Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів.
Очікувана вартість
23 100,00 UAH
UA-2020-04-08-002610-a 0960d6131eec477589f79f706a7a8c29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 22:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 22:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 22:23
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:40
Очікувана вартість: 23 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-002610-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мультіклімат України, Код ЄДРПОУ:34424461
Дата подання: 13 квітня 2020 18:54
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 14:01
Замовником було уважно розглянуто лист-оскарження вих.№17 від 13.04.2020 року.
Слід зазначити, що підписання заповненого проекту договору зумовлено необхідністю отримання погодження з умовами проведення закупівлі, та з істотними умовами договору, на яких в майбутньому він буде укладатися, а тому ваша скарга є необґрунтованою.
Крім того, Згідно абз.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановлення вимог до предмета закупівлі зумовлено необхідністю закупівлі якісних послуг, що відповідатиме принципу ефективності закупівлі, а тому ваша скарга в частині встановлених вимог до тендерної документації – необґрунтована.
Також зазначаємо, що учасник не звертався до замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації в період уточнень.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині
Номер вимоги: UA-2020-04-08-002610-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мультіклімат України, Код ЄДРПОУ:34424461
Дата подання: 13 квітня 2020 19:05
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 14:02
Замовником було уважно розглянуто лист-оскарження вих.№17 від 13.04.2020 року.
Слід зазначити, що підписання заповненого проекту договору зумовлено необхідністю отримання погодження з умовами проведення закупівлі, та з істотними умовами договору, на яких в майбутньому він буде укладатися, а тому ваша скарга є необґрунтованою.
Крім того, Згідно абз.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановлення вимог до предмета закупівлі зумовлено необхідністю закупівлі якісних послуг, що відповідатиме принципу ефективності закупівлі, а тому ваша скарга в частині встановлених вимог до тендерної документації – необґрунтована.
Також зазначаємо, що учасник не звертався до замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації в період уточнень.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 18:54
Оскарження

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 19:05
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Мультіклімат України 21 900,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гришко Валерій Сергійович 22 280,00
UAH з ПДВ
22 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 21:08
18. Проект договору.pdf
10 квітня 2020 21:08
16. Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 21:08
12. Пропозиція.pdf
10 квітня 2020 21:08
11. Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 21:08
10. Лист - згода.pdf
10 квітня 2020 21:08
8. Проект договору.pdf
10 квітня 2020 21:08
1.1. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Мультіклімат України

ФОП Гришко Валерій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мультіклімат України
#34424461
Відхилено 21 900,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:14
ФОП Гришко Валерій Сергійович
#3140701031
Переможець 22 280,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:03

Документи

13 квітня 2020 15:14
Протокол

Документи

14 квітня 2020 14:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гришко Валерій Сергійович
#3140701031
22 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 14:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
22 квітня 2020 22:29