Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація ртутьвмісних відходів (люмінісцентних ламп, бактерицидних ламп, термометрів, гігрометрів)
Очікувана вартість
19 400,00 UAH
UA-2020-04-08-002249-a a9c7e9168224496f9edd841ac4bbee81
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:10
Очікувана вартість: 19 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


В ціну включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після виконання робіт, підписання акту та надходження фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація ртутьвмісних відходів (люмінісцентних ламп, бактерицидних ламп, термометрів, гігрометрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг В ціну включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після виконання робіт, підписання акту та надходження фінансування. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 16:45
1Технічні вимоги.docx
09 квітня 2020 16:45
1 кваліфікаційні вимоги.docx
09 квітня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 09:19
Вимоги до учасників.docx
08 квітня 2020 17:34
Проект договору.doc
08 квітня 2020 17:30
1цінова пропозиція.docx
09 квітня 2020 16:45
1Технічні вимоги.docx
08 квітня 2020 17:35
1Технічні вимоги.docx
09 квітня 2020 16:45
1 кваліфікаційні вимоги.docx
08 квітня 2020 17:31
1 кваліфікаційні вимоги.docx
09 квітня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 09:19
Вимоги до учасників.docx
08 квітня 2020 17:34
Проект договору.doc
08 квітня 2020 17:30
1цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість відходів
Дата подання: 09 квітня 2020 16:12
Дата відповіді: 09 квітня 2020 17:06
Шановний замовнику! Надайте, будь ласка, уточнення яка саме кількість ламп люмін. і яка термометрів, оскільки вартість утилізації ламп відрізняється від вартості утилізації термометрів.
Відповідь: Уточнення внесені до технічних вимог.
вимоги до учасників
Дата подання: 09 квітня 2020 16:19
Дата відповіді: 09 квітня 2020 17:06
Шановний замовнику! В закупівлі зазначені відходи категорії С, а вимоги складені для відходів категорії В. Внесіть, будь ласка зміни, оскільки ртутьвмісні відходи не спалюються.
Відповідь: Замовником внесені зміни до кваліфікаційних вимог.
залучення субпідрядника
Дата подання: 09 квітня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 квітня 2020 17:05
Шановний замовнику! Чи можливе залучення субпідрядника для утилізації ртутьвмісних відходів?
Відповідь: Для утилізації ртутьвмісних відходів можливо залучати субпідрядників, з відповідними дозвільними документами (ліцензія, тощо).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 19 200,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:29
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Переможець 19 200,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:05

Документи

13 квітня 2020 17:05
Рішення 164.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2020 17:05
Рішення 164.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 09:46
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 08:38
Договіір 378 20НВ-Б.pdf укладений
28 квітня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі під фактичні витрати установи.
Номер договору про закупівлю: 378/20НВ-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML