Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 60170000-0 (спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров"я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Очікувана вартість
198 937,68 UAH
UA-2020-04-08-002124-b 68c2b67a6c7e4e65ac510838f027666f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм за кодом ДК 021:2015 60170000-0 (спеціалізоване транспортне обслуговування та забезпечення спеціалізованим автотранспортом закладів охорони здоров"я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  06 серпня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг До 10 квітня 2020 року Замовник проводить попередню оплату вартості послуг, які будуть надані з 01 квітня 2020 року по 30 червня 2020 року включно , в сумі 137 198,40 грн. Замовник проводить попереднью оплату вартості послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Аванс 3 Календарні 68.97
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг, які будуть надані з 01 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року включно, у розмірі, вказаному в рахунку Виконавця впродовж трьох робочих днів з дня отримання рахунку Виконавця. Замовник проводить попереднью оплату вартості послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Аванс 3 Робочі 31.03

Тендерна документація

08 квітня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна організація "Київмедспецтранс"
#01993807
Переможець 198 937,68
UAH
08 квітня 2020 14:59

Документи

08 квітня 2020 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:47
Додаткова угода _ 3_ 03.09.2020 року.pdf зміни до договору
13 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:05
Договір № 250, 07.04.2020 року з КО Київмедспецтранс.pdf укладений
08 квітня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 06 серпня 2020
Сума оплати за договором: 198 721,83
UAH