Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для відходів
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2020-04-08-001918-a ec6bef217152404792b13d6f09457cec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Микита

380623632188 kp__2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32270664
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вулиця Молодіжна, будинок 3
Контактна особа: Лисенко Микита
380623632188
kp__2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 14:00
Очікувана вартість: 2 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Контейнери для відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:59
Тенд_док_Контейери_СЕЗ_2020_2_з.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строку поставки предмету закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2020 18:58
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:18
Просимо Замовника зазначити чи строк у 2 дні з моменту отримання заявки (зазначений у п.5,5 проекту договору) використовується для поставки партії товару чи використовується для поставки всієї кількості товару?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
щодо розумного та справедливого строку поставки
Дата подання: 08 квітня 2020 18:59
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Керуючись ч.3 ст. 509 Цивільного кодексу України просимо Замовника встановити розумний та справедливий строк у п. 5,5 проекту договору, а саме зазначити, що « Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом двох місяців з дня її отримання».
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
недіючий стандарт DIN 30 70
Дата подання: 08 квітня 2020 19:00
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Стандарт DIN 30 700 втратив чинність. Чому Замовник посилається на недіючий стандарт?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Пояснення встановлення дискримінаційної умови у тендерній документації
Дата подання: 08 квітня 2020 19:01
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Просимо пояснити чому замовник встановлює дискримінаційну вимогу щодо того, що для підсилення дна додатково використовується металева пластина (обичайка) товщиною 2 мм та шириною 200 мм, що кріпиться болтовим з’єднанням та забезпечує повне цинкування.? Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Пружина
Дата подання: 08 квітня 2020 19:01
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Просимо Замовника усунути дискримінаційну вимогу щодо «наявності спіралевидних пружин». Дана вимога порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Елементи регулювання натягу пружин
Дата подання: 08 квітня 2020 19:02
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Поясніть, встановлення у Додатку № 1 дискримінаційної вимоги щодо того, що «…повинен бути без елементів регулювання натягу пружини..».
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
З’єднувальний шов
Дата подання: 08 квітня 2020 19:02
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Вимога щодо того, що «важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва» - є дискримінаційною. Крім того вона не відповідає дійсності оскільки важелі кріплення кришок контейнерів містять зварний шов. Просимо внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Визначення поняття
Дата подання: 08 квітня 2020 19:03
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:17
Надайте визначення поняття «кожухи» зазначене у Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Замовник не має повноважень тлумачити слова.
Товщина важеля кришки
Дата подання: 08 квітня 2020 19:03
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:16
Поясніть чому товщина важеля кришки повинна бути 2 мм?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Товщина вузла кронштейну
Дата подання: 08 квітня 2020 19:04
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
З якою метою Замовник вимагає вузол кронштейну захвату та підйому з товщиною металу не менше 2 мм? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо пластин на зворотній стороні контейнера
Дата подання: 08 квітня 2020 19:04
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Зазначення у Додатку № 1, що «Корпус вузла захвату та підйому контейнера повинен щільно прилягати до стінки контейнера по всьому периметру, та усилений із зворотної сторони усильними пластинами на болтовому з’єднанні.» є таким, що призводить до обмеження конкуренції та порушення норм ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо привареної труби 45х8
Дата подання: 08 квітня 2020 19:04
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Вимога, що «Контейнер обладнаний кронштейнами захвату та відкриття кришки який виготовлено методом глибокого штампування до якої приварена труба 45х8» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушення норм чинного законодавства просимо усунути дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Товщина сталі
Дата подання: 08 квітня 2020 19:05
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
З якою метою Замовником вимагається кронштейн із товщиною сталі не меншою за 4 мм., якщо і кронштейну з товщиною 3 мм? достатньо для того щоб контейнер функціонував протягом тривалого строку.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо рами контейнера
