Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комплексні заходи з капітального відновлення Опорного навчального закладу Міловська гімназія Міловської районної ради Луганської області розташованого за адресою: Луганської області, Міловського району, смт. Мілове вул. Шкільна, буд. 1 (капітальний ремонт)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 - 45453000-7 — капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 689 668,20 UAH
UA-2020-04-08-002216-a 4363535dd40349c29088fce637c70eae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротун Валентина Георгіївна

+380646521733 mel_obrazovan09lk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142069
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., Мілове, Миру, 40
Контактна особа: Коротун Валентина Георгіївна
+380646521733
mel_obrazovan09lk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:22
Очікувана вартість: 16 689 668,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 689,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83448.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Комплексні заходи з капітального відновлення Опорного навчального закладу Міловська гімназія Міловської районної ради Луганської області розташованого за адресою: Луганської області, Міловського району, смт. Мілове вул. Шкільна, буд. 1 (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92500, Україна, Луганська область, смт. Мілове, вул. Шкільна, буд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:54
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" 16 675 978,76
UAH з ПДВ
16 675 978,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МРІЯБУД" 16 689 034,93
UAH з ПДВ
16 689 034,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 15:59
ДПС.pdf
05 травня 2020 15:59
МВС.pdf
23 квітня 2020 17:15
77.pdf
23 квітня 2020 17:15
66.pdf
23 квітня 2020 17:15
55.pdf
23 квітня 2020 17:15
44.pdf
23 квітня 2020 17:15
33.pdf
23 квітня 2020 17:15
22.pdf
23 квітня 2020 17:15
12.pdf
23 квітня 2020 17:15
11.pdf
23 квітня 2020 17:15
10.pdf
23 квітня 2020 17:15
9.pdf
23 квітня 2020 17:15
8.pdf
23 квітня 2020 17:15
7.pdf
23 квітня 2020 17:15
6.pdf
23 квітня 2020 17:15
5.pdf
23 квітня 2020 17:15
4.pdf
23 квітня 2020 17:15
3.pdf
23 квітня 2020 17:15
2.pdf
23 квітня 2020 17:15
Устав ОД-С.pdf
23 квітня 2020 17:15
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 17:15
сертифікат.pdf
23 квітня 2020 17:15
Протоколи.pdf
23 квітня 2020 17:15
Паспорт та код.pdf
23 квітня 2020 17:15
Пакет документів.pdf
23 квітня 2020 17:15
Пакет документів 2.pdf
23 квітня 2020 17:15
Наказ.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 7_3_1.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_10.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_9.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_8.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_7.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_6.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_4.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_3.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_2.pdf
23 квітня 2020 17:15
лок кошторис 2_1_1.pdf
23 квітня 2020 17:15
Лист_видгук_.pdf
23 квітня 2020 17:15
Лист_видгук.pdf
23 квітня 2020 17:15
КБ-2 УКС Вес амб квіт 2019.pdf
23 квітня 2020 17:15
КБ-2 УКС Вес амб груд 2018.pdf
23 квітня 2020 17:15
кб аналогічні.pdf
23 квітня 2020 17:15
Дозвіл.pdf
23 квітня 2020 17:15
Договірна та ЗКР поясн.pdf
23 квітня 2020 17:15
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2020 17:15
Витяг ОД-С 08.10.2019.pdf
23 квітня 2020 17:15
Ведомість ресурсів.pdf
23 квітня 2020 17:15
аренда 1 и 2.pdf
23 квітня 2020 17:15
2016 звітність.pdf
23 квітня 2020 17:15
45 (1).PDF
23 квітня 2020 17:15
44_1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"

ТОВ "МРІЯБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"
#39937448
Переможець 16 675 978,76
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"
#39937448
16 675 978,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:47
ду 9.pdf зміни до договору
25 січня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 14:05
додаткова угода 8 від 05.11.2021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 14:02
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 11:35
додаткова угода 7 від 28.10.2021.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 15:40
план фінансування.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:37
доп угода 6.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 14:37
план фінансування до ДУ 4.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:36
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 13:05
ду 4 дог 326.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:23
план фінансування виконаних робіт.pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:10
Календарний графік.pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:10
доп угода 3.pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:51
Пакти дод 5_6.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 10:48
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 20:54
Договірна ціна.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
Пакт екол та соц стандартів.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
Пакт проф чесність.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
Зведений кошторис.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
План фінансування.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
Календарний графік.pdf укладений
20 травня 2020 20:51
Договір підряду 326.pdf укладений
20 травня 2020 20:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди, у зв’язку із змінами у законодавчих актах, пов’язаних з укладеним Договором, викласти пункти 1.3., 3.2., 16.3., 17.4. 20 Договору у новій редакції. З метою упорядкування додатків до договору внести зміни до додатків № 1, 2, 3, 4, 5, 6, та викласти їх у новій редакції, що додається до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в преамбулу договору № 326 від "20" травня 2020 року на підставі постанови №807-ІХ Верховної Ради України від 17.07.2020 року "Про утворення та ліквідацію районів" та рішення сесії Міловської селищної ради №5/6 від 15 березня 2021 року "Про прийняття власником об'єктів - Міловською селищною радою правонаступництва Сторони за Угодою про передачу коштів позики №13010-05/199 від 23.07.2018 року, Додатковою Угодою №13010-05/119-1 від 20.09.2018,Угодою про передачу коштів позики від 23.12.2019 №13010-05/269 для подальшої реалізації проектів (Пул 2А, Пул 3) в рамках адзвичайної кредитної програми для відновлення України та визначення розпорядника та одержувача (кінцевого бенефіціара) субвенції з державного бюджету ". Та згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, Сторони прийняли рішення продовжити строк дії Договору до 30 жовтня 2021 року та викласти додатки №2 №3у новій редакції, та внести зміни до до пункту 20 " МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКУ РЕКВІЗИТИ"
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.20 Договору
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 "План фінансування виконання робіт" та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 3 " План фінансування" та викасти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 3 "План фінансування виконання робіт" викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стороно домовилися продовжити строк дії договору до 31.10.2022 року
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML