Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4)
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2020-04-08-002571-b 4aac14ecc372403a8d2abc848e4ce70a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

+380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 11:29
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4) 2000 пач
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 пач.
Папір формату А4 (210*297мм), клас С Щільність -80 г/м.кв. Кількість аркушів в пачці-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 січня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 11:33
Зміни.docx
21 квітня 2020 11:33
З ТД папір 3 .doc
21 квітня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 11:33
Зміни.docx
21 квітня 2020 11:33
З ТД папір 3 .doc
08 квітня 2020 15:36
ТД папір 3 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 14 квітня 2020 12:03
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:46
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Трипільська ТЕС є прихильником необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Ми не заперечуємо, якщо папір буде вироблений з вторинної сировини та його технічні характеристики будуть відповідати зазначеним нами технічним вимогам

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-002571-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 травня 2020 17:04
Вимога
Проаналізувавши пропозиції учасників ТОВ "Техноюг" та ТОВ "Ромус-Поліграф" встановлено, що учасниками не зазначено торгову марку паперу, який пропонується. Зважаючи на те, що Замовником згідно Додатку №2 до Тендерної документації встановлені чіткі характеристики паперу (Щільність – 80 г/м кв.), інформація зазначена у пропозиції ТОВ "Техноюг" та ТОВ "Ромус-Поліграф" не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару технічним вимогам Замовника. Зазначаємо, що ми на підтвердження технічних характеристик викладених у вищевказаних вимогах, у складі тендерної документації завантажили сертифікат якості на папір, який надаємо.
Тому для уникнення поставки товару сумнівної якості, просимо зобов’язати учасників додатково надати сертифікат якості на папір та/або вказати торгову марку паперу для підтвердження технічних та якісних характеристик, що вимагаються Замовником згідно Додатку №2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 13:26
У разі поставки неякісного товару, згідно умов договору, з постачальника буде стягнуто штраф.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 143 040,00
UAH з ПДВ
137 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 145 320,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 150 000,00
UAH з ПДВ
138 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 15:40
Додаток 4.pdf
28 квітня 2020 13:52
Статутні документи.7z
28 квітня 2020 13:52
Лист- згода на ТХ.pdf
28 квітня 2020 13:52
Додаток 2 - ТХ.pdf
28 квітня 2020 13:52
Додаток 1 - КП.pdf
28 квітня 2020 13:52
Довідка Санкції.pdf
28 квітня 2020 13:52
Довідка - Працівники.pdf
28 квітня 2020 13:52
Відгук.pdf
28 квітня 2020 13:52
Видаткова накладна.pdf
28 квітня 2020 13:52
Аналог.договір.PDF

Публічні документи

24 квітня 2020 16:09
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:09
цп.pdf
24 квітня 2020 16:09
тв.pdf
24 квітня 2020 16:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 квітня 2020 16:09
Протокол.pdf
24 квітня 2020 16:09
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
24 квітня 2020 16:09
Опис.pdf
24 квітня 2020 16:09
Наказ.pdf
24 квітня 2020 16:09
МТБ.pdf
24 квітня 2020 16:09
лист-згода холод р. м.pdf
24 квітня 2020 16:09
лист-згода холод і. о.pdf
24 квітня 2020 16:09
інформація по ст.17 і 28..pdf
24 квітня 2020 16:09
Звітність на 25.02.2020р..pdf
24 квітня 2020 16:09
довідка санкції.pdf
24 квітня 2020 16:09
довідка про довкілля.pdf
24 квітня 2020 16:09
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2020 16:09
довідка досвід.pdf
24 квітня 2020 16:09
Витяг ПДВ Ромус.pdf
24 квітня 2020 16:09
Витяг з ЄДР 21.04.2020.pdf
24 квітня 2020 16:09
Виписка.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 10:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
137 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 10:08
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:00
Договір 12 34 від 28.05.2020.pdf укладений
29 травня 2020 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 137 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 980,00 UAH)