Дата подання: 08 квітня 2020 19:26
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:19
Вимога щодо того, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби 21,3х2, поверху передньої та задньої стінки приварена металева труба 20х30 що забезпечує високу жорсткість та міцність конструкції, як комбінований посилений мехінізм.» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію між учасниками. Просимо виключити її з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Габаритні розміри
Дата подання: 08 квітня 2020 19:27
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Поясніть чому Замовник вимагає контейнери із « Габаритами (ШхВхГ): 1360х1420х1115 мм» Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Розміри контейнера
Дата подання: 08 квітня 2020 19:27
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Просимо Замовника внести зміни до Додатку № 1 та зазначити, що Габарити повинні відповідати стандарту EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, а саме з ширина -1470+- 10 мм., висота 1470 мм максимально та глибина 1115 мм. максимально?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Обмеження конкуренції
Дата подання: 08 квітня 2020 19:28
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Чому Замовник вимагає контейнери із вагою в межах не менше 104 кг та не більше 115 кг.? Вага контейнера не міститься у стандартах EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 тому її зазначення обмежує конкуренцію між Учасниками.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо можливості запропонувати еквівалент
Дата подання: 08 квітня 2020 19:29
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:15
Чи може Учасник запропонувати контейнер із іншою вагою ніж «не менше 104 та не більше 115 кг»? Чи вважатиметься контейнер із іншою вагою еквівалентом?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо зразка товару
Дата подання: 08 квітня 2020 19:30
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:18
Зазначення Замовника, що « В разі ненадання зразку продукції (товару) з нижче перерахованими супровідними документами, пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.» порушує норми ЗУ Про публічні закупівлі. Зразок не є частиною тендерної документації, а тому відхилення пропозиції через не подання зразка товару вважатиметься виконаним з порушенням норм ЗУ про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Зразок товару
Дата подання: 08 квітня 2020 19:30
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:18
Просимо виключити вимогу щодо подання зразку товару, оскільки, вона суперечить нормам чинного законодавства про закупівлі
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо діяльності Страховика на ринку
Дата подання: 08 квітня 2020 19:31
Дата відповіді: 09 квітня 2020 08:20
Вимога щодо того, що « Діяльність Страховика (Гаранта) на ринку страхування України має бути не менше 20 років.» є дискримінаційною. Просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Відповдно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ч. 3 ст. 22, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-001918-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 13 квітня 2020 23:25
ВИМОГА
Повідомляємо про ряд дискримінаційних вимог, що містить тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери посудини високого тиску (Контейнери для відходів), що проводиться Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради.
Докладніше:
Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу страхової гарантії у розмірі, який зазначено в п. 4.7 зведеної інформації про закупівлю.
Зокрема, замовником вимагається надання наступних документів:
- копії свідоцтва про присвоєння Рейтингу фінансової стійкості (надійності) страховика гаранта не нижче uaAA, чинного на дату проведення аукціону, яке підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховиків, присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством. Замовник має право для перевірки рейтингу страхових компаній скористатися офіційними сайтами.
- Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), що підтверджує відсутність невиконаних заходів впливу щодо Страховика (Гаранта). Інформація щодо відсутності невиконаних заходів впливу має бути надана станом (на дату не раніше 01 лютого 2020 року).
- повинен підтвердити відсутність тимчасових адміністрацій Страховика (Гаранта) документом, який виданий Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) за період з початку діяльності Нацкомфінпослуг. (на дату не раніше 01 лютого 2020 року).
- Довідка (інформація) в довільній формі від Страховика (Гаранта), що станом на 31.12.2019 співвідношення суми основних засобів та грошових коштів страхової компанії до сформованих страхових резервів (за мінусом частки перестраховиків у страхових резервах) становить не менше 5 (із обов’язковим наданням розшифровки розрахованого показника).

Також, замовник вимагає, що діяльність Страховика (Гаранта) на ринку страхування України має бути не менше 20 років. Дата реєстрації підтверджується випискою та/або витягом з ЄДР, що є дискримінаційною вимогою. Замовник не зазначив у тендерній документації та ніяким чином не довів необхідність вимоги щодо діяльності Страховика (Гаранта) на ринку страхування України не менше 20 років.

