28
Намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
9 876 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:28
Намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 15:21
Додаткова1.pdf зміни до договору
01 липня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:19
Договір з додатками.pdf укладений
22 квітня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-СТ/1Ш(Д)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 876 290,42
UAH (в тому числі ПДВ 1 646 048,40 UAH)