Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення ПС-330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною обладнання 330, 110 кВ та інженерних мереж (вимірювальні трансформатори з оливною ізоляцією 330, 110 кВ, ВЧ-загороджувачі, та конденсатори зв’язку 330 кВ , розрядники 330, 110 кВ). Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1 (Інв. № 030165, № 030166) 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
38 800 000,00 UAH
UA-2020-04-08-001724-b d62b3e5e1a9743a5b619cf41f8db1319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 14:33
Очікувана вартість: 38 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 388 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 194000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення ПС-330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною обладнання 330, 110 кВ та інженерних мереж (вимірювальні трансформатори з оливною ізоляцією 330, 110 кВ, ВЧ-загороджувачі, та конденсатори зв’язку 330 кВ , розрядники 330, 110 кВ). Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1 (Інв. № 030165, № 030166) 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати в розмірі (не більше 20% від вартості будівельних робіт), що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Перерахування попередньої оплати в розмірі (не більше 20% від вартості Устаткування), що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Перерахування попередньої оплати в розмірі (не більше 20% від вартості проєктних робіт), що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з врахуванням суми отриманого авансу, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Подальшої оплати за Устаткування (після поставки Підрядником Устаткування на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за Товар, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:29
Зміни 1 від 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 12:29
ТД_01_078404_ПС_330_Кам-Подільська (зі змінами 1).docx
08 квітня 2020 13:49
Титулка_01_078404_ПС_330_Кам-Подільська.pdf
17 квітня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:29
Зміни 1 від 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 12:29
ТД_01_078404_ПС_330_Кам-Подільська (зі змінами 1).docx
08 квітня 2020 13:49
ТД_01_078404_ПС_330_Кам-Подільська (2).docx
08 квітня 2020 13:49
Титулка_01_078404_ПС_330_Кам-Подільська.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо подовження терміну поставки обладнання
Дата подання: 14 квітня 2020 10:12
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:30
В об'ємах тендерної документації (Розділ 4, п.3) передбачено поставка устаткування (обладнання) до 31.12.2020 р. Звертаємо Вашу увагу, що поставка основного обладнання (ТТ 330 кВ, ТН 330 кВ)згідно інформації від таких постачальників як SIEMENS (TRENCH), ABB (елегазові ТН і ТТ даних виробників вказані в тендерній документації), GE зазвичай становить 7,5 - 8 місяців (це не беручи до уваги можливої затримки поставки обладнання із-за ситуацію з COVID-19). Зважаючи на те, що проведення тендру заплановано на кінець квітня 2020 р., вважаємо, що вчасна поставка основного обладнання в термін до 31.12.2020 р. не можлива і пропонуємо подовжити термін поставки обладнання до кінця 1-го кварталу 2021 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що замовником внесено зміни до Тендерної документації, з якими ви можете ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ
Дата подання: 14 квітня 2020 10:39
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:31
В інформаційній моделі «4154 Технічне переоснащення ПС-330 кВ Кам янець-Подільська з.sts8i», що надана в складі ДКТ, не вірно вказані коефіцієнти до норм ресурсів при різниці в масі устаткування. В кошторисі 2-1-2 «Електротехнічні рішення. ВРП 330кВ» до демонтажу та монтажу трансформаторів струму 330кВ та трансформаторів напруги 330кВ застосовані коефіцієнти 0,75. При цьому вага обладнання, що демонтується відповідає вазі вказаній в розцінці, тобто коефіцієнт повинен складати 1. Коефіцієнт зміни маси обладнання, що монтується складає 0,75, тобто коефіцієнт до норми повинен складати 0,9. В кошторисі 2-2-2 «Електротехнічні рішення. ВРП 110кВ» до демонтажу та монтажу трансформаторів напруги 110кВ застосовані коефіцієнти 0,75. При цьому коефіцієнт зміни маси обладнання, що демонтується, складає 0,9, тобто коефіцієнт до норми на демонтаж повинен складати 0,95. Коефіцієнт зміни маси обладнання, що монтується складає 0,68, тобто коефіцієнт до норми повинен складати 0,85. Просимо внести вказані зміни до інформаційній моделі «4154 Технічне переоснащення ПС-330 кВ Кам янець-Подільська з.sts8i», та викласти відповідні зміни до ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що НЕК «Укренерго» здійснює закупівлю робіт відповідно до проекту, який пройшов державну експертизу. Тому, пропозиція зміни коефіцієнтів не приймається, оскільки застосовані Учасником коефіцієнти не обґрунтовані жодним розрахунком та не відповідають проектній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 37 662 688,65
UAH
37 662 688,65
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 38 170 542,68
UAH
38 170 542,68
UAH
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 09:34
spravka.rar
07 травня 2020 09:34
Довідка з МВС.pdf
27 квітня 2020 10:42
Технічна частина.pdf
27 квітня 2020 10:42
Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_8.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_7.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_6.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_5.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_4.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_3.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_2.pdf
27 квітня 2020 10:42
Кваліфікація_1.pdf
27 квітня 2020 10:42
016-001-15293-2020.7z

Публічні документи

27 квітня 2020 09:14
Технічна частина.pdf
27 квітня 2020 09:14
Комерійна частина.pdf
27 квітня 2020 09:14
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
Переможець 37 662 688,65
UAH
05 травня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
37 662 688,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 09:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 10:09
ДУ 9 до 01-078404-20 СОЮЗ.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 10:09
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 15:24
ДУ 8 до 01-078404-20 СОЮЗ.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 15:24
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 18:43
ДУ №6 до договору № 01-078404-20 від 25.05.2020 р..pdf зміни до договору
20 січня 2022 18:43
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 09:53
ДУ 5 до 01-078404-20 СОЮЗ.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:59
Ду3 01-078404-20 від 25.05.2020 Союз (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 09:13
ДУ №2 від 10.11.20 до Дог№01-078404-20_Союз.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 11:25
ДУ №1 від 26.08.2020 до Договору № 01-078404-20 від 25.05.2020 (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 18:18
Договір СОЮЗ 01-078404-20 від 25.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"( у редакції, що діяв до 19.04.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяв до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 1 та п.4, ч.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.20)
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частина 5 стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяв до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-078404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 25 січня 2023
Сума оплати за договором: 32 783 528,43
UAH