Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Павлівської амбулаторії ЗПСМ с. Павлівка, вул. Калініна, буд. 67" (1 черга) (продовження робіт)
Очікувана вартість
2 573 277,60 UAH
UA-2020-04-08-001311-b 8152a7f08bf14409b2c0e380582461b2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 23:00
Очікувана вартість: 2 573 277,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 198,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків – СС1, строк виконання робіт відповідно до проекту 90 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Павлівської амбулаторії ЗПСМ с. Павлівка, вул. Калініна, буд. 67" (1 черга) (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85672, Україна, Донецька область, с. Павлівка Мар'їнський район, вул. Садова, буд. 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІРІТА" 2 321 266,80
UAH з ПДВ
2 321 266,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 13:27
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
24 квітня 2020 13:24
Dovirenist_Savchenko.zip
24 квітня 2020 13:24
Dovidka pro nazvu.zip
24 квітня 2020 13:24
Bankivska Licenzia.zip
24 квітня 2020 13:24
203103_ГР_1112_10000.zip
24 квітня 2020 13:24
Проект Договору.pdf
24 квітня 2020 13:24
Кошторисні док.2.pdf
24 квітня 2020 13:24
Кошторисні док.1.pdf
24 квітня 2020 13:24
Ліцензії.pdf
24 квітня 2020 13:24
Довідка з банку.pdf
24 квітня 2020 13:24
Баланс.pdf
24 квітня 2020 13:24
Субпідрядники.pdf
24 квітня 2020 13:24
Графік .pdf
24 квітня 2020 13:24
Зведена довідка.pdf
24 квітня 2020 13:24
Досвід.pdf
24 квітня 2020 13:24
Заява-пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІРІТА"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 квітня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій