Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oils and lubricating materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 12 894 466,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 472,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 386833 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2020 16:25 |
Enquiries until: | 26 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 01 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 894 466 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 64 472 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 17:07 |
3765 ТД оливи та маст.матеріали нова редакція 28 05 2020.docx | |
28 травня 2020 17:07 |
Зміни до тендеру_3765_28 05 2020.doc | |
08 квітня 2020 16:22 |
Додаток №9.doc |
28 травня 2020 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2020 17:07 |
3765 ТД оливи та маст.матеріали нова редакція 28 05 2020.docx
|
|||
28 травня 2020 17:07 |
Зміни до тендеру_3765_28 05 2020.doc
|
|||
08 квітня 2020 16:22 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Поставлення нехарчової продукції на виробництво може завершитися рішенням приймальної комісії без проведення підконтрольної експлуатації (експлуатаційних випробувань), вважаємо за доцільне посилання на останні вилучити з тексту.
У зв’язку з цим, просимо подовжити термін подання тендерних пропозицій строком на 1 місяць для задоволення добросовісної конкуренції серед учасників та для максимальної економії, ефективності використання коштів, як зазначено в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Скарги до процедури
Дата подання: 10 липня 2020 21:41
Дата подання: 10 липня 2020 15:33
Дата подання: 20 серпня 2020 17:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-09-000007 ● d52ad53ba20b4ceba119d1fd2fae4465
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-08-002970-b 08.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-16 15:39:52
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.07.2020 № 199
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010658-b.c1 UA-2020-04-17-010658-b.b2 та UA-2020-04-08-002970-b.c3, UA-2020-04-08-002970-b.c4 відповідно,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-04-08-002970-b та UA-2020-04-17-010658-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 липня 2020 року № 193 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 16 липня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-21 16:37:46
Відповідь на запит
У Вашому запиті про надання пояснення викладено Наказ Державної Аудиторської Служби України від 16.07.2020 № 199 Київ Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене пояснення не надається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-08-002970-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 06 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі олив та мастильних матеріалів (код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-08-002970-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-08-002970-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-08-13 13:55:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Конструкторське бюро "СКС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕНЕФІТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ САНТАНА ОЙЛ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ САНТАНА ОЙЛ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ САНТАНА ОЙЛ | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІКС" |
12 255 600,00
UAH з ПДВ
|
12 255 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
12 509 280,00
UAH з ПДВ
|
12 509 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІКС" #38993941 |
Переможець |
12 255 600,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:06
|
ПЗД_ЦЗВ-14-10720-01 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 13:48
|
ЦЗВ-14-10720-01.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-10720-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |