Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету біології)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-04-08-002714-b 24aeb5d0f01a4cb19e13bfea8541859f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ ФОРОСТОВЕЦЬ

+380677628336 ryatuvalnyk_kharkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ "РЯТУВАЛЬНИК"" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24480983
Місцезнаходження: 61055, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Дванадцятого Квітня, буд. 12
Контактна особа: СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ ФОРОСТОВЕЦЬ
+380677628336
ryatuvalnyk_kharkiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 11:22
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету біології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61055, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дванадцятого Квітня, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:52
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-002714-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК", Код ЄДРПОУ:42366394
Дата подання: 13 квітня 2020 14:55
Вимога щодо усунення порушень
Просимо усунити дискримінаційну вимогу яка міститься в додатку № 3 Технічні характеристики (Вимоги до предмету закупівлі*) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету біології), а саме:
1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне.
По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету біології) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж.
Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III. Відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 15:09
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що умовами тендерної документації, а саме Додатком 3 передбачено надати:«Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів: - лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, ноутбук учня, багатофункціональний пристрій для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; - лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника». При цьому, Замовник жодним чином не порушує вимоги п.1. ст.3 «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», адже, і вимоги Закону, і практика закупівель були враховані при оголошенні цієї закупівлі. Крім цього, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і авторизаційний лист жодним чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Також, слід зауважити, що, наведені Вами норми Закону України "Про захист економічної конкуренції" щодо антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, жодним чином не стосуються Замовника торгів та цієї закупівлі взагалі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-08-002714-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЄВРОСОЦІУМ", Код ЄДРПОУ:36033019
Дата подання: 13 квітня 2020 15:02
Вимога щодо усунення порушень
Шановний Замовник! У Додатку 3 (Технічні Характеристики) зазначено: Учасник повинен надати
1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;
Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю. Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Окрім того, предмет закупівлі 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету біології), за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та внести зміни до Тендерної документації прибравши вимоги щодо необхідності надання: - 1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 14:41
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що умовами тендерної документації, а саме Додатком 3 передбачено надати:«Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, ноутбук учня, багатофункціональний пристрій для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
- лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника». При цьому, Замовник жодним чином не порушує вимоги п.1. ст.3 «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», адже, і вимоги Закону, і практика закупівель були враховані при оголошенні цієї закупівлі.
Крім цього, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і авторизаційний лист жодним чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
Просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018;
№10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 399 402,00
UAH з ПДВ
399 402,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 399 900,00
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:18
Довiдка податкова.pdf
27 квітня 2020 16:18
Довiдка МВС.pdf
21 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:10
8. Технічний опис.pdf
21 квітня 2020 13:10
7. Проект договору.pdf
21 квітня 2020 13:10
6. Інші документи.pdf
21 квітня 2020 13:10
5. Статутні документи.pdf
21 квітня 2020 13:10
3. Документи ст.17.pdf
21 квітня 2020 13:10
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:45
Паспорт код.pdf
17 квітня 2020 13:45
Опис документів.pdf
17 квітня 2020 13:45
Кваліфікація.pdf
17 квітня 2020 13:45
Довідки до пропозиції.pdf
17 квітня 2020 13:45
Витяг ЄДР.pdf
17 квітня 2020 13:45
Витяг Єдиний податок.pdf
17 квітня 2020 13:45
Виписка ЄДР.pdf
17 квітня 2020 13:45
Аналогічний договір 2.pdf
17 квітня 2020 13:45
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 399 402,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
399 402,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 22:37
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 13:17
биология.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 11:19
1-каб.pdf укладений
13 травня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку №2
Номер договору про закупівлю: 1-каб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 402,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 567,00 UAH)