Вказані вище вимоги порушують наші права і унеможливлюють реалізувати наше право на участь у даному тендері, в зв’язку із тим, що документи, що зазначені вище, неможливо вчасно отримати від вказаних установ у період надзвичайної ситуації, що спричинена карантином.
Пропонуємо замінити вимогу щодо надання страхової гарантії та супутніх документів до неї, (які на даний час неможливо отримати вчасно в зв’язку із карантином) на банківську гарантію, що надається в електронному вигляді, у зв’язку із тим, що банківські установи працюють у звичному режимі і спроможні надати вчасно необхідні документи, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Вашу тендерну документацію та вилучити вказану вище дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 09:32
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст. 24, Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Також відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до тендерної документації. Разом з тим, Законом, не встановлено норм відноповідно до яких, Замовнику необхідно доводити Учаснику, доцільнічть тієї чи іншої вимоги.
Також учасникам не надано право рекомендувати чи диктувати умови закупівлі.
Дані вимоги не являються дискримінаційними в розуміні ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-04-08-001918-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 13 квітня 2020 23:27
ВИМОГА
Повідомляємо про ряд дискримінаційних вимог, що містить тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери посудини високого тиску (Контейнери для відходів), що проводиться Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради.
Докладніше:
Замовник вимагає для, підтвердження та перевірки відповідності технічним вимогам запропонованого Товару, невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника повинен бути зразок товару, який пропонується до постачання, для перевірки його на відповідність вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації пропозиції Всі учасники закупівлі повинні надати зразки товару Замовнику в термін щоб було можливо оприлюднити копію акту приймання-передачі зразку до закінчення терміну подання пропозицій визначеного системою ПРОЗОРО. Відповідальність за своєчасність подання зразків несе учасник.
Учасник повинен надати зразок предмету закупівлі за адресою: м. Авдіївка, вул. Молодіжна 3, в термін щоб було можливо оприлюднити копію акту приймання-передачі зразку до закінчення терміну подання пропозицій визначеного системою ПРОЗОРО.
Скановананий акт про передачу зразка товару з відміткою замовника (у акті обов’язково вказується дата подання зразка, посада, прізвище, ініціали, підпис особи, що прийняла зразок) потрібно надати у складі пропозиції.

Вказані вище вимоги порушують наші права і унеможливлюють реалізувати наше право на участь у даному тендері, в зв’язку із тим, що у період надзвичайної ситуації, що спричинена карантином діє обмеження щодо переміщення фізичних осіб, забезпечити доставку зразка продукції від учасників з інших областей України неможливо.
Відповідно до п. 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі –Закон), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі.
Надання предмету закупівлі, у тому числі його зразків, у фізичному вигляді не передбачено Законом.
Враховуючи викладене вище, просимо вас дотримуватись вимог Закону та вимагаємо внести зміни у Вашу тендерну документацію та вилучити вказану вище дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 09:40
Відповідно до відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до тендерної документації. Разом з тим, Законом, не встановлено норм відноповідно до яких, Замовнику необхідно доводити Учаснику, доцільнічть тієї чи іншої вимоги. Також учасникам не надано право рекомендувати чи диктувати умови закупівлі. Дані вимоги не являються дискримінаційними в розуміні ЗУ "Про публічні закупівлі.
Разом з тим, небажання учасника надати Зразки товару, ставить під сумнів добросовісність такого учасника, та його товар.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-001918-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 13 квітня 2020 23:29
ВИМОГА
Повідомляємо про ряд дискримінаційних вимог, що містить тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери посудини високого тиску (Контейнери для відходів), що проводиться Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради.
Докладніше:
Замовник у тендерній документації визначив, що Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який був поставлений, на якість та відповідність вимогам Замовника.
Витрати на лабораторне дослідження, сплачує Учасник закупівлі, про що надає лист
-гарантію.
У разі невідповідності зразків товару вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації такий Учасник відхиляється.
Повідомляємо, що вказана вище вимога щодо вибіркового (часткового) лабораторного дослідження товару, який був поставлений, на якість та відповідність вимогам Замовника, за яку повинен у подальшому сплатити Учасник, є не лише дискримінаційною, а й протизаконною, що порушує вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про запобігання корупції».
