Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015–30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (комп’ютерне обладнання для закладів освіти Пісочинської селищної ради)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-04-08-002870-b 8fdc9dd53f734ad1a954d5faa1634b62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Остапенко

+380667528207 belovajs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42455321
Місцезнаходження: 62416, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Пісочин ПРОВ. ТРАНСПОРТНИЙ, буд 2
Контактна особа: Олена Остапенко
+380667528207
belovajs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 13:19
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
код ДК 021:2015–30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (комп’ютерне обладнання для закладів освіти Пісочинської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:14
Проект Договору.docx
13 квітня 2020 16:14
ТД комп. обл. (зі змінами 13.04.).doc
13 квітня 2020 16:14
исправл. док.тендер.pdf
08 квітня 2020 16:09
комп.обл..pdf
13 квітня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:14
Проект Договору.docx
13 квітня 2020 16:14
ТД комп. обл. (зі змінами 13.04.).doc
13 квітня 2020 16:14
исправл. док.тендер.pdf
08 квітня 2020 16:09
комп.обл..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 09 квітня 2020 09:26
Дата відповіді: 13 квітня 2020 16:15
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,відповідні зміни внесено
Тендер
Дата подання: 09 квітня 2020 11:35
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:10
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, підключення,введення в єксплуатацію та налагодження роботи техніки є також принциповою вимогою.
Тендер
Дата подання: 09 квітня 2020 11:42
Дата відповіді: 13 квітня 2020 16:16
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступні вимоги: 1) Учасник повинен надати висновок СЕС, декларацію про відповідність, сертифікат відповідності, видані на території України, на інтерактивні дошки, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. 2) Учасник повинен авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистрибютора з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки. 3) Учасник повинен надати гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням (базовим та з розширеними функціями) сертифікованим спікером з обов“язковим наданням сертифікатів слухачам майстер-класу. Гарантійний лист про проведення майстеркласу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов“язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення. 4) Лист від виробника про термін гарантійного обслуговування інтерактивної дошки. Але предметом закупівлі є: ноутбуки, ламінатори та принтери! Надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни у ТД внесено
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-002870-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 квітня 2020 16:46
Замовнику!
Надайте, будь-ласка, роз'яснення стосовно свого твердження, що міститься в протоколі відхилення, а саме : "Під час перевірки документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» було встановлено, що частина документів була завантажена після строку встановленого для подання тендерних пропозицій, що є порушенням вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та не може розглядатися уповноваженою особою з питань публічних закупівель, призначеною Замовником, оскільки не є тендерною пропозицію."

Чи знайомі Ви з технічними можливостями і особливостями системи Прозоро, де ВІДСУТНЯ технічна можливість завантажувати документи по закінчення строку прийому пропозицій? Окрім як для учасника, що став на кваліфікацію по закінченню аукціону.


Тож які саме документи, наявні на майданчику в системі Прозорі, було нами опубліковано ПІСЛЯ після строку встановленого для подання тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 16:02
Відповідно до ч. 3 статті 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Під час складання протоколу розгляду тендерних пропозицій було зроблено технічну помилку в частині зазначення, що частина документів були завантажені учасником після встановленого для подання тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом розглядались лише ті документи, які були подані учасниками до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» була виявлена невідповідність умовам тендерної документації, що призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Незважаючи на технічну помилку в протоколі, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації з підстав зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій

Документи

06 травня 2020 16:02
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 195 743,52
UAH
187 741,80
UAH
Документи
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович 198 000,00
UAH
189 450,00
UAH
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 199 500,00
UAH
199 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 17:11
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:10
Договор.pdf
23 квітня 2020 17:10
Договор.pdf.p7s.p7s
23 квітня 2020 17:10
ПД від 22.04.2020.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 01:11
Пакет 1.pdf
16 квітня 2020 01:11
Паспорт та РНОКПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 187 741,80
UAH
29 квітня 2020 16:14
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
#2219515995
Переможець 189 450,00
UAH
30 квітня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
#2219515995
189 450,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:51
Доп. 1 Дог 98.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 17:11
Договір № 98.pdf укладений
18 травня 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 450,00
UAH