Роз'яснюємо, що відповідно до п. 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Зокрема, даною закупівлею передбачено придбання товару відповідно до ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери посудини високого тиску (Контейнери для відходів) у кількості 250 штук.
Дослідження товару, який був поставлений, на якість та відповідність вимогам Замовника є послугою, та не є предметом даної закупівлі.
Одночасно повідомляємо, що Замовник не роз’яснив і не повідомив яким законодавчим актом він буде керуватися при визначенні Учасників, щодо яких він буде робити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, а також не зазначив необхідність та доцільність такого вибіркового дослідження.
Окремо зазначаємо, що вказана вище вимога дискримінує учасників даної закупівлі та ставить їх в нерівні умови, а також спричиняє додаткові фінансові витрати одних учасників, тоді як інші учасники ці витрати не будуть нести.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Вашу тендерну документацію та вилучити вказану вище дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 09:35
Відповідно до відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до тендерної документації. Разом з тим, Законом, не встановлено норм відноповідно до яких, Замовнику необхідно доводити Учаснику, доцільнічть тієї чи іншої вимоги. Також учасникам не надано право рекомендувати чи диктувати умови закупівлі. Дані вимоги не являються дискримінаційними в розуміні ЗУ "Про публічні закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 2 866 250,00
UAH з ПДВ
2 866 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "ПІВДЕНЬ" 2 873 745,00
UAH з ПДВ
2 873 745,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 14:15
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:14
Пiдписаний_ГАРАНТIЯ_3525.pdf
23 квітня 2020 14:13
Лист відгук Олевськ.pdf
23 квітня 2020 14:13
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
23 квітня 2020 14:12
35Штатний розклад.pdf
23 квітня 2020 14:12
34 Право власності.pdf
23 квітня 2020 14:12
24фото.pdf
23 квітня 2020 14:12
23Сертифікати.pdf
23 квітня 2020 14:12
18Лист згода 2.pdf
23 квітня 2020 14:12
18Лист згода 1.pdf
23 квітня 2020 14:12
15Витяг ПДВ-1 арк..pdf
23 квітня 2020 14:12
14Загальнi вiдомостi.pdf
23 квітня 2020 14:12
12-13Паспорт підписанта.pdf
23 квітня 2020 14:12
11Довідка статистики.pdf
23 квітня 2020 14:12
10Статут.pdf
23 квітня 2020 14:12
10 опис до статуту.pdf
23 квітня 2020 14:12
9Протокол зміна назви.pdf
23 квітня 2020 14:12
9Протокол 2019.pdf
23 квітня 2020 14:12
9Довiренiсть.pdf
23 квітня 2020 14:12
8Довiдка право пiдпису.pdf
23 квітня 2020 14:12
7Аналогичний договір.pdf
23 квітня 2020 14:12
6Довiдка про досвiд.pdf
23 квітня 2020 14:12
2Тендерна пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 14:12
1Довiдка до ст.17..pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:35
Dovidka_20115548340040846722.pdf.p7s
30 квітня 2020 16:35
Dovidka_20115548340040846722.pdf
30 квітня 2020 16:35
Довідка ДПІ 300420.pdf
23 квітня 2020 19:46
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:46
Акт передачи зразка.pdf
23 квітня 2020 19:46
Кваліфікація 1.pdf
23 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:54
Забезпечення.rar
23 квітня 2020 17:54
Акт передачи зразка.pdf
23 квітня 2020 17:54
Кваліфікація 2.pdf
23 квітня 2020 17:54
Кваліфікація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 2 866 250,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "ПІВДЕНЬ"
#32498479
Переможець 2 873 745,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "ПІВДЕНЬ"
#32498479
2 873 745,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:37
Звіт про виконання договору 0409174НБ.doc укладений
29 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
КОНТЕЙНЕР 174.pdf зміни до договору
22 травня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 17:27
Договір_контейнери_.pdf укладений
14 травня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04-09/174НБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 298 932,74
UAH (в тому числі ПДВ 216 488,79 UAH)